لوازم دکوری

سنگ فرش حیاط

سنگ فرش

سنگ فرش حیاط

وقتی قدم در طبیعت می گذاریم، گذشته از چشم اندازها و زیبایی هایی که ما را مسحور خود می کنند و هوای تازه ای که در مشام مان جاری می شود، حسی است که با راه رفتن بر روی سنگ و خاک و سبزه و هر آنچه در طبیعت است به ما دست می دهد. این حس یکی از زیباترین حس های دنیا است، لمس تن زمین! پس شایسته است ما که می خواهیم طبیعت را به خانه و حیاط خود بیاوریم، این حس را نیز جا نگذاریم. در طراحی محوطه و فضای سبز مان، سنگ فرشی انتخاب کنیم که با سلیقه ی ما، محیط ما، شرایط ما و اقلیم ما سازگار باشد. امروز شیرازیاب می خواهد چند نوع سنگ فرش حیاط  به شما پیشنهاد دهد که با آن ها، طبیعت زنده را لمس کنید. با ما همراه باشید…

سنگ فرش حیاط کوچک

اگر از مردم درباره خانه شان بپرسید مطمئنم اکثر آنها دوست دارند منزلشان حیاط دار باشد ولو یک حیاط یا پاسیو کمجا. با استفاده از روش های جدید طراحی، تزیین دکور حیاط کوچک ساده تر از گذشته شده و همه خانه دارهایی که یک حیاط خلوت کوچک دارند می توانند به بهترین شکل از بودن در حیاط منزلشان لذت ببرند. ما در حیاط خانه نه تنها هوایی تازه می کنیم بلکه خستگی و افسردگی را از خود دور کرده و برای شروع روزی تازه انرژی می گیریم. اما برای گرفتن بیشترین کارایی از حیاط خانه، طراحی و زیباسازی آن موضوع بسیار مهمی است.

اگر بخواهیم یک حیاط شیک و راحت داشته باشیم باید از دیوارها گرفته تا کف و مبلمان قرار گرفته در حیاط، همگی به درستی طراحی و انتخاب شوند. در ادامه به معرفی حیاطی خواهم پرداخت که متعلق به یک زوج نسبتا جوان با چهار فرزند است. این خانواده پر جمعیت خواستار حیاطی بودند که برای همه اعضای خانواده و همینطور مهمانانشان فضایی فرح بخش و راحت فراهم کند. برای عملی کردن اینکار آنها تصمیم گرفتند کار را به یک شرکت طراحی حرفه ای در زمینه طراحی و تزیین دکور حیاط کوچک و همینطور باغ و فضای آزاد بسپارند.

اعضای خانواده همگی افرادی شاد و پر انرژی هستند و به همین خاطر باید حیاطی طراحی میشد که کاملا مطابق با روحیه آنها باشد، در نتیجه هدف نهایی طراحی فضایی روشن، رنگارنگ و خلاقانه با محیط های جداگانه بود. در ادامه مشاهده خواهید کرد که حتی در چنین فضای کوچکی هم مکانی برای پخت و پز و قرار گیری کباب پز در نظر گرفته شده. برای غلبه بر مشکل کمبود فضا، استفاده از ایده های خلاقانه و جدید تنها راه موفقیت است. در اینجا نیز از باغچه

سنگ فرش حیاط ویلا

ایده های زیبا از سنگ فرش های باغ و حیاط و ویلا

سنگ فرش باغ و حیاط

ایده های زیبا از سنگ فرش های باغ و حیاط و ویلا

سنگ فرش باغ و حیاط

ایده های زیبا از سنگ فرش های باغ و حیاط و ویلا

سنگ فرش باغ و حیاط

های عمودی استفاده شده که علی رغم اشغال فضای کم، جای خالی یک باغچه کامل در خانه را پر کرده اند.

سنگ فرش حیاط با سنگ لوح

مناسب برای اقلیم های سرد و غنی در رنگ

سنگ لوح در طیف وسیعی از رنگ های غنی از زغالی گرفته تا سبز یشمی موجود است. این سنگ در سردترین اقلیم ها نیز دوام می آورد و مانند یک قهرمان در چرخه ی ذوب و انجماد طبیعت پیروز می شود.

سنگ فرش سنگ لوح

سنگ فرش سنگ لوح

منبع:https://dekorat.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *