پوست

دکتر مهناز جمالی پور

دکتر مهناز جمالی پور

دکتر مهناز جمالی پور

آیا از وضعیت پوستی خود رنج می برید یا به سادگی می خواهید به پوستی زیبا و درخشان برسید؟ برای اینکه این مسائل را حل کنید باید به فکر یک متخصص پوست باشید. در ادامه چند راهنمایی در اختیار شما قرار می دهیم که شیرازیاب شما کمک می کند یک متخصص پوست برای خود انتخاب کنید.دکتر مهناز جمالی پور پیشنهاد ماست.

دکتر مهناز جمالی پور متخصص پوست در اصفهان

پزشکی مجرب با توانایی تشخیص درست ترین شیوه درمان در زمینه زیبایی و بیماری پوستی و درماتولوژی، آشنا با تمامی شیوه های درمانی و تجهیزات جدید در خدمت شما عزیزان است.کلینیک زیبایی دکتر جمالی پور از بهترین مراکز زیبایی اصفهان در زمینه جراحی های زیبایی، جوانسازی پوست، لیزر، انواع روش های لاغری و … آماده خدمت رسانی به مراجعین محترم میباشد.مجهز ترین کلینیک پوست ، مو و زیبایی با جدیدترین متدهای روز دنیا است. ابزارها و دستگاها جزو لاینفک موفقیت در امر زیباسازی هستند به همین جهت جدیدترین و با کیفیت ترین دستگاههای و لیزرهای زیبایی در کلینیک زیبایی ر موجود است. با کلینیک زیبایی جمالی پور در اصفهان احساس جوانی و شادابی کنید.

آدرس:

 

اصفهان ، میدان ازادی ، مجتمع سپهر ، طبقه ۵ ، شماره ۲۱

 

شماره تماس:  ۳۶۶۸۹۳۹۵

پزشکی پوست یا درماتولوژی (به انگلیسی: Dermatology) شاخه‌ای از پزشکی است که با پوست و بیماری‌های آن سر و کار دارد. یک پوست‌شناس بیماری‌های مربوط به پوست، پوست سر، ناخن و مو را درمان می‌کند.

منبع: https://fa.wikipedia.org

"<yoastmark

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *