آدرس و شماره تماس, آموزشی

دوره های آموزشی تزریقات هلال احمر

دوره های آموزشی تزریقات هلال احمر

دوره های آموزشی تزریقات هلال احمر

سلام از اینکه با “شیراز یاب “همراهید از شما ممنونیم در این پست تمامی مطالب مربوط به”  دوره های آموزشی تزریقات هلال احمر“و اطلاعات مربوط به بیمارستانهای دولتی و خصوصی ، بهمراه آدرس و شماره تماس و دیگر موارد ضروری دیگر جمع آوری شده است .امیدواریم از این مطالب نهایت استفاده راببرید.سپاس از اینکه ما را در مسیر خدمت به شما عزیزان با نظرات و پیشنهادات خود حمایت میکنید.

دوره های آموزشی تزریقات هلال احمر

دوره های آموزشی تزریقات هلال احمر

دوره های آموزشی تزریقات هلال احمراصفهان

جهاددانشگاهی واحد اصفهان > گروه پزشکی > کمک های اولیه و فوریت های www.jdisf.ir/site/گروه /کمک-های-اولیه-و-فوریت-های-پزشکی شرایط ثبت نام: حداقل مدرک دیپلم در این راستا یکی از اساسی ترین نیازهای نظام سلامت جامعه تربیت افرادی با توانایی‌ها پانسمان(زخم بندی) مسمومیت ها. آسیب های ناشی از عوامل محیطی و سوانح بزرگ. انتقال مصدوم. تزریقات با عضویت در کانال تلگرام جهاد دانشگاهی از اینجا اطلاعات دیگر دوره های آموزشی را به طور منظم دریافت نمائید.

جهاددانشگاهی واحد اصفهان > گروه پزشکی > کمک های اولیه و فوریت های www.jdisf.ir/site/گروه /کمک-های-اولیه-و-فوریت-های-پزشکی شرایط ثبت نام: حداقل مدرک دیپلم در این راستا یکی از اساسی ترین نیازهای نظام سلامت جامعه تربیت افرادی با توانایی‌ها پانسمان(زخم بندی) مسمومیت ها. آسیب های ناشی از عوامل محیطی و سوانح بزرگ. انتقال مصدوم. تزریقات با عضویت در کانال تلگرام جهاد دانشگاهی از اینجا اطلاعات دیگر دوره های آموزشی را به طور منظم دریافت نمایید.

بقیه مطالب را اینجا دنبال کنید.


دوره «کمک های اولیه پایه -سطح مقدماتی » -هلال احمر

زمان‌بندی دوره آموزش

عنوان شروع پایان
کمک های اولیه و اهداف آن ۰۸:۰۰ ۰۸:۳۰
اصول ایمنی و قانون های کمک های اولیه ۸:۳۰ ۰۹:۳۰
استراحت ۹:۳۰ ۹:۴۵
روش مواجهه با مصدوم ۹:۴۵ ۱۰:۱۵
خفگی ها ۱۰:۱۵ ۱۰:۴۵
استراحت ۱۰:۴۵ ۱۱:۰۰
احیای قلبی- ریوی ۱۱:۰۰ ۱۲:۰۰
ناهار ۱۲ ۱۳
خونریزی ها ۱۳ ۱۵
استراحت ۱۵ ۱۵:۱۵
پانسمان ۱۵:۳۰ ۱۶
برای دیدن مطالب بیشتر اینجا را کلیک نمائید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *