تفریحی سرگرمی

رفتینگ در کرج

رفتینگ در کرج

رفتینگ در کرج

ما نیز در شیرازیاب برای اینکه این حس و هیجان را به شما انتقال دهیم و شما را از زندگی روزمره و معمول تان دور کنیم می خواهیم سری به یکی از محبوب ترین و جذاب ترین انواع سفرهای هیجانی بزنیم، قصد داریم رفتینگ در کرج را تجربه کنیم و با بهترین رودهای ایران برای قایقرانی آشنا شویم. ما را در این ماجراجویی پر از آدرنالین همراهی کنید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: رفتینگ کرج در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

رفتینگ در رودخانه کرج

تصور کنید زندگی معمولی و خوبی دارید و کار و تحصیلات تان در مسیر درستی قرار دارد. درآمد و سطح زندگی تان نیز مناسب است و بسیاری برای رسیدن به موقعیت شما تلاش می کنند؛ اما هنوز این احساس را دارید که چیزی در زندگی تان کم است و به دنبال گمشده تان هستید. ممکن است برای اینکه این مشکل را حل کنید کارهای زیادی را انجام دهی.

شیرازیاب به شما رفتینگ کرج را معرفی میکند.

بعد از مدتی با بعضی از دوستان تان راهی سفر هیجان انگیزِ رفتینگ در آب های خروشان می شوید. از خنکای آب روی صورت تان لذت می برید، با همکاری راهنما و دیگر همسفرهای تان قایق را به پیش می رانید، از میان درختان و جنگل ها، دره ها، کوه ها و دشت ها عبور می کنید و مناظری را به چشم می بینید که تا به حال جای دیگری نظیر آنها را ندیده اید. امواج کوچک و بزرگ را پشت سر می گذارید و در هر لحظه تپش قلب تان را حس می کنید. احساس می کنید که حسی از هیجان و آرامش در کنار هم در رگ های تان جریان پیدا کرده و انرژی، دوباره به لحظه های زندگی تان برگشته است.

رفتینگ در کرج

رفتینگ در کرج

متوجه می شوید ماجراجویی و هیجان، سفر همراه با تیمی هماهنگ و پرانرژی و طراوت و زیبایی طبیعت، همان چیزی بوده است که مدت ها به دنبال آن می گشته اید. حالا گمشده تان را پیدا کرده اید و راهی خانه می شوید؛ اما می دانید که باز هم برای سفرهای هیجانی و ماجراجویانه دوباره و خیلی زود باز می گردید تا ریتم زندگی تان را از دست ندهید.

آشنایی با رفتینگ کرج

رودخانه کرج، رود شناخته شده و مشهوری ست که در کناره قسمت هایی از جاده چالوس جریان دارد و سد معروف امیرکبیر بر روی آن زده شده است. این رود از کوه های البرز جنوبی سرچشمه می گیرد. رفتینگ در رودخانه کرج بیشتر در فصل بهار انجام می شود زیرا در این فصل رود هنوز پرآب است و لذت قایق سواری در آن بیشتر. درجه سختی رود کرج بین 2 تا 4 قرار می گیرد و برای رفتینگ کارهای حرفه ای و عاشقان هیجان مناسب است.

درجه سختی:

2 تا 4

مناسب برای: 

جوانان، افراد مبتدی و رفتینگ کارهای حرفه ای

بهترین فصل: 

بهار

منبع:https://akhbarekhoob.ir

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *