رستوران

رزرو کافه رستوران شیراز

رزرو کافه رستوران شیراز

رزرو کافه رستوران شیراز

برای سوپرایز کردن یکی از کارایی که میتونید انجام بدید رزرو کردن میز هست. امروز شیرازیاب قصد دارد چند تا رستوران برای رزرو کافه رستوران شیراز بهتون معرفی کند.

بهترین رستوران های شیراز با آدرس

تجربه‌ی سفر به شیراز تقریبا به همه‌ی مسافران ثابت می‌کند که این شهر رستوران‌های خوب زیادی دارد.

از خاطرات مسافران شیراز می‌توان این را فهمید

تجربه‌ی سفر به شیراز تقریبا به همه‌ی مسافران ثابت می‌کند که این شهر رستوران‌های خوب زیادی دارد. از خاطرات مسافران شیراز می‌توان این را فهمید که حتی غذاهای خیابانی در شیراز بسیار خوشمزه بوده اند. برای همین معرفی تعدادی از بهترین رستوران های شیراز کار ساده ای نیست. اما در این مطلب تلاش کرده ایم تا تعدادی از آنها را معرفی کنیم.

سرای سنتی بالو، شروع رستورانگردی در شیراز

سرای سنتی بالو یکی از بهترین رستوران های شیراز است که مسافرها کمتر آن را قبل از سفر می‌شناسند. اما در شهر ممکن است این رستوران خوب توسط اهالی به شما معرفی شود. سرای سنتی بالو یک رستوران با غذاهای لذیذ ایرانی است و فضای بسیار جذابی هم دارد. خوشبختانه بالو در مرکز شهر شیراز است و به راحتی می‌توانید به آن برسید.

آدرس سرای سنتی بالو: شيراز، سه راه نمازى، گذر تاريخى سنگ سياه، طبقه فوقانى اقامتگاه سنتى سپهر

کافه رستوران عتیق در میان بهترین رستوران های شیراز

کافه رستوران عتیق از آن خانه‌های قدیمی زیباست که تبدیل به کافه شده‌اند. به این خانه که وارد می‌شوید، اگر شانس داشته باشید یک میز خالی بغل حوض پیدا می‌کنید. تا غذایتان حاضر می‌شود برای خودتان یک چای سفارش بدهید و در این محیط زیبا، خستگی شیراز گردی را از تن‌تان بیرون کنید.

آدرس کافه عتیق:  بلوار کریمخان زند، خیابان رودکی، کوچه ۲ رودکی، ابن سینا، کافه عتیق

رستوران و اقامتگاه تاریخی درب شازده

درب شازده یک هتل سنتی در یک عمارت تاریخی بازسازی شده است. این اقامتگاه یک رستوران سنتی هم دارد که از قضا محیط بسیار زیبا و دلنشینی به وجود آورده است. ساختمان این هتل مربوط به دوران قاجاریه است و در قلب بافت قدیمی شیراز واقع شده است.

آدرس درب شازده: خیابان دروازه سعدی، کوچه‌ی بازارچه‌ی فیل

رستوران کهن و کلم پلوهای قالبی

هر مسافری پایش به شیراز که می‌رسد سراغ بهترین رستوران شیراز برای خوردن بهترین کلم پلو را می‌گیرد. در میان رستوران‌های زیادی که بهتان معرفی می‌کنند، رستوران کهن هم جا دارد. کهن یک رستوران بزرگ با دکوراسیون زیبا و غذای با کیفیت است. همه‌ی غذاهای پلویی این رستوران به صورت ته دیگ دار سرو می‌شوند. به رستوران کهن که رسیدید، برای خودتان کلم پلو و سالاد شیرازی و دوغ محلی سفارش بدهید و حسابی از بودن در شیراز لذت ببرید. رستوران کهن قیمت مناسبی نسبت به کیفیت و فضا دارد.

آدرس رستوران کهن: چهارراه چنچنه، جنب سوپر سروش

رستوران خانه پرهامی و بهترین غذاهای شیراز

رستوران خانه پرهامی در یک اقامتگاه بومگردی در بافت قدیمی شیراز قرار دارد. شما در حیاط اقامتگاه پرهامی می‌توانید از رستوران آن استفاده کنید. این رستوران یکی از خوش حال و هواترین و بهترین رستوران های شیراز است. اگر قصد دارید از غذا و دسرهای سنتی شهر شیراز میل کنید، رستوران پرهامی انتخاب خوبی است. فقط باید قبل از رفتن مطمئن شوید که غذایشان هنوز تمام نشده است.

آدرس خانه پرهامی:  خیابان لطفعلی خان زند، محله گود عربان، روبروی مسجد نصیرالملک، کوچه ۳۶/۴، پلاک ۱۰

رستوران برنتین، کیفیت و صمیمیت

این رستوران یکی از معروف‌ترین و بهترین رستوران های شیراز است. برنتین یکی از رستوران‌هایی است که دکوراسیون و نمای بسیار جالب توجهی دارد. منوی آن متنوع است و کیفیت غذاها بسیار خوب و مشتری پسند است. برای رفتن به برنتین باید حواس تان باشد خیلی دیر اقدام نکنید. چرا که برای ناهار اگر از ساعت ۱۵ به بعد بروید به احتمال بسیار بالا، پشت در می‌مانید. غذاهای برنتین خیلی زود تمام و میزهای آن خیلی زود پر می شوند. برنتین یک رستوران میان قیمت است و به کیفیتی که دارد کاملا می ارزد.

آدرس رستوران برنتین:  بلوار ستارخان، مقابل ۲۰ متری نمازی ، نبش کوچه ۱۲

رستوران سنتی عمارت شاپوری

یکی از زیباترین باغ و عمارت‌هایی که در شیراز حتما باید ببینید، عمارت شاپوری است. این عمارت با معماری شگفت انگیز و فضایی بسیار زیبا و دل انگیز؛ از محبوب‌ترین دیدنی های شیراز است. خوبی‌اش این است که برای بازدید از این عمارت و باغ، می‌توانید طوری برنامه ریزی کنید که یک وعده غذایتان را در رستوران عمارت میل کنید. عمارت شاپوری رستورانی زیبا با منظره‌ای زیباتر دارد. کیفیت غذاهای آن مناسب است و می‌توان گفت قیمت متوسطی دارد. البته ممکن است در تعطیلات رسمی و فصل سفر به شیراز، میز خالی به راحتی پیدا نکنید.

آدرس عمارت شاپوری: بلوار کریم خان زند، خیابان انوری

رستوران باغ راز، برای یک روز تفریح

این رستوران یک مجموعه تفریحی است که در یک باغ قرار دارد. شما با رفتن به رستوران باغ راز، رستوران غذای ایرانی و فست فود را در دل یک باغ زیبا کنار هم دارید. فضای باز این رستوران باعث شده تا برای مشتریانش بسیار جذاب و دلپذیر باشد. البته رستوران باغ راز موسیقی زنده هم دارد که تفریح روزتان را تکمیل می‌کند. البته قیمت غذا در این رستوران کمی بالاست، اما کیفیت راضی کننده است. محیط خوب باغ و کیفیت غذا سبب شده تا رستوران باغ راز در میان بهترین رستوران های شیراز جا داشته باشد. قیمت غذاهای منوی این رستوران نسبتا بالاست. اما به تفریحاتی که در محیط دارید و قضای زیبایی که اطرافتان است؛ می ارزد.

آدرس رستوران باغ راز: قصرالدشت.بلوار شاهد

باربیکیو شب نشین، برای کباب خورها

اگر از افرادی هستید که به هر شهری سفر می‌کنند باید یک کباب هم خودشان را مهمان کنند، به باربیکیو شب نشین بروید. این رستوران با داشتن دو شعبه در شیراز، پذیرای طرفداران کباب در دو نقطه از شهر است. هر دو شعبه برای تفریح شبانه در شیراز مناسب هستند. در این رستوران برای سرگرمی و راحتی مشتریان فوتبال‌های مهم را هم پخش می‌کنند. در شب نشین شما فضای باز را هم در کنار رستوران خواهید داشت. برای داشتن کیفیت خوب غذاست که شب نشین را می‌توان یکی از بهترین رستوران های شیراز دانست. قیمت های باربیکیو شب نشین متوسط هستند

آدرس باربیکیو شب نشین:  بلوار جمهوری، خیابان ابریشمی، نبش کوچه ۷

باغ رستوران دالاهو، یکی از بهترین رستوران های شیراز

باغ رستوران دالاهو تنها یک رستوران نیست. این فضا برای یک نصف روز تفریح کردن بسیار مناسب است. یک رستوران با فضاهایی مختلف برای نشستن، موسیقی زنده و باغی پر از گل‌های زیبا که حسابی کیفورتان می کند. برای رفتن به باغ رستوران دالاهو که یکی از بهترین رستوران های شیراز با فضای باز است، باید کمی از مرکز شهر دور شوید و به ابتدای جاده ی سپیدان بروید. دالاهو به خاطر داشتن فضای خاص، قیمت های نسبتا بالایی دارد.

آدرس باغ رستوران دالاهو:  ابتدای اتوبان شیراز سپیدان، بعد از پلیس‌راه، فرعی دوم سمت راست، کوچه دالاهو

رستوران شاندیز دالاهو | post | منزل مبله شیراز - آپارتمان مبله ...

پیتزا ناپل، مناسب برای طرفداران فست فود

پیتزا ناپل یکی از بهترین رستوران های شیراز با منویی متنوع از پیتزاهای ایتالیایی و سالاد است. اگر طرفدار پیتزاهای نازک با طرز تهیه ایتالیایی هستید، این رستوران را به شما پیشنهاد می کنیم. ناپل در شیراز ۳ شعبه دارد که از هر جای شهر به راحتی بتوانید به آن برسید. قیمت های پیتزا ناپل متوسط و مناسب هستند.

آدرس پیتزا ناپل شیراز:
شعبه ۱: حد فاصل چهارراه خاک شناسی و چهارراه چنچنه، نبش کوچه ۵ نارون
شعبه ۲: بلوار چمران، بلوار نیایش، نبش کوچه ۸
شعبه ۳: قدوسی غربی، نبش کوچه ۱۳

کماچ، یک ساندویچ فروشی معروف

بسیاری از عاشقان ساندویچ به دنبال امتحان بهترین ساندویچ‌های هر شهری که به آن سفر می‌کنند، هستند. کماچ در شیراز به داشتن برگرهای خوشمزه با قیمت مناسب خیلی معروف است. شاید نتوان کماچ را در میان بهترین رستوران های شیراز قرار داد، اما اگر به دنبال تجربه‌ی یک حس نوستالژیک در میان شیرازی‌ها هستید، کماچ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. چرا که هنوز هم این ساندویچ فروشی بالاترین امتیاز در سایت‎ها و اپلیکیشن‌های معرفی کافه و رستوران را دارد. برگر کماچ نسبت به کیفیت قیمت بسیار مناسبی دارد.

آدرس برگر کماچ: خیابان شریعتی، خیابان خواجه عبدالله، بین رودخانه و چهارم

خانه استیک دلا برای گروه خونی +o

افراد دارای گروه خونی o مثبت عاشق گوشت هستند. سعی کنید آن‌ها را فرآورده‌های گوشتی حتی در سفر دور نگه ندارید. رستوران استیک دلا یکی از بهترین رستوران های شیراز است. تا جایی که طرفدارانش می‌گویند حتما باید قبل از رفتن به آنجا میز رزرو کرد. چرا که همیشه شلوغ است و پیدا کردن جای خالی کمی معطلی دارد. البته قیمت های این رستوران نسبتا بالاست.

آدرس خانه استیک دلا: خيابان حافظ،رو به روی باغ جهان نما

رستوران هفت خوان

تقریبا تمام مسافران این شهر، هنگام انتخاب یکی از بهترین رستوران های شیراز به اسم رستوران هفت خوان برخورده اند. رستوران هفت خوان یکی از بزرگترین رستوران های شیراز است که در چند طبقه چند سبک رستوران را دارد. در این مجموعه که رستوران سنتی ایرانی، رستوران غذای فرنگی، کافی شاپ و فست فود دارد؛ شما می‌توانید در کنار خوردن یک وعده غذایی تفریح هم کنید. رستوران هفت خوان موسیقی زنده نیز دارد. این رستوران به دلیل داشتن فضایی برای تفریح، یکی از بهترین رستوران های شیراز محسوب می‌شود. رستوران هفت خوان به خاطر داشتن فضایی خاٌ رستوران لوکس محسوب می شود و منوهای آنه ارزان قیمت نیستند.

آدرس رستوران هفت خوان: بلوار جدید قرآن، نبش کوچه هفدهم

مطالب بیشتر:

  • دندانپزشکی در تبریز
  • متخصص مغز و اعصاب منطقه 18
  • سرزمین رویایی شیراز
  • تجهیزات استخر شیراز

رستوران

غذاخوری یا رستوران (به فرانسوی: Restaurant) نوعی بنگاه (مؤسسه)یا(واحد صنفی) است
که در آن خوراک و نوشیدنی ارائه و در همان‌جا صرف می‌شود.
مطلوبیت خوراک ارائه‌شده، چیدمان مناسب و پاکی و تمیزی و… می‌تواند
در کیفیت رستوران و شهرت آن نقش مهم داشته باشد.
گاه ممکن است که غذاخوری‌ها، بخشی از یک واحد بازرگانی و جهانگردی بزرگ‌تر باشند، مانند فروشگاه‌ها و مهمانخانه‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *