دسته‌بندی نشده, رستوران

رستوران های تبریز

رستوران های تبریز

سلام خدمت همراهان عزیز سایت شیرازیاب . ما امروز قصد داریم اطلاعاتی در مورد رستوران های تبریز در اختیار شما قرار دهیم. ممنون که همراه ما هستید!

رستوران های تبریز

رستوران های تبریز

بهترین رستوران های تبریز

 رستوران سنتی برکه سردرود تبریز

رستوران سنتی برکه قابلیت پذیرایی از تعداد 280 نفر مهمان را دارا است. از اهداف این رستوران ایجاد فضایی شاداب و دلنشین و آرامبخش برای میهمانان، همشهریان و مسافرین است. مجموعه رستوران برکه در اصل، باغ رستورانی است منحصر بفرد با جذابیت‌های خاص! طراحی یک محیط سنتی مملو از درختان استوایی مانند موز، زیبایی خاصی به این فضا بخشیده است.وجود یک برکه در وسط رستوران که نماد این مجموعه است هم مملو از ماهی‌های زیبا و زینتی است که لطافت خاصی به مجموعه بخشیده.

آدرس: کمربندی سردرود

تلفن: 04134209516

رستوران قرآنی

یکی دیگر از معروف ترین رستوران های تبریز که قدمتی کهن و بیش از 100 سال داد، رستوران قرآنی است. مالک این رستوران فردی به نام مشهدی میرآقا قرآنی بوده و بعد از گذشت یک قرن نام این مکان تغییر داده نشده است. در رستوران قرآنی تبریز کباب های نابی تهیه می‌شود که توصیه می‌کنیم پس از خرید از بازار قدیمی تبریز برای صرف نهار به این رستوران سر بزنید.

آدرس: تبریز، خيابان جمهوری اسلامی، پاساژ کیان یک، طبقه دوم.

تلفن: ۰۴۱۳۵۵۶۵۳۸۶

رستوران دلستان

این رستوران با سقف‌های گنبدی شکل، دیوارهای سفالی، حوضچه شمسه‌ای و پنجره‌های گره‌چینی شده‌ی چوبی یادآور زمانهای بسیار دور است و فضای بسیار آرام و دلچسبی برای صرف غذاهای سنتی و اصیل ایرانی دارد. رستوران دلستان، با بهره‌گیری ازسبک معماری قرن‌ها پیش و تلفیق آن با سبک کلاسیک و مدرن و با بکارگیری آشپزهای مجرب، سعی داشته که فضای این محل را هرچه چشم نوازتر و غذاها را هرچه لذیذتر به مراجعین محترم ارزانی دارد.

آدرس:  بلوار ۲۹ بهمن، روبروی جام جم

تلفن: 04133330034

 

رستوران جلالی سردرود تبریز

مجموعه جلالی با ظرفیت پذیرایی 500 نفره و به مدیریت مرحوم حاج اسماعیل جلالی از تاریخ 1374 تاسیس و با تغیر مدیریت در سال 1388 به مدیریت جعفر سالار جلالی پا به عرصه رقابت و جلب رضایت مشتریان گذاشت.

آدرس: بلوار دکتر حسابی، اول میرداماد

تلفن:04133803975 – 04133807519

 

کبابی حاج علی (شعبه یک)

اگر گذرتان به بازار تبریز افتاد حتما برای خوردن یکی از بهترین کباب های تبریز به کبابی حاج علی سر بزنید، و از بافت تاریخی بازار لذت ببرید.

آدرس: بازار تاریخی تبریز

تلفن: 04135247389 – 04133307007

رستوران وحید

وحید از رستورانهای قدیمی تبریز و با غذایی لذیذ است. بعد از ورود از داخل خیابان، چند پله پایین میروید و سالن در زیرزمین قرار دارد. میزهای مستطیل بزرگ هستند و تعداد صندلی‌ها هم زیاد است. در تبریز، قبل از غذای اصلی، جوجه کباب به عنوان پیش غذا سرو می شود که بسیار آبدار و خوشمزه است. برای غذای اصلی هم انتخاب اکثر اهالی تبریز،کباب برگ دیس پرس است که آن هم در رستوران وحید تبریز حرف ندارد. بعد از غذا معمولا نوعی مربا و باقلوا سرو می شود که بستگی به انتخاب میزبان دارد.‎

آدرس: زعفرانیه، ایستگاه مدرسه، خیابان 18 متری غربی

تلفن: 04133314222

 حمام تاریخی نوبر (سفره خانه سنتی شهریار)

حمام نوبر مربوط به دوره قاجار است و در تبریز، در تقاطع خیابان امام و تربیت واقع شده است. در حال حاضر این مکان بازسازی شده و به سفره خانه سنتی شهریار تبدیل شده است.

آدرس:  میدان ساعت، نبش خیابان تربیت-محله نوبر

تلفن: 04155400573

کباب سرای ریحان

کباب سرو شده در کباب سرای ریحان، بسیار خوشمزه و عالی است! به قدری که که مزه‌اش هیچ وقت از خاطرتان نخواهد رفت. این کباب سرا، محیط و فضای خوبی هم دارد و دکورش هم سفید و روشن است که به دلبازی هرچه بیشتر آن می‌افزاید.

آدرس: تبریز، دروازه تهران، نرسیده به هتل مرمر

تلفن: 04133324342

 

رستوران بالیق

هروقت دلتان هوای یک غذای دریایی و خوشمزه کرد، حتما به رستوران بالیق تبریز سری بزنید و به غیر از غذایتان، از دکور و رعد و برق و صدای دریا و نورپردازی و آکواریومش هم لذت ببرید تا کاملا احساس کنید که در کنار دریا هستید.

آدرس: جاده ائل گلی، خیابان صادقی، گلشهر، نرسیده به سه راهی بیمارستان شهدا

تلفن: 04133859294

رستوران شاه گلی

رستوران شاهگلی تبریز وسط استخر ائل گلی قرار گرفته و غذاهای فوق العاده ای هم دارد و البته صبحانه‌های این رستوران هم به شدت توصیه می‌شود، سرویس این رستوران به صورت سلف سرویس است، پس می‌توانید با خیال راحت از خودتان پذیرایی کنید.

آدرس: خیابان شاهگلی، فلکه ائل گلی، استخر شاهگلی

تلفن: 04133845263

 

رستوران مدرن تبریز

رستوران مدرن تبریز، فضای بزرگ و سرویس دهی عالی و غذاهای خیلی خوبی دارد و منوی این رستوران هم خیلی کامل و متنوع است.

آدرس: بازار تبریز

تلفن: 04135563841

 

رستوران های تبریز با موسیقی زنده

سفره خانه قائم مقام فراهانی
این سفره‌خانه از دیگر رستوران‌هایی است که در آن غذاهای اصیل و معروف آذربایجانی طبخ می‌شوند. در حقیقت این مکان یخچالی به مساحت 206 متر مربع بوده که پس از مرمت هم اکنون به عنوان مجموعه فرهنگی، تاریخی و رفاهی قائم مقام در حال فعالیت است. در این مکان فضایی کاملا سنتی با بهره‌گیری از لباس محلی، موسیقی سنتی زنده و نمادهای آذربایجانی را پدید آورده‌اند تا میهمانان حضور در محیطی تاریخی و محلی را از نزدیک لمس کنند. با رفتن به این رستوران ضمن میل غذاهای سنتی و خوشمزه از یخچال تاریخی قائم مقام هم دیدن کنید.
آدرس: تبریز، خیابان ششگلان نرسیده به پل قاری، کوچه یخچال. تلفن: ۰۴۱۳۵۲۵۸۷۲۱

 

رستوران های تبریز با قیمت مناسب

کبابی آقاجون

این جا انواع کباب های سنتی با کیفیت خوب و قیمت مناسب عرضه می شود. البته ناگفته نماند که ماست و خیارهای خاص و خوشمزه ای هم دارند. قیمت هر پرس غذا هم از ۷۰۰۰ تومان تا ۲۲۰۰۰ تومان است. نان داغ کبابی آقاجون هم با کیفیت و طمعش واقعا لذت بخش است که در زمان سرو کباب، انتظارتان را می‌کشد.

آدرس: بلوار ملکی تبریز، رو‌به‌روی پارک شمیم پایداری، نرسیده به یاغچیان

تلفن: 04133868832

رستوران حاج علی 
حاج علی را می‌توان یکی از قدیمی ترین رستوران های تبریز دانست زیرا این رستوران بیشتر از 100 سال است که در بازار تبریز بهترین چلوکباب ها را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. از آن‌جایی که این رستوران در بازار اصلی شهر واقع گردیده، به راحتی پس از خرید، می‌توانید به رستوران حاج علی سر بزنید و از صرف انواع غذای سنتی ایرانی با طعمی فوق العاده لذت ببرید. این رستوران فضای سنتی زمان قدیم خود را حفظ کرده و خیلی مدرن نیست ولی با این حال مشتریان زیادی دارد به طوری‌که تا ظهر بیشتر صندلی‌هایش پر می‌شوند. در برابر کیفیت خوب غذاها قیمت ها اصلا بالا نیست و علاوه بر این دوغ، نوشابه و سوپ هم به صورت رایگان ارئه می‌شود.

آدرس: تبریز، بازار تبریز، بازار کلاه‌دوزان (بوهچی بازار).

تلفن: ۰۴۱۳۵۲۴۷۳۸۹

رستوران حاج مجید 
بدون شک یکی از بهترین چلو مرغ های خوشمزه تبریز در این رستوران طبخ می‌شود. رستوران حاج مجید با پایه گذاری فردی به همین نام از سال 1352 شروع به کار کرد و فقط هم چلو مرغ می‌پزد. این رستوران در ازای ارائه غذایی با کیفیت بالا، قیمتی مناسب دریافت می‌کند.

آدرس: تبریز، خیابان تربیت، جنب مسجد امام حسن.

تلفن: ۰۴۱۳۵۵۶۴۱۶۱

رستوران های تبریز در ولیعصر

کافه و رستوران بارکد

به جرات می توان گفت یکی از بهترین رستوران های تبریز، کافه و رستوران بارکد است که مکانی کاملا مدرن و باکلاس بوده و طعم غذا ها هم در آن بسیار دلچسب است. تریپ‌ادوایزر به شما پیشنهاد کرده که حتما در سفر بعدی‌تان به تبریز به این رستوران سر بزنید.

آدرس:  ولیعصر، خیابان قانون، مجتمع جزیره

تلفن: 04133325006

رستوران نفیس
حتما در سفرتان در کنار غذاهای سنتی ایرانی، خوراک های معروف و خوشمزه ترکی هم سفارش بدهید. یکی از رستوران‌های معروف تبریز که غذاهای ترکی زیادی ارائه می‌دهد رستوران نفیس است. کباب های ترک خوشمزه این رستوران را با قیمتی بسیار مناسب میل کنید.

آدرس: تبریز، ولیعصر، فلکه رودکی، خیابان ویلا.

تلفن: ۰۴۱۳۳۲۹۳۶۶۷

رستوران های تبریز در ماه رمضان

معمولا رستوران‌ها در ماه مبارک رمضان، برای مشتریان خود تخفیف‌های ویژه‌ای را در نظر می‌گیرند. شما می‌توانید برای اطلاع از تخفیف‌های این رستوران‌ها، به سایت‌های تخفیف مراجعه کنید. از جمله سایت‌های تخفیف برای رستوران های تبریز، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

hamgardi.com

از سایر پست‌های ما نیز دیدن بفرمایید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *