دکتر

سمعک در مشهد

سمعک در مشهد

سمعک در مشهد

در این مقاله ازسایت شیرازیاب به بررسی مراکز خرید و دکتر سمعک در مشهد خواهیم پرداخت.با همراه شوید.

سمعک عینکی در مشهد

همان طور که از اسمش مشخص است، این نوع سمعکها نوع دیگری از سمعک هستند که در آن قطعات سمعک بر روی انتهای دسته عینک جاسازی شده اند، میکروفون در انتهای سمعک و رسیور در قسمت مسطح فریم قرار داده می شود.

برای کسانی که هر دو مشکل شنوایی و بینایی دارند انتخاب هوشمندانه ای است.

حل دو مشکل شنوایی و بینایی در آن واحد با یک وسیله از مزایای این سمعکها هست.

سمعکهای دیجیتال جدید عینکی استخوانی و هوایی، روشی ظریف و کارامد برای حل مشکلات کم شنوایی ناشی از سن، کاهش شنوایی انتقالی و آمیخته همراه با حل مشکلات بینایی می باشد.

سمعکهای عینکی برای افراد با افت شنوایی ملایم تا متوسط مناسب می باشد.

همچنین برای کودکان کم ‌شنوا که گذاشتن سمعکهای داخل‌ گوشی و پشت‌ گوشی برایشان دشوار است و آن را پس می زنند گزینه مناسبی می باشد.

اگر گوش هایتان ضعیف است و از قرار دادن سمعک داخل گوشی یا پشت گوشی حس خوبی بهتان دست نمی دهد، سمعک عینکی گزینه مناسبی برایتان است.

خرید سمعک در مشهد

انواع سمعک بر اساس فناوری ساخت

سمعک آنالوگ

برای سال های متمادی سمعک های آنالوگ تنها سمعکی بودند که شما می توانستید تهیه کنید. امروزه نیز سمعک های آنالوگ به صورت محدود در دسترس هستند و برخی افراد می توانند از مزایای آن ها بهره مند شوند.
سمعک آنالوگ مشابه با روش اتصال یک میکروفون به بلندگو عمل می کند. سمعک آنالوگ صدا های محیطی را جمع آوری کرده و پس از تقویت، با شدت بالاتری به گوش کاربر می فرستد. این نوع سمعک همه ی صدا ها را به یک اندازه تقویت کرده و توانایی تمایز صدای همهمه از صدای اصلی را ندارد. سمعک جیبی نیز در دسته ی سمعک های آنالوگ قرار می گیرد و به کاربرانی با بودجه مالی بسیار محدود توصیه می گردد.
از مزایای این سمعک می توان به قیمت ارزان، مصرف باتری کم و تنظیم سریع آن اشاره کرد.

انواع سمعک بر اساس شکل ظاهری

انواع سمعک ها از نظر شکل ظاهری به سه دسته ی داخل گوشی، پشت گوشی و پشت گوشی ظریف (رسیور در کانال) تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این انواع سمعک مزایا و معایب خود را دارند. از سوی دیگر انتخاب ظاهر سمعک تا حدود زیادی از دست شما خارج بوده و بستگی به میزان و نوع کم شنوایی شما دارد. در سمعک نیوشا، شنوایی شناسان مرکز نهایت تلاش خود را می کنند که ظاهر سمعک منطبق بر سبک زندگی و نیازهای شخصی شما باشد.

سمعک نامرئی در مشهد

تجویز سمعک نامرئی (invisible hearing aid) با سایر مدل‌ها متفاوت است، به دلیل این‌که عوامل شخصی زیادی از قبیل نوع و میزان کم شنوایی و همچنین اندازه و شکل مجرای گوش در تجویز این سمعک تاثیرگذار است.

همان‌طور که از نام آن پیداست، مخفی است و دیگران آن را نمی‌بینند. آن در عمق مجرای گوش قرار می‌گیرد و مانند سایر سمعک‌ها از نظر تکنولوژی و محدوده پوشش (قدرت) انواع مختلفی دارد.

یکی از نگرانی‌های افرادی که می‌خواهند برای اولین بار از سمعک استفاده کنند، این است که سمعک آن‌ها مخفی باشد و برای دیگران قابل‌رویت نباشد.

تحقیقات اخیر نشان داده است که برخی افراد کم شنوا به علت این‌که سمعک آن‌ها مخفی (نامرئی) نیست و توسط دیگران دیده می‌شود، از سمعک استفاده نمی‌کنند.

اگر برای شما هم اندازه سمعک مهم است، بهتر است قبل از خرید سمعک، اطلاعات کاملی درباره انواع سمعک نامرئی، قیمت سمعک نامرئی هوشمند و مزایا و معایب آن داشته باشید.

به سمعک «کاملا داخل مجرا» (completely in canal) و سمعک «نامرئی داخل مجرا» (invisible in canal) سمعک نامرئی می‌گویند. همچنین بصورت مخفف به این سمعک‌ها CIC و IIC نیز می‌گویند.

سمعک IIC از سمعک CIC کوچکتر و مخفی‌تر است، بنابراین استفاده از واژه نامرئی برای این سمعک صحیح‌تر است.

قبل از تولید IIC، سمعک CIC کوچکترین سمعک موجود بود، به همین دلیل به سمعک کاملا داخل مجرا (CIC) هم سمعک نامرئی می‌گویند، اما این مدل واقعا مخفی و پنهان نیست.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: مراکز خرید سمعک در مشهد در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



کلینیک سمعک در مشهد

بهرام بهرامی نژاد

عارف 2 – پرستار 1/4 ساختمان پزشکان 8 – طبقه 3

38475339

ادرس سمعک در مشهد

ابراهیم محمدپور

خیابان طالقانی-روبروی حسینیه نجم-مرکز بهداشت سبزوار

دکتر سمعک در مشهد

دکتر حسین نامور

نشانی مطب 1 :مشهد – بلوار احمد آباد، پرستار 3 (عارف 6)، ساختمان پزشکان آریا، کلینیک شنوایی تعادل دانش دکتر حسین نامور

هادی بهزاد

مشهد – مشهد خیابان ابن سینا – کوچه پاستور-پلاک 194 هادی بهزاد

مهری لمسه خراسانی

  • نشانی مطب 1 :مشهد – خیابان احمداباد خیابان قائم – قائم 5 ساختمان پزشکان 11 مهری لمسه خراسانی

 تلفن  05138428627

تعمیر سمعک در مشهد

تعمیرات سمعک در مشهد

مرکز تخصصی ارزیابی شنوایی ( شنوایی سنجی ) و تعادل طالع

خدمات:
شنوایی سنجی اطفال، کودکان، بزرگسالان، تجویز و تنظیم سمعک و کاشت حلزون
آدرس:
بلوار احمدآباد، خیابان پرستار، بین پرستار ۳و۵، ساختمان پرستار
تلفن پذیرش:
۰۵۱۳۸۳۳۱۰۱۳

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *