زنان و زایمان, متخصصین

دکتر کبری ملایی متخصص زنان و زایمان

دکتر کبری ملایی متخصص زنان زایمان

دکتر کبری ملایی متخصص زنان و زایمان

دوستان و آشنایان می‌توانند به شما کمک کنند که بازه جستجوی خود را کمتر کنید؛ از طرف دیگر باید این اطلاعات و شنیده‌ها را نظارت و مدیریت کنید. این بدان معنی است که سوابق و موسساتی که با این پزشکان کار می‌کنند بررسی کنید؛ اینکه موسسات، بیمارستانها و کلینیک‌هایی که با این متخصصان همکاری می‌کنند، چقدر معتبر هستند، اهمیت بسیار زیادی دارد.اگر میخواهید درمودر پزشک های شهرتان اطلاع پیدا کنید و با خیال آسوده به پزشکتان اعتماد کنید با شیرازیاب همراه شوید.دکتر کبری ملایی متخصص زنان و زایمان پزشکی کارآمد و با تجربه در تهران است.

دکتر کبری ملایی

انتخاب دکتر زنان و زایمان و نازایی خوب و یافتن بهترین متخصص زنان و زایمان و نازایی (جراح زنان) در تهران یا شهرهای دیگر اغلب فرایندی گیج کننده و طاقت فرساست؛ در حالی که نباید اینطور باشد.دکتر ملایی فارغ التحصیل سال 1370 از دانشگاه تهران در مقطع پزشکی عمومی فارغ التحصیل سال 1374 از دانشگاه تهران در مقطع تخصص جراحی زنان و زایمان و نازایی عضو هیئت علمی دانشگاه کردستان سال 74 الی 79 از سال 80 تاکنون شاغل در بیمارستان میلاد و بیمارستان خصوصی مادران 24 با سال سابقه فعالیت در رشته جراحی زنان و زایمان، لاپاروسکپی و هیستروسکپی.

آدرس مطب دکتر کبری ملایی متخصص زنان و زایمان

آدرس مطب:تهران – خیابان دکتر شریعتی – بین میر داماد و مترو شریعتی – خیابان منظر نژاد – پلاک 54 – واحد1

شماره تماس:02122861674

خدمات
  • مشاوره قبل از بارداری
  • کارگذاری ایودی
  • پاپ اسمیر معمولی و پیشرفته
  • زگیل تناسلی و تبخال تناسلی                                                                                                                     پزشکی زنان یا بیماری‌های زنان و زایمان یا جیناکولوژی (Gynaecology یا Gynecology) یکی از رشته‌های تخصصی پزشکی می‌باشد. تشخیص و درمان بیماری‌های زنان مانند قاعدگی دردناک، اختلالات قاعدگی، سرطانهای رحم، سرطان تخمدان، سرطان دهانه رحم، سرطان واژن، نزدیکی دردناک، کیست تخمدان، پیچ‌خوردگی تخمدان، عفونت دستگاه تناسلی (واژینیت) و … در این رشته مورد بحث قرار می‌گیرند. همچنین بارداری، سیر و کنترل آن و انجام زایمان طبیعی یا عمل سزارین و عوارض آن نیز در این بخش قرار دارند. بیماری‌هایی مانند اکلامپسی و پره‌اکلامپسی، حاملگی خارج‌رحمی، سقط خودبه‌خودی، جداشدن جفت، زایمان سخت و …                                  منبع:https://fa.wikipedia.org

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *