پوست, مو

دکتر پوست و مو زرگری شیراز

دکتر پوست و مو زرگری شیراز

دکتر پوست و مو زرگری شیراز

با سلام خدمت دوستان عزیز ، به سایت شیرازیاب خوش آمدید. آیا به دنبال دکتر پوست و مو زرگری شیراز می باشید. در این سایت ما به شما کمک خواهیم کرد تا به این مطلب دست پیدا کنید. ممنون که ما را حمایت و با نظراتتان در بهتر شدن ما کمک میکنید

پزشکان متخصص پوست و مو در زرگری شیراز

ردیف نام متخصص پوست و مو نشانی بهترین پزشکان متخصص پوست و مو در زرگری شیراز تلفن تماس
1 دکتر مهسا ناصری شيراز، پل زرگری، نبش خیابان خبرنگار، کلینیک پوست رویان (درب از داخل کوچه) 071-36270435
09398461179
2 دکتر زهرا نوری زاده شیراز، بلوار مطهری، کنارگذر به سمت ستارخان،
ساختمان صدگل، طبقه سوم، واحد 21
071-36494110
09178699959

کاشت مو با روش SUT(اس یو تی) چگونه می باشد؟

تنها روش کاشت مو که بدون جراحی می باشد و به هیچ عنوان جراحی ندارد کاشت مو به روش SUT است ، کاشت مو به روش SUT با دستگاه اتوماتیک انجام می شود یعنی برداشت گرفت ها از پشت سر توسط دستگاه اتومایک انجام می شود دلیل این موضوع این است که در برداشت توسط تکنسین ممکن است خطای انسانی رخ دهد که نتیجه این موضوع پرت شدن و از بین رفتن بانک موی فرد می باشد در این متد تا 14000 تار موی واقعی را در یک جلسه می توان برداشت کرد و کاشت و اینکه برداشت در این روش با دستگاه انجام می شود که بدون جراحی ، بدون درد ، بدون بیهوشی بوده و همچنین دوران نقاهت و عوارض ندارند . یکی از رکورد هایی که کاشت مو به روش sut به جا گذاشته است کاشت 60 تار مو در 1 سانتی متر مربع است که این رکورد به خودی خود منحصر به فرد می باشد

کاشت مو به روش FUE (اف یو ای) چگونه می باشد؟

در روش FUE زخم خطی ایجاد نمیشود و یکی از بروز ترین روش های کاشت مو میباشد که دارای تائیدیه انجمن بین‌المللی متخصصین پوست و مو و FDA امریکا میباشد.
Follicular Unit Extraction یا FUE در واژه به معنای جداسازی به بخش‌های فولیکولی می‌باشد که در واقع تمامی روش‌های موجود مانند: FIT, FUT , FUG , FUM, SUT, BUT و… را شامل می‌شود. یعنی برداشتن مو از ناحیه‌ای از بدن شخص و انتقال یا پیوند آن موها به نواحی دیگر بدن در همان شخص، این انتقال معمولاً به ناحیه کم مو یا طاس سر، ابرو، ریش و… می‌تواند صورت گیرد.

مناسب برای کاشت ریش و سبیل.
مناسب برای کاشت ابرو.
تراکم بالا.
نتیجه مطلبوب در زمان کوتاه.
محل برداشت مو قابل رویت نمیباشد.
بدون درد.
مناسب برای ورزشکاران.
مناسب برای افرادی که امکان برداشت مو بصورت نواری از پشت سر آنها وجود ندارد.
مناسب برای اشخاصی که پوست جمجمه آنخا نازک میباشد.
مناسب برای افرادی که پوست سرشان، کشسانی کمی دارد.

بهترین دکتر ریزش مو | بهترین دکتر ریزش مو کیست؟ (آدرس مطب + شماره ...



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: دکتر پوست و مو زرگری شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



کاشت مو به روش FUT (اف یو تی) چگونه است؟

روش FUT
Follicular Unit Transplant FUT به در واژه به معنای عملی بر اساس قسمت‌های فولیکولی می باشد و به نوعی دیگر نخستین روش کاشت مو محسوب می شود و در این روش نواری را از نزدیکی گوش سمت راست تا نزدیکی گوش سمت چپ برداشت کرده و گرفت ها را از آن ناحیه جدا می کنند.
امروزه با توجه به معایب های متعددی که کاشت مو با تکنیک FUT مانند جراحی، درد، خونریزی، بیهوشی، عوارض های جانبی و … داشت در سطح دنیا منسوخ شده و روش های جدیدی جایگزین روش فوق شده است.
مزایا کاشت مو به روش FUT:
میتوان بیشترین مقدار مو را برداشت و کاشت کرد.
در اکثر مواقع بیش از 90 درصد از گرافت های کاشته شده، رشد خواهند کرد.
می‌توان توسط تکنسین‌ها و یا تیم کاشت انجام داد
زیبایی، نتایج مطلوب‌تر و ضریب خطای پایین‌تر.

نکات زیبایی پوست و مو با روش های ساده و خانگی

آیا حاضرید زیبایی پوست و مو را در خانه و به طور کاملا طبیعی تجربه کنید ؟ اگر جواب شما مثبت است به نکات زیر توجه کنید تا پوست و موی سالم و درخشان داشته باشید.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *