رستوران

رستوران شام ایرانی شیراز

رستوران شام ایرانی شیراز

رستوران شام ایرانی شیراز

درود بر شما و سپاس از اینکه سایت شیراز یابرا انتخاب نمودید.در اینجا میخواهیم “رستوران شام ایرانی شیراز” برای ایجاد لحظات بیاد ماندنی برای شما و خانواده را معرفی نماییم و اطلاعاتی را در خصوص منو و آدرس در اختیار شما قرار داده و بتوانید با صرف وقت کمتر رستوران دلخواه خود را پیدا کنید. سایت شیراز یاب دوست همیشگی شماست .سپاس از اینکه مطالب را تا انتها دنبال میکنید و ما را در جهت ارتقا کیفیت از نظرات خود بی نصیب نمیگذارید.

رستوران شام ایرانی شیراز

رستوران

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: رستوران شام ایرانی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



غذاخوری یا رستوران (به فرانسویRestaurant) نوعی بنگاه (مؤسسه) است که در آن خوراک و نوشیدنی ارائه و در همان‌جا صرف می‌شود. مطلوبیت خوراک ارائه‌شده، چیدمان مناسب و پاکی و تمیزی و… می‌تواند در کیفیت رستوران و شهرت آن نقش مهم داشته باشد.گاه ممکن است که غذاخوری‌ها، بخشی از یک واحد بازرگانی و جهانگردی بزرگ‌تر باشند، مانند فروشگاه‌ها و مهمانخانه‌ها.

ارایهٔ غذا در رستوران با همکاری همهٔ کارمندان رستوران انجام می‌شود. چینش ادوات غذاخوری، ارایهٔ منو و دریافت سفارش از میهمانان و ارایهٔ غذا به ایشان، تحویل صورت‌حساب، دریافت وجه و در پایان مرتب‌ساختن و پیراستن میز از وظایف پادوهاست. پخت غذا نیز از وظایف آشپزها به‌شمار می‌آید.

منبع: سایت ویکی پدیا

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *