تغذیه

دکتر آزاده بیات متخصص تغذیه در اصفهان

دکتر آزاده بیات متخصص تغذیه در اصفهان

با شیرازیاب به راحتی انواع پزشک‌ها و تخصصشان را بشناسید و به راحتی نوبت بگیرید.شیرازیاب به شما در این پست دکتر آزاده بیات متخصص تغذیه در اصفهان را معرفی می‌کند.شیرازیاب به شما کمک میکند به راحتی به پزشک خودتان اعتماد کنید.

دکتر آزاده بیات

  • عضوانجمن علمی متخصصین رژیم درمانی امریکا و اروپا
  • تنظیم رژیم غذایی افراد چاق و یا لاغر
  • تنظیم رزیم غذایی خانم های باردار و پیشگیری از دیابت بارداری.

 

دکتر آزاده بیات متخصص تغذیه

آنها پس از اخذ مدرک در دوره کارشناسی ارشد در رشته تغذیه کودکان، تغذیه خانواده، اختلالات در خوردن، تغذیه در دوران بارداری، رژیم غذایی ورزشی، آنکولوژی و پرستاری، آموزش تخصصی می بینند. در سراسر جهان، بسیاری از اصطلاحات حرفه ای مختلفی برای توصیف متخصصین تغذیه وجود دارد.

متخصص تغذیه برای گروه های مختلف مردم از جمله کودکان ، بزرگسالان ، بیماران و افراد چاق یا لاغر متناسب با نوع نیاز و بیماریشان برنامه غذایی می نویسد و تعیین می کند که چه چیزی بخورند و از چه موادی استفاده کنند.

این متخصص باید به علم تغذیه اشراف کامل داشته باشد و در کنار مهارت ارتباطی با روانشناسی هم آشنا باشد تا بخورد مناسبی با مراجعه کنندگانش داشته باشد.دکتر آزاه بیات  می تواند با علم خود، به شما کمک کند تا برنامه غذایی مناسب با توجه به شرایط سنی و جسمی خود داشته باشید.

آدرس:

خیابان شمس آبادی، چهارراه قصر، ساختمان قصر نور، طبقه ۵، واحد ۵۰۹

شماره تماس ۰۹۱۳۹۰۰۸۱۲۰ 0۹۳۳۸۸۰۵۶۱۹

تغذیه صحیح رشد را میسر می‌سازد، به تندرستی و طول عمر می‌انجامد و با تأثیر بر روی مغز و روان سبب رشد فکری می‌گردد.

غذای انسان باید شامل پروتئین‌ها، چربی‌ها، کربوهیدرات‌ها، مواد معدنی، ویتامین و آب باشد تا رشد و سلامت یاخته‌های بدن تأمین شود. این مواد با تغییراتی که در لوله گوارش حاصل می‌کنند قابل جذب می‌شوند و برای تأمین نیازهای حیاتی مورد استفاده یاخته‌های بدن قرار می‌گیرند. و ضامن بقا هستند.

منبع:https://fa.wikipedia.org

دکتر آزاده بیات متخصص تغذیه در اصفهان

دکتر آزاده بیات متخصص تغذیه در اصفهان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *