روانشناسی

روانشناس خوب در فردیس کرج

روانشناس خوب در فردیس کرج

سلام و درودی دوباره به شما همراهان همیشگی سیتی بین. این پست را به روانشناس خوب در فردیس کرج اختصاص داده ایم و در ادامه ضمن معرفی نکات مهمی را در این باره بیان خواهیم کرد که کمک زیادی به شما خواهد کرد پس با ما همراه باشید.

 

نقش دکتر روانشناس در زندگی ما چیست؟

روانشناس خوب در فردیس کرج

 

نقش دکتر روانشناس در زندگی ما چیست؟
روانشناس خوب در فردیس کرج

نقش دکتر روانشناس در زندگی ما انسان‌ها…

روانشناسان پدیده‌هایی مانند ادراک، شناخت، احساسات، شخصیت، رفتار و روابط بین فردی را در انسان‌ها مطالعه می‌کنند. روانشناسان همچنین به کاربرد چنین دانش‌هایی در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های انسانی از جمله مسائل مربوط به زندگی روزمره (به طور مثال خانواده، تحصیلات و کار، و درمان مشکلات روانی) می‌پردازند.

روانشناس تلاش می‌کند نقشی را که رفتار انسان در پویایی اجتماعی ایفا می‌کند، درک کند و در عین حال فرایندهای فیزیولوژیکی و عصبی را در مفاهیم عملکرد ذهنی خود لحاظ کند. همچنین روانشناسان به روابط بین فردی، تاب آوری روان‌شناختی، تاب آوری خانواده و سایر زمینه‌های روانشناسی اجتماعی نیز در مطالعه رفتار انسانی می‌پردازند.

روانشناس تلاش می‌کند آگاهی، رفتار و تعامل اجتماعی را توصیف و در درمان به کار ببرد.

روانشناس خوب در فردیس کرج

علم روانشناسی به صورت آنلاین و تاثیر آن در زندگی

با گسترش اینترنت، انواع روش‌های درمان روانشناختی نیز گسترش یافته‌اند. به همین دلیل است که اگرچه شاید در 20 سال پیش، ایده‌ی «مراجعه به روانشناس یا روان‌درمانگر» از طریق اینترنت امری نادر محسوب می‌شد، اما امروزه این حالت (یعنی مشاوره روانشناسی به صورت آنلاین) امری کاملا عادی شده است. در واقع، روانشناسی به صورت آنلاین از خدماتی است که بسیار بیشتر مورد تقاضای مراجعین قرار گرفته است و هر لحظه نیز بیشتر و بیشتر می‌شود.

مشاوره روانشناسی آنلاین به مراجع امکان ناشناس بودن را در صورت تمایل می‌دهد. ضمن آنکه در این روش، امکان برقراری ارتباط برای افرادی که خواهان مشاوره با متخصصین زبده و با تجربه در دیگر نقاط کشور هستند نیز تسهیل می‌شود. همچنین افراد خارج از کشور نیز به کمک مشاوره روانشناسی آنلاین، می‌توانند با یک روانشناس خوب ارتباط برقرار کرده و مشاوره بگیرند.

روانشناس خوب در فردیس کرج

امروزه بر روانشناسان پوشیده نیست که مداخلات روان‌شناختی از راه دور و آنلاین، مجموعه‌ای از مزایای بسیار مهم را شامل می‌شود. یکی از آن موارد این است که در بیشتر مواقع، اثرات روانشناسی به صورت آنلاین به همان اندازه‌ی مراجعه‌ی حضوری، شدید و طولانی مدت و موثر است. و این دقیقا همان چیزی است که از علم روانشناسی به صورت آنلاین انتظار می‌رفته است، یعنی همان چیزی که زمانی که در اتاق درمان با روانشناس خود هستید، اتفاق می‌افتد.

نقش روانشناس در درمان

گرچه روانشناسان در بیشتر موارد نمی‌توانند دارو تجویز کنند، اما سایر خدمات ضروری بهداشت روان را ارائه می‌دهند. به طور مثال، یک  دکتر روانشناس خوب  می‌تواند نوع اختلال روانی را تشخیص دهد، به انجام آزمایشات و ارزیابی‌های مختلف بپردازد، روان‌درمانی انجام دهد، مهارت‌های مقابله‌ای را به مراجع آموزش دهد و برخی موارد دیگر.

روانشناسان می‌توانند به افرادی که دارای مشکلات روان‌شناختی مانند افسردگی یا اضطراب یا وسواس و … هستند، کمک کنند.  این متخصصان بهداشت روان همچنین ممکن است با افرادی که به الکل یا سایر مواد مخدر اعتیاد دارند، برای ایجاد و تدوین استراتژی‌های جدید مقابله‌ای، همکاری کنند.

حمیرا صباغی

کارشناس ارشد مشاوره در فردیس

آدرس و تلفن حمیرا صباغی

فردیس

بین کانال و فلکه دوم – نبش خیابان هجدهم – ساختمان پزشکان حضرت خدیجه – طبقه همکف

 

دکتر حمیرا صباغی

فارغ التحصیل از دانشگاه علامه طباطبایی

استاد دانشگاه

دارای مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران

مشاوره در زمینه های:

تحصیلی

برنامه ریزی و انتخاب رشته

فردی

خانوادگی

کودک و نوجوان

پیش از ازدواج

اضطراب، افسردگی

وسواس

بیش فعالی

و…

 

هزینه 45 دقیقه مشاوره طبق تعرفه سازمان نظام مشاوره و روانشناسی 130 هزار تومان می‌باشد.

 

برای تعیین وقت با شماره تلفن مطب تماس بگیرید.

09377614802

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *