دکتر

سمعک در اهواز

سمعک در مشهد

سمعک در اهواز

در این مقاله ازسایت شیرازیاب به بررسی مراکز خرید و دکتر سمعک در اهواز خواهیم پرداخت.با همراه شوید.

 

سمعک نامرئی

تجویز سمعک نامرئی (invisible hearing aid) با سایر مدل‌ها متفاوت است، به دلیل این‌که عوامل شخصی زیادی از قبیل نوع و میزان کم شنوایی و همچنین اندازه و شکل مجرای گوش در تجویز این سمعک تاثیرگذار است.

همان‌طور که از نام آن پیداست، مخفی است و دیگران آن را نمی‌بینند. آن در عمق مجرای گوش قرار می‌گیرد و مانند سایر سمعک‌ها از نظر تکنولوژی و محدوده پوشش (قدرت) انواع مختلفی دارد.

یکی از نگرانی‌های افرادی که می‌خواهند برای اولین بار از سمعک استفاده کنند، این است که سمعک آن‌ها مخفی باشد و برای دیگران قابل‌رویت نباشد.

تحقیقات اخیر نشان داده است که برخی افراد کم شنوا به علت این‌که سمعک آن‌ها مخفی (نامرئی) نیست و توسط دیگران دیده می‌شود، از سمعک استفاده نمی‌کنند.

اگر برای شما هم اندازه سمعک مهم است، بهتر است قبل از خرید سمعک، اطلاعات کاملی درباره انواع سمعک نامرئی، قیمت سمعک نامرئی هوشمند و مزایا و معایب آن داشته باشید.

به سمعک «کاملا داخل مجرا» (completely in canal) و سمعک «نامرئی داخل مجرا» (invisible in canal) سمعک نامرئی می‌گویند. همچنین بصورت مخفف به این سمعک‌ها CIC و IIC نیز می‌گویند.

سمعک IIC از سمعک CIC کوچکتر و مخفی‌تر است، بنابراین استفاده از واژه نامرئی برای این سمعک صحیح‌تر است.

قبل از تولید IIC، سمعک CIC کوچکترین سمعک موجود بود، به همین دلیل به سمعک کاملا داخل مجرا (CIC) هم سمعک نامرئی می‌گویند، اما این مدل واقعا مخفی و پنهان نیست.

فروش سمعک در اهواز

مواردی که در هنگام خرید سمعک، باید درباره قیمت سمعک دقت کرد

1. چرا باید از سمعک استفاده کنم؟

افراد مبتلا به کم شنوایی معمولا مدت ها با کم شنوایی خود سر می کنند تا اینکه به فکر خرید سمعک می افتند. استفاده از سمعک زندگی فرد را در ابعاد مختلفی بهبود می بخشد. شنیدن دوباره ی صدا باعث مشارکت بیشتر در جمع های دوستانه، ارتباط گیری موثر در بعد اجتماعی، افزایش اعتماد به نفس در حیطه ی فردی و بهبود امنیت فرد به واسطه ی شنیدن صدا های هشدار دهنده می شود.
در کودکان کم شنوا نیز استفاده از سمعک بسیار پر اهمیت است.

کودک تا 3 سال اول زندگی در دوره ی طلایی رشد و زبان آموزی قرار دارد، لذا تشخیص زودهنگام کم شنوایی و خرید سمعک و استفاده از آن در کنار کلاس های توانبخشی شنوایی به کودک کمک می کند بتواند از باقی مانده ی شنوایی خود نهایت استفاده را کرده و در آینده نیز با کمک سمعک در مدرسه ی عادی به جای مدرسه ی استثنایی درس بخواند.
هم چنین در کودکانی که کاندید کاشت حلزون هستند کودک باید یک دوره ی حداقل 6 ماهه از سمعک استفاده کند.

2. کدام سمعک برای من بهتر است؟

بهترین سمعک برای شما سمعکی است که با مشورت شما و شنوایی شناس خود و با توجه به سبک زندگی، شغل، میزان کم شنوایی، نیازهای ارتباطی و بودجه ی شما تعیین می شود. لطفا دقت کنید که چیزی به عنوان بهترین سمعک برای همه وجود ندارد.

بهترین خرید سمعک برای شما، خریدی است که در آن سمعک با توجه به نیازهای اختصاصی شما انتخاب و تجویز شود.

این همان چیزی است که به دقت مورد توجه متخصصان موسسه نیوشا می باشد.

3. از کجا باید سمعک تهیه کنم؟

کلینیک ها و دفاتر شنوایی تنها مرجع تجویز و خرید سمعک هستند.

در میان این کلینیک ها نیز می توانید با توجه به سابقه فعالیت، کادر متخصص و رضایت مراجعین، کلینیک خود را انتخاب و سمعک خود را از آن ها تهیه کنید.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: سمعک در اهواز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



تعمیر سمعک در اهواز

تعمیرات سمعک

شنوايي سنجي و تجويز سمعك
تعميرات سمعك
فروش انواع سمعك ديجيتال و هوشمند
شنوايي سنجي و تجويز سمعك
روزاي شنبه سه شنبه پنج شنبه قبل از مراجعه تماس گرفته شود
فروش باتري سمعك
تنظيم انواع سمعك
فروش انواع قالب ضد آب و ضد صدا

شماره تماس:

09380000000

نمایندگی سمعک در اهواز

فرشته شهنازی
شنوایی سنجی آوای امید
خیابان شریعتی، نرسیده به چهارراه امام، کاوه شرقی، ساختمان کاوه، طبقه اول

قیمت سمعک در اهواز

سمعک در سطوح کاربری و تکنولوژیکی مختلف تولید می ‌شود. در هر محصول نوعی از پردازش ها و مدارات خاصی استفاده می شود. کیفیت صدا و ساخت سمعک در نهایت بسته به همین پردازش ها و تکنولوژی های به کار رفته در آن است و این مهم ترین عامل در تعیین هزینه انواع سمعک می باشد.

یکی از عوامل دیگر برند سازنده است، چرا که کمپانی های معتبر، کیفیت ساخت بالا تر و همینطور راحتی و خدمات پس از فروش بهتری را برای کاربر فراهم می کنند.

مرکز سمعک در اهواز

مجید کریمی
مجتمع کاشت حلزون شنوایی 

خیابان آزادگان، شریف زاده، نبش نظام وفا، پلاک 3
06132926840

کلینیک سمعک در اهواز

احسان صداقت
کوی انقلاب، امیرکبیر شمالی، بیمارستان تخصصی امیرکبیر

ابراهیم اسدی
کیانپارس، فلکه دوم، پهلوان شرقی، مجتمع ایران زمین
06133364794

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *