آدرس و شماره تماس, سینماهای شیراز

درباره سينما ساختمان الف شيراز

درباره سينما ساختمان الف شيراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  درباره سينما ساختمان الف شيراز را در اختیار شما قرار دهیم.

سينما ساختمان الف شيراز

سینما، یک رسانهٔ دیداری و شنیداری مبتنی بر فناوری است که افزون‌بر بعد هنری، یک فعالیت اقتصادی نیز هست. یک اثر سینمایی که فیلم سینمایی نامیده می‌شود، از عناصر تصویر (به صورت مجموعه‌ای از فریم‌ها) و صدا (گفت‌وگو، صدا و موسیقی) تشکیل شده‌است. یک فیلم بر اساس فیلمنامه و توسط کارگردان، با هزینهٔ تهیه‌کننده و مجموعه‌ای از بازیگرها، فیلم‌بردار و عوامل دیگر ساخته می‌شود. سینما، تازه‌ترین شاخهٔ هنر، معروف به هنر هفتم است که امروزه یکی از عمومی‌ترین و محبوب‌ترین تولیدات هنری را ارائه می‌کند. سینما همچنین، به محل پخش عمومی فیلم سینمایی نیز گفته می‌شود.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: درباره سينما ساختمان الف شيراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



سینما ساختمان الف شیراز

این سینما در سال 1394 در شیراز تاسیس شد. این سینما هم اکنون متعلق به سازمان اسناد و کتابخانه ملی فارس می باشد.

مدیریت سینما فرهنگ شیراز : آقای یزدانپور

دسترسی سریع شما به این سینما : ایستگاه اتوبوس حافظیه

سینما 124 سال قدمت دارد. در سال 1878 فردی به نام ادوارد مایبریج موفق به عکس برداری پشت سر هم از یک اسب شد. این عکاسی توسط 24 دوربین پشت سر هم انجام شد. بنابراین می توان گفت که این عمل شروعی بود بر تاسیس و خلق سینما در جهان.

سینما پردیس گلستان شیراز شیراز – معالی آباد – جنب ایستگاه مترو میرزای شیرازی – ساختمان الف – طبقه همکف 07136362500

برنامه سینما ساختمان الف شیراز

برادران لومیر در سال ۱۸۹۵ سینماتوگراف را اختراع کردند، اما نمی‌توان این دو برادر فرانسوی را یگانه مخترعانی دانست که به پیدایش سینما کمک کردند. پیدایش سینما و فن فیلمبرداری خود مرهون پیشرفت‌های بسیار زیادی هم در عرصهٔ تکامل نگاتیو و هم تکامل دستگاه‌های اولیه عکاسی بود، به‌طوری‌که نمی‌توان قاطعانه از یک نفر به‌عنوان مخترع سینما نام برد. دستگاه‌هایی همچون کینتوسکوپ (ساخته توماس ادیسون)، ویتاسکوپ و بایوسکوپ همگی در پیدایش دستگاه سینماتوگراف مؤثر بوده‌اند.[۱]

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *