خدمات منزل, سرویس خواب و مبلمان, کالای چوب شیراز, کالای دیجیتال, گالری, لوازم خانگی

دکوراسیون و طراحی داخلی در مشهد

دکوراسیون و طراحی داخلی در مشهد

دکوراسیون و طراحی داخلی در مشهد

سلام و درود به همه شیراز یابی های عزیز امیدوارم روز خیلی خوبی داشته باشین.

ممنونیم که با سایت قوی و پربازدید ما همراهید.

در این پست میخواهیم با تمام اطلاعات مربوط به دکوراسیون و طراحی داخلی در مشهد و هزینه های دکوراسیون و آموزش های مربوط به دکوراسیون آشنا شویم.

 

دکوراسیون داخلی در مشهد

نیلوفر رضاییان یزدی

نوسازی و بازسازی ساختمان ، دکوراسیون داخلی منزل ، بازسازی منزل ، ساخت و ساز ، خدمات مهندسی ساختمان از جمله خدمات ماست . بازسازی منزل و محل کار شما با هزینه کم و در کمترین زمان بازسازی کامل داخلی و خارجی، بازسازی درکمترین زمان، تیم کامل در تمام زمینه های ساختمانی اکنون وقت تغییر است گروه طراحی، معماری و دکوراسیون داخلی آفرینش با بیش از ده سال سابقه درخشان سرعت اجرای بالا- مقرون به صرفه- زیبا و مدرن

تلفن تماس:

۰۹۳۷۳۸۰۱۶۰۰ ۰۹۱۵۵۰۰۰۲۵۳

آدرس: خراسان رضوی-مشهد

دکتر سرابی

طراحی دکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی منزل طراحی و اجرا با مناسب ترین قیمت در سبک های مختلف و با بهترین متریال. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس: ۰۹۱۵۱۱۱۸۰۲۹

آدرس:خراسان رضوی > مشهد

عباسی:

معماری و دکوراسیون داخلی در مشهد معماری و دکوراسیون داخلی منزل در مشهد – طراحی دکوراسیون داخلی طراحی داخلی و تغییر بنای قدیمی به جدید انجام بازسازی و نوسازی ساختمان های فرسوده و طراحی دکوراسیون داخلی طراحی دکوراسیون داخلی منزل و انجام کلیه امور بازسازی منزل زیر نظر معمار مجرب

شماره تماس:۰۹۱۵۹۷۶۱۱۲۱

آدرس:خراسان رضوی > مشهد



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: دکوراسیون و طراحی داخلی در مشهد در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

صبوری

اگر از محیط خانه خود خسته شده اید، اگر نو عروس هستید، اگر به فکر تحول و تنوعی در محیط خانه خود هستید با ما تماس بگیرید.

آدرس:خراسان رضوی > مشهد

طراحی واجرای دکوراسیون داخلی منزل وادارات ایلیا

سلطانی

باسلام ساخت واجرای انواع کابینت,اشکاف,کمد,دکور و…درسریع ترین زمان و بهترین یهترین یراغ بازاربسته به سلیقه شما همشهریان عزیزمشهددرضمن جهت رفاه شماسروران تعمیرات هم انجام داده میشود.ممنون ازشما سلطانی هستم

شماره تماس:   ۰۹۱۵۷۳۷۵۲۶۵   ۰۹۳۶۹۸۴۴۱۲۸

دفتر فنی مهندسی 181

طراحی دکوراسیون داخلی بصورت حرفه ای در مشهد دکوراسیون داخلی منزل در مشهد طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی در مشهد معماری و طراحی و اجرا در مشهد

شماره تماس: ۰۹۰۲۸۵۲۹۳۷۴

آدرس: مشهد احمد آباد ناصر خسرو

پایا سازه

طراح و مجری دکوراسیون داخلی ، بازسازی داخلی و نما شرکت کارما سازه، طراح و مجری دکوراسیون داخلی ، بازسازی داخلی و نما ، دیزاین داخلی ، بازسازی منزل مسکونی با بیش از یک دهه فعالیت با هدف خلق فضاهایی نو، منحصر به فرد و دلپذیر در زمینه طراحی و اجرای معماری شامل فضاهایی نظیر ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری ، معماری و دکوراسیون داخلی و نیز بازسازی داخلی ، بازسازی نما مشغول به کار بوده و در کنار آن فعالیت هایی نظیر طراحی و ساخت کابینت و دکوراسیون چوبی و نیز طراحی و اجرای سقف و دیوار پوش دکوراتیو (کناف)را دارا می باشد. کلیه طرح ها به صورت 3d قبل از اجرا تصویر سازی میگردد.

شماره تماس:۰۹۱۵۱۰۲۵۱۶۶

 

علی جهان پناه

فروش ویژه کاغذ دیواری و اجرای کامل دکوراسیون داخلی منزل از جمله پارکت ، کفپوش ، کناف ، سقف کاذب ، پانل mdf و pvc اجرای انواع دکور lcd و کابینت های مدرن ، نورپردازی نما و داخل نصب و باز و شستوشو تخصصی پرده ،نقاشی و………

شماره تماس:   ۰۹۱۵۰۰۲۹۵۸۶ – ۰۹۳۶۱۱۸۷۷۵۰ – ۰۵۱۳۸۶۴۲۰۶۵

آدرس: صیاد شیرازی 3 پلاک 7 واحد 1

ماموت پلاس:

ماموت تولید کننده دربهای اکاردئونی پی وی سی و چرمی کاربرد جهت جداسازی فضاهای داخلی و خارجی ساختمان. آماده همکاری با همکاران محترم در زمینه دکوراسیون داخلی منزل.

شماره تماس:۰۵۱۳۸۴۶۵۸۸۶ – ۰۹۳۹۵۱۰۴۲۶۴

آدرس: بلوار کلاهدوز بین کلاهدوز20/1 و22 گالری ماموت

خانم ایرانی

طراحی،دیزاین و دکوراسیون ویژه جهیزیه دکوراسیون لاکچری مشاوره خاص برای متفاوت بودن چیدمان و دکوراسیون منزل عروس اولین شرکت دکوراسیون داخلی با تیم مجرب برای مشاوره و اجرای منحصر بفرد مشاوره خرید جهیزه برنامه ریزی مراسم دکوراسیون سالن متفاوت از سالنها و مراسم تکراری موجود دکوراسیون و مراسم ویژه جهت چیدمان

شماره تلفن : 88215186
شماره موبایل:09126302846
شماره تلگرام: 09039208586

آدرس: ونک.ملاصدرا

هنر هشتم

احتراماً ؛ بدینوسیله به اطلاع می رسانم ، کانون هنر هشتم ، دارنده رتبه اول طراحی و ایده پردازی در استان خراسان ، افتخار دارد با بیش از 10 سال تجربه موفق و گسترده در زمینه طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی فروشگاهی ، نمایشگاهی ( غرفه آرایی ) ، فضاسازی محیطی و مبلمان شهری در سراسر کشور ، با بهره گیری از امکانات کارگاهی مجهز و نیروهای مجرب ، خدمتگذار شما دوستان باشد.

برخی از نمونه های اجرا شده توسط این مجموعه به شرح زیر می باشد

: 1- طراحی و اجرای غرفه های صنایع غذایی آستان قدس رضوی شامل: نان قدس رضوی ، کنسرو و سرخانه رضوی ، لبنیات رضوی و خمیر مایه رضوی در چندین نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران و همچنین نمایشگاه ایران و افغانستان سال 1382 مشهد.

2- مسکن و عمران آستان قدس رضوی در سوریه.

3- شهرداریهای استان خراسان رضوی در محل نمایشگاه کیش.

4- سازمان پارکها و فضای سبز مشهد در نمایشگاه گل و گیاه.

5- شرکت آب و فاضلاب مشهد در نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب.

6- شرکت بلور و شیشه اصفهان ، بازرگانی ایوا ، نوری تازه و سوگای ژاپن در چندین دوره نمایشگاه لوازم خانگی تهران ، اصفهان ، مشهد.

7- لوازم منزل crown . 8

– جهان کریستال.

9- لوازم منزل پارس.

10- و دهها شرکت و سازمان دیگر ، اعم از : فولاد خراسان ، فولاد یزد ، لاکچر کانادا ، کندی ، سینجر ، زرین کابین ، گلریز ، لوله آک ، آذر دما گستر ، سیم و کابل مشهد ، عامر تجارت ، بیگیت ، پویا مکس ، گل لیلیوم ، هوگل و … در نمایشگاههای مختلف سراسر کشور. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمینه فعالیتی ما و چگونگی ارائه خدمات ، با ما در تماس باشید.

 

مهندس فروش : امیر دهقانی
09156154710

 

 

 

دفتر معماری کوروش :

با بهره گیری از دانش و تجربه مهندسان معمار دارای پروانه صلاحیت حرفه ایی پایه 1 از وزارت راه وشهر سازی ومجریان کارآزموده در زمینه فعالیت های ذکر شده ،آماده ارائه خدمات مهندسی است: 1-طراحی vip پروژه های ویلایی خاص 2- طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی 3-طراحی و اجرای مهندسی نما، مطابق مقررات ملی ساختمان 4-تهیه نقشه های شهرداری انواع سازه ها 5- تهیه نقشه های اجرای انواع سازه ها 6-نظارات تمام وقت بر طرح های معماری خاص. korosh_office_bot@

آدرس: مشهد-شهرک غرب-تقاطع شریعتی و شاهد -مجتمع الماس-طبقه اول

آدرس 2: اهواز-زیتون کارمندی-نبش خیابان عباسی-طبقه اول

شماره تماس:۰۹۱۶۶۱۲۶۴۷۷ – ۰۵۱۳۵۱۳۴۴۴۲

 

 

 

عسل حسینی

راحی و اجرای دکوراسیون نمایشگاهی احتراماً ؛ بدینوسیله به اطلاع می رسانم ، کانون هنر هشتم ، دارنده رتبه اول طراحی و ایده پردازی در استان خراسان ، افتخار دارد با بیش از 10 سال تجربه موفق و گسترده در زمینه:

طراحی و ساخت دکوراسیون داخلی و خارجی فروشگاهی ، نمایشگاهی ( غرفه آرایی ) ، فضاسازی محیطی و مبلمان شهری در سراسر کشور ، با بهره گیری از امکانات کارگاهی مجهز و نیروهای مجرب ، خدمتگذار شما دوستان باشد.

برخی از نمونه های اجرا شده توسط این مجموعه به شرح زیر می باشد:

1- طراحی و اجرای غرفه های صنایع غذایی آستان قدس رضوی شامل: نان قدس رضوی ، کنسرو و سرخانه رضوی ، لبنیات رضوی و خمیر مایه رضوی در چندین نمایشگاه شیرینی و شکلات تهران و همچنین نمایشگاه ایران و افغانستان سال 1382 مشهد.

2- مسکن و عمران آستان قدس رضوی در سوریه. 3

– شهرداریهای استان خراسان رضوی در محل نمایشگاه کیش.

4- سازمان پارکها و فضای سبز مشهد در نمایشگاه گل و گیاه.

5- شرکت آب و فاضلاب مشهد در نمایشگاه صنعت آب و فاضلاب.

6- شرکت بلور و شیشه اصفهان ، بازرگانی ایوا ، نوری تازه و سوگای ژاپن در چندین دوره نمایشگاه لوازم خانگی تهران ، اصفهان ، مشهد.

7- لوازم منزل crown . 8

– جهان کریستال.

9- لوازم منزل پارس. 10- و دهها شرکت و سازمان دیگر ، اعم از : فولاد خراسان ، فولاد یزد ، لاکچر کانادا ، کندی ، سینجر ، زرین کابین ، گلریز ، لوله آک ، آذر دما گستر ، سیم و کابل مشهد ، عامر تجارت ، بیگیت ، پویا مکس ، گل لیلیوم ، هوگل و … در نمایشگاههای مختلف سراسر کشور. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص زمینه فعالیتی ما و چگونگی ارائه خدمات ، با ما در تماس باشید.

شماره  تماس:۰۹۳۸۵۶۵۵۶۰۰

 

 

 

گروه مهندسی پروان

اگر قصد تغییرات در منزل یا محل کار خود را دارید اگر دکوراسیون منزل شما نیاز به تعمیر یا تغییر دارد اگر از دکوراسیون منزل خود خسته شدید فقط با یک تماس ما در کنار شماییم تضمین کیفیت و بهترین قیمت اجرای تمامی آیتم های تزیینات داخلی ساختمان به همراه تخفیفات ویژه (تسویه نقدی ) و پرداخت به صورت اقساط ( کارمندان محترم )

آدرس: بلوار آزادی

شماره تماس:۰۹۱۵۵۱۰۶۸۵۹

گروه فنی و مهندسی کارن

روف گاردن(بام سبز)،تراس سبز،ابنمای مدرن،الاچیق گروه فنی و مهندسی کارن . . . طراح و اجرای دکوراسیون داخلی منزل ، مغازه ، باغ ویلا ، فضای سبز . . مجری و احداث روف گاردن ( بام سبز ) ، تراس سبز (بالکن سبز) ، الاچیق ، پرگولا با هزینه معقول . . اجرای آبنماهای مدرن ، هارمونیک ، موزیکال ، پرده آب ، آبنمای آب و آتش ، آبنمای ریزشی ، آبنمای شیشه ای و … . . ساخت فالاور باکس ( گلدان های چوبی )flower box . . طراحی و اجرای اِلمان برای فضای سبز اداره ، اورگانها و شرکت های دولتی و خصوصی . . طراحی و اجرای انواع شومینه های آب و آتش ، . . نورپردازی ساختمان ، ویلا و منازل . . ارائه نقشه به صورت اتوکد و 3d max . . با گروه فنی و مهندسی کارن خاص باشید.

شماره تماس:۰۵۱۳۷۶۸۶۱۱۶ – ۰۹۳۵۷۳۵۸۳۵۰

صنایع چوب ساج

میز و صندلی نماز و تحریر صنایع چوب ساج مدل 647 جهت اطلاع از مشخصات این محصول با ما تماس بگیرید یا از وبسایتمان دیدن نمایید .

اهمیت نماز به اندازه ای است که از پیامبر اکرم (ص) روایت شده نماز ستون دین است ، بنابراین اهمیت نماز بر کسی پوشیده نیست و مسلمانان راه کمال خود را از طریق خواندن نماز پیدا می کنند ، علاوه بر این نماز خواندن در حقیقت نوعی تشکر از خداوند است .

پیشنهاد کاربرد: از قابلیت های این میز و صندلی با توجه به طراحی صفحه ی شیب دار میز جهت سهولت در سجده برای افراد سالمند،جانبازان،معلولان عزیز و کسانی که شرعا قادر به خواندن نماز به صورت ایستاده نیستند می باشد ،

طراحی شده برای تمامی افراد از کوتاه قد تا بلند قد . از دیگر کاربردهای میز و صندلی چوبی سنتی قابل استفاده در فضای هتل ها ، رستوران ها ، باغ و ویلاها ، برج ها ، آپارتمانها ، دکوراسیون داخلی منزل ، مکان های سنتی ، اقامتگاه بوم گردی و گردشگری ، مدارس ، دانشگاه ها ، شرکت ها و همچنین به عنوان میز و صندلی تحریر جهت طراحی ، مطالعه قرآن ، کتاب و کار با لپ تاپ و میز کار میباشد .

از ویژگی های این محصول چوبی وزن سبک و کم جا بودن آن است ،

نمونه ی این محصول در مجتمع های فرهنگی و آموزشی بسیار مورد استفاده و استقبال قرار گرفته است . ساخت این محصول از چوب طبیعی روسی با هنر گره چینی و به صورت دست ساز می باشد ، این میز و صندلی نماز میتواند هدیه ای مناسب برای پدو و مادر ، افراد سالمند و افرادی که به آن نیازدارند باشد . ارسال به تمام نقاط کشور و خارج

آدرس: چراغچی 53-طرحچی 18

شماره تماس:

۰۵۱۳۶۵۱۸۳۴۵

 

 

عاطفه وطن دوست:

 

مشاوره و توضیحات لازم در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی منزل شما توسط دیزاینرها و دکوراتور های خانم.

بهترین قیمت مشاوره دکوراسیون داخلی منزل با کمک ما:

* طراحی و چیدمان وسایل خانه شما زیر نظر کارشناسان طراحان داخلی ساختمان ،دارای سابقه طولانی مدت و با کمترین هزینه *با هزینه کم مبلمان و وسایل خود را در منزل ست و هماهنگ میکنید لذت میبرید *اصول چیدمان مبلمان و وسایل دکوری و تزیینی در آپارتمان های کوچک کمک به بزرگتر جلوه دادن فضاهای خانه شما *اصول رنگ شناسی و کمک کردن به چگونه ست کردن مبلمان و پرده و فرش در پذیرایی

 

آدرس: بلوار جانباز

شماره تماس:۰۹۱۵۵۶۸۰۶۰۴

 

 

 

 

دکوراسیون منزل در مشهد

کوراتور و دیزاینر منزل مشهد (خانم)

نام : ساحل جلالی

زیر نظر کارشناس ارشد طراحی ساختمان
با کمترین هزینه وسایل خود را در منزل ست و هماهنگ میکنید…..و لذت میبرید.هزینه مشاوره کامل انتخاب اشیا در محل پروژه جهت چیدمان ۱۰۰تومان

بطور معمول بین 5 تا 15 ساعت زمان صرف مشاوره در محل خرید برای کل اشیا خواهد شد که این مبلغ حداکثر یک میلیون تومان خواهد بود در صورتیکه اگر با تعرفه معمول دیزاینرها که 10 درصد برای این میزان خرید هست، مقایسه کنید پرداختی شما حدود فقط 3 درصد خواهد بود بدین معنی که بطور مثال شما حدود 40 میلیون خرید کرده اید، اما تنها یک میلیون بابت دیزاینر پرداخت نموده اید.

آدرس :مشهد -میدان جانباز -بین ۲و۴ساختمان هواپیمایی قطر- طبقه ششم

تلفن09203211704 :

 

دکوراسیون اتاق کودک در مشهد

دفتر معماری آسو – شرکت توسعه فناوری آسو

شرکت معماری آسو با تمرکز بر مباحث روانشناسی کودک از جمله

مسئولیت پذیری و خودساختگی کودک و فضاهای یادگیری محور در زمینه طراحی اتاق کودک و دکوراسیون اتاق کودک فعال است.

از این رو هم در طراحی داخلی منزل و ساختمان مسکونی طراحی اتاق کودک را با تمرکز ویژه ای بررسی نموده و هم در پروژه های تخصصی طراحی داخلی اتاق کودک تمامی مباحث لازم را لحاظ می نماید.

اقداماتی که در زمینه طراحی اتاق کودک انجام می گیرد به شرح زیر است:
– دکوراسیون اتاق کودک و طراحی داخلی اتاق کودک
– بررسی سطح هوشمندی کودک شما نسبت به فضا
– لحاظ موارد حساسیت والدین در رشد و یادگیری کودک
– لحاظ حضور طبیعت و انس با طبیعت در اتاق کودک
– روانشناسی کودک

آدرس: تهران: خیابان شهید بهشتی- جنب متروی میرزای شیرازی ، ساختمان پارسه طبقه سوم دفتر معماری آسو

شماره تماس: ۰۹۱۲۰۴۳۱۸۳۹ – ۰۲۱۸۸۷۲۱۲۹۰

 

 

معماری و دکوراسیون داخلی پروان

طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق کودک
کاغذ دیواری ویژه کودک
پوستر اتاق کودک
کفپوش اتاق کودک
کفپوش زمین بازی کودک

آدرس: مشهد- امامت 23- پلاک 50

شماره تماس:

 

۰۹۳۷۱۳۱۸۵۴۵ – ۰۵۱۳۶۱۱۱۲۱۱

شرکت فیکانو:

طراحی و اجرای سقف و نورپردازی
اجرای نقاشی، کاغذدیواری، پوستر سه بعدی طرح کودک و انواع دیوارپوش های دکوراتیو
اجرای انواع کفپوش های پارکت، سرامیک، پی وی سی، اپوکسی، موکت و .. با طرح های کودک
امکان تغییر نقشه و کوچک یا بزرگ کردن فضا
کلیه امور تاسیسات و برقکاری و کناف و …
طراحی توسط مهندسین معمار طراح داخلی و اجرا توسط تیم های متخصص
طراحی و پیشنهاد تختخواب، مبلمان و… مطابق با بروزترین مدل ها
ست های مخصوص اتاق کودک (پرده، روتختی، رو بالشی، فالیچه و …)
طراحی خاص نوزادان

آدرس: کرج، شاهین ویلا، بلوار باغستان، بالاتر از پمپ بنزین، نبش خیابان چهارم شرقی

آدرس:۰۹۲۰۳۶۳۲۰۲۲ – ۰۲۶۳۴۴۸۴۵۵۳

 

 

مهندس محمدزاده:

طراحی و اجرای اتاق کودک به صورت تخصصی با به روزترین طرح ها و بهترین متریالهای اجرایی مناسب با روحیه و سن کودکان از لحاظ امنیت و کیفیت مواد مصرفی

آدرس: مشهد-چهار راه معلم ، نبش سید رضی

شماره تماس:۰۹۱۵۴۰۱۰۰۴۸ – ۰۹۱۵۶۰۰۸۸۶۸

 

 

 

عماد سید جلالی

طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق کودک با ایده های خاص و خلاقانه
طراحی و ساخت انواع وسایل لوکس و خاص برای اتاق کودک شما
چیدمان و طراحی اتاق نوزاد
ساخت تخت – کمد – کنسول و غیره
طراحای و ساخت مبلمان اتاق کودک و نوزاد
استودیو معماری و طراحی داخلی عماد جلالی

شماره تماس:۰۹۱۲۲۷۹۲۸۹۸ – ۰۹۹۱۹۰۰۱۵۴۸

 

 

آموزش دکوراسیون داخلی در مشهد

آموزشگاه سنجش پارسیان

دوره فشرده آموزش انواع کفپوش اپوکسی در مشهد توسط آموزشگاه سنجش پارسیان بصورت 100 درصد عملی در 4 روز برگزار می شود:

– تضمین یادگیری بصورت 100 درصد

– پشتیبانی هنرجویان پس از پایان دوره

– دریافت مدرک فنی و حرفه ای کشور قابل ترجمه رسمی و بین المللی

– دارای امتیاز مهاجرت

– اجرای پروژه بصورت عملی بر روی کف واقعی

ظرفیت: محــدود تخفیف ویژه پرداخت نقدی امکان تقسیط شهریه شروع کلاس : چهارشنبه 22 آبان 98

آدرس: مشهد،خیابان فلسطین، فلسطین 19، پلاک 95

شماره تماس:۰۹۰۳۱۲۳۷۵۳۴ – ۰۵۱۳۸۳۳۱۵۴۰

 

 

 

آذین سرا:

فرصت شغلی مناسب برای تمامی افراد جویای کار با درآمد روزانه تا پانصد هزار تومان برای اولین بار در اصفهان ،

با توجه به بازار کار و درخواست مکرر دوستان عزیز جهت برگزاری کلاس های آموزش نصب کاغذ دیواری ، آذین سرا این امکان را فراهم کرده تا عزیزان جویای کار در کمترین زمان ممکن به صورت حضوری نصب کاغذ دیواری را آموزش دیده و شاغل شوند.

آدرس: اصفهان، میدان فیض- خیابان فیض- نبش کوچه آتش یا کوچه شماره 14 – فروشگاه آذین سرا

شماره تماس: ۰۹۱۳۷۳۰۴۱۲۷ – ۰۹۱۳۹۰۶۰۹۹۸

 

 

 

اموزشگاه ویژن

مراحل ساخت سازه های چوب و رزین. ? اگر قصد شرکت در کارگاه سازه های چوب و رزین اپوکسی وودگلس و دایموندگلس را دارید متن زیر را بخوانید??????????
? سر فصلهای آموزشی وودگلس :
_ آموزش قالب گیری ،قالب گیری سیلیکونی.
_ساخت میز های چوب و رزین.
_ساخت سازه های مبلمانی(صفحه کانتر،کابینت و…)
?سرفصلهای آموزشی دایموندگلس:
_قالب بندی سیلیکونی مخصوص زیورآلات.
_ساخت قطعات تزئینی و دکوری با رزین اپوکسی.
_ساخت زیورآلات رزین اپوکسی.————— ?مشاوره و پشتیبانی بعد از اتمام دوره.—– ?کارگاه های کاملا عملی و حرفه ای.———– ?بدون نیاز به کارگاه و سرمایه زیاد.————-?عرضه تولیدات هنرآموزان در نمایشگاها
?دعوت به همکاری از هنرجویان برتر هر دوره. ?تامین مواد اولیه و ابزار برای کارآموزان بصورت مستقیم و بدون واسطه.—————— برای رزرو وقت مشاوره رایگان با استاد دوره با شماره ی زیر تماس بگیرید??????

آدرس: خیابان انوری مجتمع اهلی طبقه ی اول

شماره تماس:۰۷۱۳۶۲۶۶۳۱۶ – ۰۹۱۷۴۰۴۰۶۵۷

 

 

 

امین ساغر

آموزش پتینه کاری – گروه هنری ساغر

پتینه آینه هنر کهنه کاری اجسام با بهره گیری از رنگ و بافت می باشد.

پتینه آینه در واقع تلفیق مدرنیته و سنت در کنار یکدیگرمی باشد.

امروزه این هنر مورد توجه علاقه مندان به اشیا آنتیک می باشد.

آموزش اجرای حرفه ای تمام تکنیکهای پتینه .

برای دریافت اطلاعات از نحوه برگزاری کلاس و همچنین هزینه کلاس آموزش پتیه با ماره تماس درج شده در آگهی تماس حاصل نمایید .

شماره تماس:۰۹۱۷۲۲۲۲۵۸۰

 

 

نوازفر

آموزش صفر تا صد پتینه و ورق طلا
از مقدماتی تا پیشرفته
– آموزش تکنیکهای پتینه روی انواع سطوح
سفال /چوب / شیشه / پلی استر / دیوار و…

● اموزش مبانی رنگ و رنگ شناسی
شناخت ابزار مورد نیاز
آشنایی با انواع رنگهای آکریلیک و روغنی

■ آموزش انواع پتینه:
تکنیک پتینه دیوار

پتینه چوب

پتینه پلی استر

● آموزش ورق طلا ، نقره

■ ورق طلا روی چوب و شیشه

■ آموزش طرح سنگ

● آموزش آنتیک کاری

■ آموزش برجسته کاری

■ آموزش موتیف

■ آموزش تکسچر و بافت سازی

■ تکنیک کهنه کاری

■ ترنسفر و استیکر

■ آموزش دکوپاژ

■ آموزش تکنیک ترک

✔- تکنیکها شامل چند تکنیک میباشد.
✔- اعطای مدرک بین المللی

– جهت رفاه حال شما عزیزان دوره ها در اصفهان بصورت فشرده 2 روز برگزار میگردد.

– کلیه متریال مورد نیاز در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت

– میان وعده و ناهار بعهده آموزشگاه میباشد

– مناسب جهت دانشجویان انواع رشته ها / گرافیست / معماران و علاقمندان به هنر

– دوره های پولساز و درآمد زا برای تمامی اقشار

– جهت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

مجری : مرضیه نوازفر کارشناس معماری و طراح داخلی

— در صورت تمایل به برگزاری دوره ها در شهر خود لطفا تماس بگیرید

decoramgroup@ کانال تلگرام

navazfar@ اینستا آموزش

آدرس: تهران – اصفهان

شماره تماس:۰۹۱۲۵۱۷۴۷۲۱ – ۰۹۳۵۳۹۷۱۹۳۲

 

طراح دکوراسیون داخلی در مشهد

دکوراسیون داخلی پروان

درباره دکوراسیون داخلی پروان

تولید دیوارپوش های مخمل
طراحی و چاپ پوسترهای سه بعدی
طراحی وتولید آیینه های پازلی
پخش کاغذ دیواری
پخش متریال دکوراسیون داخلی
بازسازی و تغییردکوراسیون منزل
طراحی باغ ویلا

آدرس: خراسان رضوی – مشهد – آزادشهر معلم قاسم آباد

 

شماره تماس: ۳۶۱۱۱۲۱۱ (۰۵۱)          ۰۹۱۵۵۱۰۶۸۵۹

 

 

دکوراسیون گروه مهندس ساحل جلالی

درباره دکوراسیون گروه مهندس ساحل جلالی

گروه فنی مهندسی آراوند ، دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان و طراحی فضای سبز
دانش آموخته کالج کانادایی اسکان در هندوستان
شرکت در نمایشگاههای بین المللی طراحی نظیر Index
تیم تخصصی آراوند از صفر تا صد دکوراسیون پروژه شما را همراهی میکند
صدها پروژه موفق در نقاط مختلف مشهد و تهران
قبل از خرید هر گونه وسایل، کامل شده دکوراسیون منزل را در کامپیوتر مشاهده میکنید.
مشاوره از طریق تلگرام هم برای دوستان شهرستانی امکانپذیر میباشد
طراحی پذیرایی
طراحی اتاق کودک
طراحی آشپزخانه کلاسیک
انتخاب پرده و مبلمان
انتخاب ظروف تزیینی و دکوریجات
طراحی روشنایی منزل
طراحی ویلا فضای سبز و نمای ساختمان
و پاسخ به همه سوالات شما عزیزان درباره دکوراسیون منزل
مهندسین خانم در شرکت ما جهت راحتی خانواده ها برای انتخاب اقلامی نظیر پرده که نیاز به حضور بانوان دارد شما را همراهی میکنند.
لطفا در اینستاگرام نمونه کارها را مشاهده کنید.

آدرس:خراسان رضوی – مشهد – مشهد.خیابان جانباز

شماره تماس:۰۹۲۰۳۲۱۱۷۰۴           ۳۷۶۰۴۷۲۸ (۰۵۱)

گروه هنر و معماری صمصامی

درباره گروه هنر و معماری صمصامی

مجموعه گروه هنر و معماری صمصامی متشکل از تیم های طراحی ،اجرا و فروش با بیش از ۴۳ پروژه قابل توجه فقط در سال ۹۶ آماده همکاری در پروژه های شما عزیزان می باشد.
استفاده از متخصصین و اساتید مجرب در زمینه های مختلف طراحی و اجرا باعث شده است تا موفقیت این مجموعه روز افزون و تضمین شده باشد
این مجموعه نمایندگی و عاملیت فروش محصولات دکوراسیون داخلی و بروز را دارد….

آدرس: خراسان رضوی – مشهد – وکیل آباد

 

شماره تماس:

 

هزینه دکوراسیون داخلی در مشهد

نیلوفر رضاییان یزدی

اجرای دکوراسیون آشپزخانه ، طراحی کابینت آشپزخانه طراحی و اجرای تخصصی آشپزخانه **************************************** گروه طراحی، معماری و دکوراسیون داخلی آفرینش با بیش از ده سال سابقه درخشان طراح و مجری انواع سبک های کلاسیک، مدرن، سنتی و… برای کابینت آشپزخانه بازسازی و نوسازی آشپزخانه های قدیمی کادری متخصص و مجرب قیمت مناسب، کیفیت عالی و در کوتاه ترین زمان ممکن نمونه کارهای ما را در اینستاگرام دنبال کنید: instagram.com/afarineshsazeh

 

آدرس: خراسان رضوی-مشهد

شماره تماس: ۰۹۱۵۵۰۰۰۲۵۳ – ۰۹۳۷۳۸۰۱۶۰۰

 

 

دکتر سرابی

طراحی دکوراسیون داخلیدکوراسیون داخلی منزل طراحی و اجرا با مناسب ترین قیمت در سبک های مختلف و با بهترین متریال. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید .

شماره تماس: ۰۹۱۵۱۱۱۸۰۲۹

 

 

نیلوفر رضاییان یزدی

دکوراسیون داخلی منزل 1- گروه طراحی، معماری و دکوراسیون داخلی آفرینش با بیش از ده سال سابقه درخشان طراح و مجری انواع سبک های کلاسیک، مدرن، سنتی و… برای کابینت آشپزخانه بازسازی و نوسازی آشپزخانه های قدیمی کادری متخصص و مجرب قیمت مناسب، کیفیت عالی و در کوتاه ترین زمان ممکن

شماره تماس:۰۹۱۵۵۰۰۰۲۵۳ – ۰۹۳۷۳۸۰۱۶۰۰

 

 

گروه مهندسی پروان

اگر قصد تغییرات در منزل یا محل کار خود را دارید اگر دکوراسیون منزل شما نیاز به تعمیر یا تغییر دارد اگر از دکوراسیون منزل خود خسته شدید فقط با یک تماس ما در کنار شماییم تضمین کیفیت و بهترین قیمت اجرای تمامی آیتم های تزیینات داخلی ساختمان به همراه تخفیفات ویژه (تسویه نقدی ) و پرداخت به صورت اقساط ( کارمندان محترم )

آدرس: بلوار آزادی

شماره تماس:۰۹۱۵۵۱۰۶۸۵۹

 

 

 

رسول زرچی

طراحی و نظارت و اجراء سقف و کف کاذب پارکت و کفپوش انواع کاغذ دیواری دیوار پوشهای pvc و mdf به قیمت و کیفیت عالی

آدرس: خین عرب

شماره تماس:۰۹۳۷۱۱۲۲۸۳۲

 

 

 

پگاه

اجراسریع، کیفیت بالا، قیمت مناسب،

مشاوره و بازدید در محدوده رایگان

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی و

نمای ساختمان های لوکس مسکونی، اداری، تجاری، ویلا، فروشگاهی، طراحی پلان های ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، ویلایی ، بازسازی آپارتمان های مسکونی و اداری

فروش انواع پارکت لمینت کفپوش پی وی سی ایرانی، ترک ، آلمانی قابل شستشو استودیو آنامیس با دارا بودن طرح ها و رنگ های متنوع

پارکت و کفپوش و دارا بودن بیش از 4000 طرح کاغذ دیواری در طرح های مختلف

انتخاب شما سروران گرامی را آسان کرده تا به راحتی بتوانید طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید.

خدمات استودیو آنامیس:

1- فروش و اجرا با کیفیت انواع کاغذدیواری ایرانی و خارجی قابل شستشو

2- فروش و اجرا انواع پارکت لمینت ایرانی و ترک و آلمانی و …

3- طراحی و اجرای انواع کابینت کلاسیک و مدرن چوب، وکیوم ، ام دی اف ، های گلاس

4- فروش و اجرای انواع آینه های پازلی و دکوراتیو

5- فروش و اجرای انواع قرنیز پی وی سی و ام دی اف

6- فروش انواع پرده های دکوراتیو و زبرا

7- فروش و اجرای انواع دیوارپوش های چوب و پی وی سی

8- فروش و اجرای انواع آجر های دکوراتیو هلندی

9- اجرای انواع طرح های بین کابینتی و کف های رزین اپوکسی

10- طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فضا های لاکچری

11- طراحی تخصصی رایگان برای کارهای اجرایی بازدید رایگان در محدوده

آدرس: بلوار پیروزی

شماره تماس: ۰۹۱۵۲۳۸۴۳۵۲

 

 

آداک طرح

فروش انواع کاغذ دیواری و پارکت در مشهد

اجرا سریع ، کیفیت بالا ، قیمت مناسب ، بازدید و مشاوره رایگان

فروش انواع کاغذ دیواری ایتالیایی ، کره ، چین ، انگلیسی و ایرانی قابل شستشو

آداک طرح افتخار دارد با چندین سال سابقه در امر دکوراسیون داخلی و معماری با دانش و تجربه کافی و نیروهای کارآمد فضای مد نظر شما را ایجاد کند.

آداک طرح با دارا بودن بیش از 5000 طرح کاغذ دیواری در طرح های مختلف ایتالیایی ، آمریکایی انتخاب شما سروران گرامی را آسان کرده تا به راحتی بتوانید طرح و رنگ مورد نظر خود را انتخاب بفرمایید.

خدمات آداک طرح:

1 – فروش و اجرا با کیفیت انواع کاغذ دیواری خارجی و قابل شستشو(برند های روستر،فیلیپ اند موریس ، یورک،پلنزو،استار،دی اند سی،بانی دکور، دریم هوس، دابلیو اند پی)

2- فروش و اجرا انواع پارکت ایرانی و آلمانی و ترک ( پارکت ای جی تی ، پارکت آرتا،پارکت هوگر، پارکت امیران کلیک،پارکت موند فلور،پارکت لگو فلور،پارکت واریو ترکیه،پارکت دلتا فلور،پارکت ایگر،پارکت کرونوتکس،پارکت کلاسن،پارکت وروکس، پارکت ایزوفام)

3- طراحی ،فروش و اجرا انواع کابینت چوب پلی استر ، وکیوم و ام دی اف

4 – فروش و اجرا انواع شیشه های دکوراتیو( سند بلاست،ابزار خورده) و بلوک های شیشه ای

5 – فروش و اجرا انواع قرنیز پی وی سی و ام دی اف

6- طراحی و ساخت انواع پارتیشن و مصنوعات چوبی

7 – فروش و اجرای انواع دیوارپوش های چوب و پی وی سی

8 – فروش و اجرای انواع تایل های سقفی و کناف و سقف کاذب

9 – فروش و اجرای انواع سنگ های دکوراتیو و تراورتن و مصنوعی

10 – فروش و اجرای انواع بین کابینتی پی وی سی طرح سنگ

11- فروش و طراحی و اجرای انواع بام سبز شما سروران عزیز میتوانید جهت بازدید و مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

آدرس: مشهد خیابان ابوذر خیابان ابوذر غفاری 16

شماره تماس:۰۹۱۵۶۸۶۵۹۵۶ – ۰۹۳۹۳۰۰۵۹۵۶

 

 

قاسم اسلامی

مجری دکوراسیون داخلی در مشهد دکوراسیون داخلی اسلامی , آماده انجام تمامی امور مربوط به بازسازی , طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی ساختمان با بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان در مشهد مقدس می باشد . کاغذ دیواری , کفپوش , پارکت , پانل , ام دی اف , سقف کاذب , پوستر دیواری , آسمان مجازی تولید و پخش پوستر دیواری و آسمان مجازی با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت در سراسر ایران

 

آدرس: مشهد انتهای بلوار بهمن انتهای گرجی 15 سمت چپ درب دوم

شماره تماس: ۰۹۱۵۹۰۹۳۳۷۳ – ۰۵۱۳۲۶۲۵۶۸۴ – ۰۵۱۳۲۶۲۵۶۸۶

 

 

افتخار:

طراحی کابینت و دکوراسیون داخلی با 3dmax با قیمت مناسب آماده همکاری با mdfکاران و شرکت های معماری

شماره تماس: ۰۹۱۵۱۵۸۷۵۱۳

 

 

 

مهندس محمد دوست ، مهندس محمد زاده

طراحی دکوراسیون داخلی و فروش کاغذ دیواری در مشهد

ارایه بهترین خدمات در زمینه دکوراسیون داخلی ، طراحی و اجرای کاغذ دیواری ، کابینت ، پارکت

با ما فاصله میان رویا تا واقعیت را از میان بردارید

علاقه مندان به معماری در مشهد گروه دکوراسیون داخلی آرین پاژ ، مرکز پخش طراحی

و اجرای تخصصی ؛ انواع کاغذ دیواری ایرانی و خارجی ، انواع متریال کابینت ، های گلاس mdf ، انواع پانل pvc و mdf ، سقف کاذب ، کناف pvc ، تایل انواع کفپوش مسکونی ورزشی تجاری و پرتردد ، انواع پارکت ، سنگ دکوراتیو ، انواع سازه کامپوزیت .

انواع کاغذدیواری در سبک های متنوع از رولی 20 هزارتومان به بالا

فروش و نصب انواع کاغذدیواری های 5متری 7متری و 16 متری قابل شستشو

با ضمانت نصب پارکت فروش و اجرای پارکت ac4 وارداتی به قیمت ac3 داخلی

از متری 32 هزار تومان به بالا باضمانت نصب کفپوش فروش و اجرای کفپوش pvc قابل شستشو ازمتری 20 هزارتومان به بالا

باضمانت نصب بازدید و طراحی رایگان گروه برگزیده نمایشگاه های بین المللی مشهد آذر 1394

آدرس: مشهد-چهار راه معلم ، نبش سید رضی

شماره تماس: 

 

۰۹۱۵۶۰۰۸۸۶۸ – ۰۵۱۳۶۰۵۲۴۲۶ – ۰۹۱۵۶۸۰۷۹۰۰ – ۰۵۱۳۶۰۸۵۲۳۲

 

 

شرکت هوما آزما شرق

طراحی تولید و اجرای دکوراسیون داخلی (هتلینگ، اداری، مسکونی) با نازلترین قیمت ها و بهترین طراحی و کیفیت ساخت

آدرس: مشهد کلاهدوز

شماره تماس:۰۹۰۲۱۵۱۲۲۰۰

 

 

 

مهدی روحانی:

گروه مهندسی ارک طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی

بازسازی صفر تا صد مشاوره

، بازدید و طراحی رایگان با ضمانت

درستی انجام کار اکیپی مجرب با بیش از 10 سال سابقه در زمینه ی دکوراسیون داخلی

پخش کننده انواع کاغذ دیواری های خارجی قابل شست وشو ، پارکت ، کفپوش ، سرامیک و … در سطح شهر

قیمت دهی مناسب ،

شرایط پرداخت مطابق میل مشتری

طرف قرارداد شرکت های انبوه ساز و طراح داخلی مهندسان به نام سطح شهر بازسازی متناسب با بودجه شما

طراحی مدرن و کلاسیک با در نظر گرفتن متد روز دنیا برای بازدید از پروژه های در حال کار تماس بگیرید

آدرس دفتر 1 : بلوار وکیل اباد ، اقبال لاهوری

آدرس دفتر 2 : چهار راه ابوطالب مجتمع برجیس

شماره تماس:35013293 

 

 

مجید

با سلام تبریک سال جدید

دکوراسیون و طراحی داخلی در مشهد

گروه فنی مهندسی مدرن در اجرا دکوراسیون داخلی.سقف کاذب.پنل دیوار پوش کف پوش و پارکت و شیشه سکوریت و …………….

توضیع و پخش کننده انواع درب های اتوماتیک و برقی .. کرکره برقی

آماده ارائه خدمت به مشتریان عزیز و محترم میباشد

اجرای انواع درب های برقی و اتوماتیک شیشه ای . پارکینگی . کرکره برقی و راه بند و شیشه سکوریت

دوربین مداربسته و نما کامپوزیت ( آلومینیوم ) مسکونی.تجاری باضمانت نامه کتبی 15 ساله و

تولید شده از جنس معمولی و نانو

فروش نصب و خدمات 24 ساعته در تمام سطح شهر

برقی کردن کرکره های قدیمی در تمام سطح شهر

تعمیرات تخصصی انواع دربهای برقی و اتومات

کد دادن و اضافه کردن انواع ریموت ها در محل بازدید و مشاوره رایگا ن در تمام سطح شهر

طراحی و اجرا در تما م سطح شهر.

با کادری مجرب و قوی در اسرع وقت. هدف ما رضایت مشتریا ن عزیز میباشد. بهترین کیفیت با منا سب ترین قیمت. همراه با رزومه کاری بسیار قوی. به شرط کارشناسی با ضمانت نامه کتبی. مدیریت:مهندس رسولی

شماره تماس:۰۵۱۳۶۶۱۴۶۹۲ – ۰۹۱۵۵۰۰۱۵۶۹ – ۰۹۱۵۶۹۰۵۱۹۱ – ۰۹۳۶۳۰۹۸۵۸۸

 

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *