جراح عمومی

دکتر امید نامداری

دکتر امید نامداری

دکتر امید نامداری

شیرازیاب بهترین پزشک ها را در شهر های مختلف به شما معرفی میکند.برای اطلاع از پزشکان مجرب با شیرازیاب همراه باشید.دکتر امید نامداری پزشکی متعهد،با دانش کافی و آشنایی با تکنیک های روز دنیا در حیطه تخصص خود.

دکتر امید نامداری جراح عمومی کرج

دکتر امید نامداری ورودی سال ۷۴ دانشگاه تهران,فارغ التحصیل دکترای عمومی در سال ۸۱،فارغ التحصیل تخصص جراحی عمومی از دانشگاه شهید بهشتی در سال ۸۹،دارای ۹ سال سابقه جراحی لاغری,زیبایی و عمومی,وعضو جامعه جراحان کشور می‌باشد.
در حال حاضر فعالیت ایشان در کلینیک دی, بیمارستان مریم, بیمارستان کوثر و مطب شخصی خود می‌باشد.

خدمات ارئه شده توسط آقای دکتر امید نامداری در بیمارستان و زایشگاه مریم:

  • لیپوساکشن چانه و گردن
  • لیفت لب و ابرو و پیشانی
  • جراحی زیبایی سینه، پلک و گوش، باسن و شکم
  • عمل پروتز سینه
  • ترمیم جای اسکار و زخم
  • تزریق چربی و بوتاکس و همچنین انجام انواع جراحی‌های درمانی مانند: جراحی کیسۀ صفرا، فتق، بواسیر و…ایران، 

آدرس:کرج – خیابان شهید بهشتی – چهارراه طالقانی – جنب هلال احمر – ساختمان پزشکان نور – طبقه 5 – واحد 18

شماره تماس: 02634491960

جراحی عمومی (به انگلیسی: General surgery) یکی از تخصص‌های پزشکی است که به درمان بیماری‌های قسمت‌های مختلف بدن انسان باتکیه بر استفاده از روش‌های درمانی جراحی می‌پردازد. تأکید این رشته، کار بر روی تروماها، بیماری‌های دستگاه گوارش، شکم، گردن، غدد درون‌ریز، عروق محیطی و پستان می‌باشد.

این رشته برخلاف نامش، تخصص جراحی‌ای است که بر اندام‌های شکمی (مانند روده‌ها) تمرکز دارد، که شامل مری، معده، روده باریک، روده بزرگ، کبد، لوزالمعده، کیسه صفرا و مجاری صفراوی، و اغلب غده تیروئید (به نسبت میزان دسترسی به متخصصان جراحی سر و گردن) می‌شود. جراحان عمومی همچنین با بیماری‌های دربردارندهٔ پوست، پستان، و فتق سروکار دارند. آن‌ها عمدتاً با تنه سروکار دارند از آنجا که متخصصین جراحی عمومی در بسیاری از مراکز دنیا، اولین سطح ارائه خدمات به بیماران تصادفی و اورژانس‌های تهدیدکننده حیات می‌باشند، دامنه فعالیت‌ها و توانایی شان بسیار وسیع است و در مواقع لزوم قادر به انجام جراحی‌های اورژانس رشته‌های دیگر مانند جراحی‌های ارتوپدی، جراحی‌های زنان، جراحی‌های اورولوژی، و در مواردی از جراحی‌های مغز و اعصاب نیز می‌باشند.

متخصصین جراحی عمومی به این سبب عمومی نامیده می‌شوند که قادر به جراحی همه اعضای بدن می‌باشند و این رشته تنها رشته از رشته‌های تخصصی جراحی است که در آن اصول جراحی آموزش داده می‌شود.

منبع: https://fa.wikipedia.org

دکتر امید نامداری

دکتر امید نامداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *