آدرس و شماره تماس, خدمات

آدرس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا تهران

آدرس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا تهران

آدرس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا تهران

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  آدرس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا تهران را در اختیار شما قرار دهیم.

آدرس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا تهران

پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا یا به اصطلاح پلیس امنیت با نام مختصر پاوا که پیش‌تر با عنوان معاونت اطلاعات ناجا فعالیت می‌کرد، یک واحد تخصصی پلیس ایران است که وظیفه آن کنترل نظم و امنیت در کشور می‌باشد. نظارت بر اماکن عمومی، جمع آوری و دستگیری اراذل و اوباش سطح یک، کشف سلاح های جنگی و غیرمجاز، کنترل اتباع خارجی، صدور و کنترل گذرنامه در پایانه‌های مرزی و فرودگاه‌های بین المللی، حفاظت از اماکن دیپلماتیک، حفظ امنیت عمومی کشور و مجموعه‌ای از دیگر اقدامات اطلاعاتی و امنیتی از وظایف پلیس اطلاعات و امنیت عمومی نیروی انتظامی است .[۱][۲][۳][۴][۵]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان،  در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آدرس پلیس نظارت بر اماکن عمومی تهران

آدرس پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا تهران

تلفن پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا تهران

موقعیت پلیس نظارت بر اماکن ناجا در محله عباس آباد – اندیشه تهران را به همراه آدرس در نقشه نشان ببینید.

پلیس نظارت بر اماکن ناجا (کلانتری) در محله عباس آباد – اندیشه تهران و خیابان مطهری واقع شده است و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی مراکز مهمی مانند بیمارستان جم و بلوک هبلکس رسپینا و همچنین ایران هاست، رستوران اطلس، شرکت سفرهای مارکوپولو، بیمه تامین اجتماعی شعبه 27 و اداره پست ناحیه مفتح منطقه شمال قرار گرفته است. با توجه به نزدیکی این مرکز به ایستگاه مترو شهيد مفتح، برای دسترسی راحت‌تر و کمک به داشتن هوایی پاک‌تر، می‌توانید از وسایل حمل و نقل عمومی برای مراجعه به آن استفاده کنید.

آدرس دقیق: استان تهران، تهران، مطهری، بعد از میرعماد

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *