آدرس و شماره تماس, سمساری

سمساری در خیابان گرگان

سمساری در خیابان گرگان

سمساری در خیابان گرگان

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  سمساری در خیابان گرگان را در اختیار شما قرار دهیم.

سمساری در خیابان گرگان

سمساری[۱][۲] مکانی است که در آن کالاهای دست‌دوم به خرید و فروش می‌رسند.[۳]

«پاون شاپ» نوعی از سمساری در برخی کشورهای عمدتاً غربی است که در قبال دریافت کالا به صورت امانت، پول نقد به عنوان وام مدت دار در اختیار شخص می‌گذارند.

 

سمساری یوسف آباد خریدار فرش دستباف

یوسف آباد میدان سلماس
امروز تا ۲۳:۰۰
شنبه
۱۰:۰۰ – ۲۳:۰۰
یک‌شنبه
۱۰:۰۰ – ۲۳:۰۰
دوشنبه
۱۰:۰۰ – ۲۳:۰۰
سه‌شنبه
۱۰:۰۰ – ۲۳:۰۰
چهارشنبه
۱۰:۰۰ – ۲۳:۰۰
پنج‌شنبه
۱۰:۰۰ – ۱۸:۰۰
جمعه
۱۰:۰۰ – ۱۸:۰۰
بهترین و بالا ترین خریدار لوازم قدیمی ، لوستر های برنزی، میز و صندلی،فرش دستبافت،آینه وشعمدان،ویترین های قدیمی،مبلمان فرنگی و استیل و راحتی،ظرف و ظروف و لوازم برقی و گازی،تلویزیونLCDوLED،یخچال فریزر، ساید بای ساید،لباسشویی و ظرفشویی در تمام مناطق تهران بدون تعطیلی


https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: سمساری در خیابان گرگان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



سمساری خیابان گرگانچ

سمساری عباس اباد

عباس اباد
خریدار کلیه لوازم منزل قیمت گذاری وکارشناسی لوازم وراثتی با کارشناسان مجرب وباتجربه ومشاوره و قیمت گذاری زیر نظر اتحادیه دارای جواز کسب لوازم برقی چوبی گازی مبلمان استیل و راحتی فرش دستباف و ماشینی قالی و قالیچه تابلو فرش اینه کنسول یخچال تلویزیون LCD LED و لوازم خرده ریز حتی ضایعات بدون تعطیلی و در تمام مناطق تهران

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *