دسته‌بندی نشده

ساعت حرکت مترو شیراز جمعه

ساعت حرکت مترو شیراز جمعه

ساعت حرکت مترو شیراز جمعه

سلام خدمت همه شیرازی های عزیز! در پست امروز قصد داریم تا ساعت حرکت مترو شیراز جمعه ها رو خدمت شما دوستان شرح بدهیم.ممنون از همراهی شما با شیرازیاب.

ساعت کاری مترو شیراز در روز های  تعطیل از ساعت ۷ و پنج دقیقه صبح و آخرین حرکت۲۱ و پنج دقیقه است.

خط یک متروی شیراز به منظور رفاه حال شهروندان و استفاده بیشتر از خدمات حمل و نقل عمومی از ابتدای مهرماه روزهای جمعه نیز از ساعت هفت صبح تا ۱۵ خدمات ارائه می کند.

لذا به شما توصیه می‌کنیم برای اطلاعات جزئی تر بر روی کلمه لینک کلیک نموده و جهت جستجوی ساعات حرکت قطار در خط یک متروی شیراز لطفا ایستگاه مبدا، مقصد و روز حرکت را انتخاب بنمایید.

ساعت حرکت مترو شیراز جمعه

ساعت حرکت مترو شیراز جمعه



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:ساعت حرکت مترو شیراز جمعه در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



اطلاعات بلیت قطار شهری شیراز

در شهر شیراز بانک شهر با همکاری شهرداری شیراز جهت تسهیل عملیات پرداخت کارت شهروندی CityWay را ارائه نموده است.

معرفی کارت : CityWay

این کارت جایگزین بلیط کاغذی بوده و پرداخت خرد شهروندان را به صورت سریع و ایمن در حوزه حمل و نقل شهری در حال حاظر ” مترو و اتوبوس درون شهری ” تسهیل می نماید.

محل استفاده کارت :
این کارت در حال حاظر در کلیه پذیرنده های نصب شده در اتوبوس ها و همچنین کلیه گیت های قطار شهری شیراز پذیرش می شود.
دریافت کارت و نحوه شارژ:
با مراجعه به باجه های فروش کارت های CityWay در سطح شهر ، پایانه های اتوبوس و همچنین ایستگاه های مترو وخرید کارت می توانید کارت خود را تا مبلغ ” حداکثر300000 ریال ” شارژ نمایید. در این خصوص امکان پرداخت مبلغ شارژ به صورت نقدی به متصدی باجه و یا به صورت الکترونیکی ” تراکنش از طریق پایانه فروش ” وجود دارد.

نحوه استفاده کارت CityWay در ایستگاه های مترو و عبور از گیت :

با نزدیک کردن کارت CityWay در محل مشخص شده بر روی گیت های مترو عملیات پرداخت کرایه طبق نرخ تعیین شده انجام گردیده و درب عبور از گیت باز می شود.

مشاهده موجودی کارت :

با نزدیک کردن کارت CityWay به دستگاه های نمایشگر موجودی تعبیه شده در باجه های شارژ و ایستگاه های مترو ، می توانید مانده موجودی کارت خود را مشاهده نمایید.
معرفی توکن :
تـوکن نـوعی بلیط الکترونیکی است کـه قابلیت شارژ به دفعات متعدد را داراست و به صورت تک سفره و دو سفره در اختیار مسافرین قرار می گیرد.
نحوه خرید و استفاده :
شما مسافر عزیز می توانید با ارائه مبلغ 5/000 ریال به مامور فروش بلیط توکن شارژ شده را برای هر سفر تهیه و به منظور عبور از گیت توکن خریداری شده را در شیار تعبیه شده در جلوی گیت بیندازید.
توکن مصرف شده پس از کسر کرایه ، در بانک گیت ضبط شده و درب گیت برای عبور شما گشوده خواهد شد.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *