پزشکی, دسته‌بندی نشده

دکتر مرادی متخصص پوست در شیراز

دکتر احمد مرادی

دکتر مرادی متخصص پوست در شیراز

با عرض سلام و روز بخیر خدمت شیراز یاب های عزیز، امروز می خوایم براتون یه متخصص خوب به اسم “دکتر مرادی متخصص پوست در شیراز” رو معرفی کنیم ، پس لطفا تا انتها با ما همراه باشید.

سایت دکتر مرادی متخصص پوست در شیراز

متاسفانه دکتر هنوز برای خودشون سایتی طراحی نکردن اما برای گرفتن نوبت به صورت آنلاین می توانید به سایت های:

دکتر تو doctoreto.com

نوبت دات ای ار nobat.ir

و یا می توانید با شماره هایی که در پایین پست قرار دادیم تماس بگیرید.

اطلاعات کامل دکتر احمد مرادی

دکتر احمد مرادی متخصص پوست، مو و زیبایی هستند. مطب دکتر احمد مرادی واقع در استان فارس و شهر شیراز است. نوبت‌دهی اینترنتی و مشاوره تلفنی دکتر مرادی در سامانه دکتردکتر فعال است یا می‌توانید درخواست فعال شدن نوبت خود را از پزشک بگذارید. شما می‌توانید برای دریافت نوبت از دکتر احمد مرادی متخصص پوست، مو و زیبایی به سامانه دکتردکتر وارد شوید و نوبت خود را از پزشک ثبت کنید. همچنین می‌توانید از طریق سامانه دکتردکتر آدرس و شماره تلفن مطب دکتر مرادی را مشاهده کنید.

دکتر احمد مرادی در سال 1359 موفق به دریافت مدرک دکترای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز گردیدند و سپس در سال 1368 با تخصص پوست، مو و زیبایی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارغ التحصیل شدند و دارای بورد تخصصی می باشند. دکتر احمد مرادی با بیش از 30 سال سابقه و تجارب ارزشمند در تخصص پوست، مو و زیبایی در شهر شیراز خدمات درمانی و زیبایی به بیماران ارائه می نمایند.

دکتر احمد مرادی موسس اولین کلینیک پوست و مو در شهر شیراز می باشند که همزمان با شروع فعالیت کلینیک های پایتخت این کلینیک نیز مجهز به تمامی لیزر های استاندارد جهان برای لیزر موهای زائد، خال ها و جای جوش گردید همچنین این مرکز به لیزر های RF و سایر انواع دستگاه های لیزر درمانی مجهز می باشد.

 از خدماتی که دکتر مرادی ارائه می دهند شامل، درمان انواع بیماری های پوستی، درمان آکنه و جوش صورت، برداشتن زگیل، خال و سایر ضایعات پوستی، کرایوتراپی زگیل، درمان تومورهای پوستی و سرطان پوست، درمان ریزش مو، زیبایی و جوانسازی پوست، رفع اسکار، رفع لکه های پوستی و کک و مک، رفع چین و چروک پوست و لیزر درمانی می باشد. توصیه دکتر احمد مرادی در زمینه سلامتی: “ورزش و تغذیه مناسب تضمین کننده سلامتی می باشند”.

اطلاعات بیشتر در مورد آدرس و شماره تلفن مطب، روزهای حضور در مطب، خدمات درمانی و زیبایی و غیره را می توانید در ادامه پروفایل دکتر احمد مرادی مشاهده نمائید.

مطب دکتر مرادی متخصص پوست در شیراز

شیراز
خیابان ارم – میدان دانشجو – جنب داروخانه امین علی – ساختمان ارم – طبقه سوم
همه روزه بجز سه شنبه عصر و پنچ شنبه ها

منبع:

نوبت دات ای ار nobat.ir

 دکتر تو doctoreto.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *