جراحی پلاستیک و زیبایی

دکتر ابراهیم حاتمی پور

دکتر ابراهیم حاتمی پور

دکتر ابراهیم حاتمی پور

درود و احترام به شیرازیابی های عزیز، در این پست به معرفی دکتر ابراهیم حاتمی پور می پردازیم، دکتر ابراهیم حاتمی پور فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی ،بینی ، سوختگی، ترمیمی  و… در شیراز می باشد.  در ادامه رزومه و زمینه فعالیت، اینستاگرام،تلگرام، وب سایت، آدرس و شماره تماس مطب ایشان اطلاعاتی است که به حضور شما عزیزان معرفی خواهد شد. امیدواریم این اطلاعات مورد توجه شما همراهان همیشگی واقع شود.

 

دکتر ابراهیم حاتمی پور

دکتر ابراهیم حاتمی پور فوق تخصص جراحی پلاستیک

دکتر ابراهیم حاتمی پور

  • عضو هیئت علمی دانشگاه، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران
  • عضو کنفدراسیون بین المللی جراحان پلاستیک و زیبایی
  • عضو آکادمیک بین المللی جراحان زیبایی
  • عضو انجمن جهانی جراحان پلاستیک زیبایی( ISPS)
  • عضو انجمن جراحان فک و صورت ایران
  • عضو جامعه جراحان ایران و عضو جامعه پزشکی ایران بوده و دارای مدارک بورد تخصصی در جراحی و بورد فوق تخصصی در جراحی پلاستیک و زیبایی

 

تخصص و فوق تخصص‌ها‌ی دکتر ابراهیم حاتمی پور

خدمات جامع پوست، مو و زیبایی در کنار جراحی پلاستیک و زیبایی

اعمال زیبایی – جراحی پلاستیک

جراحی زیبایی بینی – جراحی بینی گوشتی و استخوانی – ترمیم جراحی های بینی – لیفت ( بالا کشیدن ) ابرو – لیفت صورت – لیفت پیشانی – لیفت گردن – رفع غبغب – بالا بردن سینه – کوچک کردن شکم و پهلوها ( ابدومینوپلاستی ) – لیپوماتیک و لیپوساکشن – پیکرتراشی – بزرگ کردن سینه ( تزریق چربی یا پروتز ) – کوچک کردن سینه – لیفت سینه – پروتز چانه و گونه – چال گونه – رفع پف پلک ( بلفاروپلاستی ) – درمان افتادگی پلک – فرم دهی باسن – ترمیم شکاف کام و لب – جراحی زیبایی گوش – جراحی فک – جراحی سوختگی – از بین بردن آثار زخم ها و جای عمل های قبلی – جراحی های بازسازی – پیوند پوست – ساب سیژن و از بین بردن جای جوش – درم ابریژن – برداشتن انواع خال – زگیل – زگیل تناسلی – جراحی های کوچک – جوانسازی دست – جوانسازی دور دهان – لیفت بازو – جوانسازی با لیزر – کوچک کردن سینه مردان – کشیدن صورت بدون جراحی

اعمال زیبایی غیر جراحی

تزریق چربی – تزریق بوتاکس جهت رفع چین و چروک و تعریق – تزریق ژل و فیلر – مزوتراپی – PPR – درمان ریزش مو

وب سایت: www.drhatamipour.com
سایت کاشت مو:  www.shirazfit.com

سایت لیپوماتیک و پیکرتراشی:  www.shirazlipo.com

نوبت دهی اینترنتی:  www.drhatamipour.com/index.php/reservation-int

تلگرام:Doctor_Hatami

دکتر ابراهیم حاتمی پور اینستا

اینستاگرام: dr.ebrahimhatamipour
آدرس: شیراز، تقاطع قصردشت، عفیف آباد، ساختمان بانک کشاورزی، طبقه 2، واحد 4

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: دکتر ابراهیم حاتمی پور در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



میکرو نیدلینگ

میکرو نیدلینگ به (زبان انگلیسی micro needling) نامیده می‌شود در واقع روش تحریک کلاژن سازی (Percutaneous Collagen Induction Therapy) می‌باشد که با تحریک مکانیکال پوست موجب ترمیم آسیب‌های ساختاری پوست می‌شود.

درمان القای کلاژن (CIT) برای از بین بردن خطوط ظریف، جای زخم و جوش و بهبود شرایط کلی پوست کاربرد دارد. در این عمل از سوزن‌های بسیار ظریف برای ایجاد آسیب‌های بسیار جزئی پوستی استفاده می‌شود تا تولید کلاژن و الاستین تحریک شود. فرایند ترمیم پوست به ضخیم‌تر شدن لایه درم و نرم‌تر شدن چروک‌ها می‌انجامد. پوست محکم‌تر و کشیده می‌شود، خاصیت کشسانی خود را بازمی‌یابد، چروک و خطوط ظریف کاهش چشمگیری می‌یابد، منافذ پوست کوچک‌تر می‌شود، گردش خون تحریک و شرایط کلی پوست بهتر می‌شود.

عوارض جانبی

بطور کلی میکرونیدلینگ یک روش درمانی مطمئن و کم عارضه است ولی موارد زیر ممکن است در بیماران دیده شود: بلافاصله بعد از میکرونیدلینگ پوست قرمز و سفت می‌شود که به دلیل تحریک کلاژن و کوتاه شدن رشته‌های الاستین پوست است. این قرمزی چند ساعت بعد از بین می‌رود در مواردی که درمان عمیق باشد (عمق بالای ۱٫۵ میلی‌متر) ممکن است قرمزی تا ۲ روز هم ادامه یابد. خشک شدن پوست از دیگر عوارض میکرونیدلینگ می‌باشد که برای رفع آن از کرم‌های مرطوب‌کننده یا ترمیم‌کننده استفاده می‌شود. بعد از میکرونیدلینگ پوست التهاب دارد و به نور خورشید حساس می‌شود که از کرم‌های ضد آفتاب قوی یا پماد اکسید دوزنگ استفاده می‌شود.

مزایای میکرونیدلینگ

خطر بروز لکه‌های پوستی و باقی ماندن جای زخم در این روش بسیار کمتر است و به همین خاطر این روش برای افرادی که پوست تیره‌تری دارند نیز ایمن است. این روش برای پوست‌های نازک و حساس مناسب است. این روش به سادگی و در کلینیک انجام می‌شود و به خاطر سادگی و سهولت، انجام آن نیازی به وسایل و تجهیزات پیشرفته و آموزش‌های حرفه‌ای و ویژه ندارد. این روش درد زیادی به همراه ندارد و بیماران می‌توانند به راحتی آن را تحمل کنند.

منبع: ویکیپدیا

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *