روانشناسی

روانشناس در سلماس

روانشناس در سلماس

سلام ودرود به همه ی شما همراهان خوب و دوستداران همیشگی سیتی بین. در این پست قصد معرفی روانشناس در سلماس را به شما عزیزان داریم و ضمن آن نکاتی مثبت را نیر به عرضتان خواهیم رساند پس با ما همراه باشید.

 

تاثیر روانشناس در بهبود کیفیت زندگی

علم روانشناسی یکی از موثر ترین و کارآمد ترین وسیله برای مدیریت روح و روان انسان می باشد. این علم می تواند به طور مستقیم در زندگی افراد تاثیر گذاشته و آنها را از مبتلا شدن به بیماری های روحی و روانی حفظ کند.

افراد می توانند در زمینه های مختلف، در هر زمان و با هر بهانه ای به روانشناس مراجعه کنند و مشکلات روانی خود را با وی در میان بگذارند.

علم روانشناسی و تاثیر آن در زندگی

علم روانشناسی یکی از موثر ترین و کارآمد ترین وسیله برای مدیریت روح و روان انسان می باشد. این علم می تواند به طور مستقیم در زندگی افراد تاثیر گذاشته و آنها را از مبتلا شدن به بیماری های روحی و روانی حفظ کند. در کشورهای پیشرفته از این علم استقبال بسیار بی نظیری شده است چرا که در این کشورها اهمیت و تاثیر علم روانشناسی به خوبی درک شده است.

روانشناس

فردی است که با طرح واره های وجودی افراد سر و کار دارد و بدون استفاده از هیچ دارو و درمان شیمیایی می تواند انواع اختلالات روانی را تشخیص داده و آنها را بهبود و برطرف سازد. روانشناس با استفاده از تکنیک گفت و گو درمانی می تواند سبب بهتر راهنمایی کردن افراد گردد. چه بسا که آنها شنونده های خوبی هستند و می توانند کمک های بسیاری را از لحاظ روانی به فرد مراجعه کننده ارائه دهند.

بهترین روانشناس کیست؟

بر اساس توانایی ها و زمینه های مطالعاتی متفاوتی که دارند، دارای تخصص های گوناگونی هستند. بنابراین نمی توان گفت که بهترین روانشناس کیست چرا که هرکدام از این روانشناسان می توانند در حوزه تخصصی خود بهترین باشند. برای فردی که می خواهد به روانشناس مراجعه کند، ابتدا باید از زمینه مطالعاتی و تخصصی وی مطلع گردد سپس به وی مراجعه نماید. چرا که در صورت مراجعه نادرست، او نمی تواند مشکل فرد را تشخیص و راه حل های درست را در اختیار وی قرارد دهد. پس اصلی ترین معیار و ملاک برای مراجعه درست، اطلاع از حوزه های مطالعاتی و تخصص روانشناس می باشد.

بهزاد جبارزاده مراکز مشاوره و روانشناس سلماس

اطلاعات تماس و آدرس بهزاد جبارزاده

(آذربایجان غربی – سلماس) سلماس خیابان امام چهار راه قرنی(محمودی)ساختمان میلادنور(قلی پور) طبقه ۴ واحد۴

تلفن ثابت

044-35233078

مشاوره نوجوان, مشاوره تحصیلی و شغلی, مشاوره ازدواج, مشاوره خانواده, مشاوره ترک اعتیاد, مشاوره کودک, مشاوره فردی, مراکز مشاوره و روانشناس

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *