خدمات

شرکت دید افزار جنوب شیراز

شرکت دید افزار جنوب

شرکت دید افزار جنوب شیراز

با سلام به شما همراهان عزیز شیرازیاب، از اینکه تا آخر همراه با ما خواهید بود سپاسگزاریم، در این پست اطلاعاتی در رابطه با شرکت دید افزار جنوب شیراز برای شما عزیزان آورده شده است. در ابتدا به معرفی این شرکت پرداخته شده و آدرس، شماره تماس، وب سایت و اطلاعات تکمیلی در رابطه با این شرکت و شرکت فنی مهندسی دیدافزار جنوب در ملاصدرا آورده شده است. امید است این مطلب مورد توجه شما عزیزان واقع شود.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:شرکت دید افزار جنوب در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

شرکت دید افزار جنوب

شرکت دید افزار جنوب شیراز

شرکت دید افزار جنوب پیشتاز در عرصه ماشین آلات صنعتی با بیش از 12 سال سابقه در عرصه صنعت این مرز و بوم مفتخر است بهترین و تخصصی ترین محصولات و بالاترین و سریعترین خدمات را به هم میهنان عزیز عرضه میدارد.

گروه صنعتی داجکو با زمینه ماشین آلات صنعتی از سال 1385 همگام با پیشرفت صنعت کشور و با هدف خودکفایی در بخش صنعتی خواهان آن شد که نقشی مؤثر را در پیشرفت صنعت کشور ایفا نماید.

بر همین اساس فعالیت خود را در راستای واردات تجهیزات ابزار دقیق لیزری که به عنوان بخشی از نیاز کشور بود آغاز کرد از این جهت با تاسیس شرکت دید افزار جنوب در سال 1387 در قسمت جنوب کشور فعالیت خود را با امید خدمات در این راستا افتتاح کرد.

اکنون شرکت فنی مهندسی دیدافزار جنوب با بیش از 9 سال تجربه در عرصه ی صنعت این مرز و بوم و واردات مستقیم دستگاههاي تسطیح لیزری و ابزار دقیق از از چند برند اول دنیا (MEI, Agri, AMA laser, AGL, TOPCON)، تجهیزات آزمایشگاهی،  ماشین آلات حک و برش لیزری، دستگاههای CNC، سیستم های خورشیدی و … یکی از بزرگترین فعالان کشور در عرصه صنعت میباشد .

همچنین در بخش ماشین آلات صنعتی و دستگاهای حک و برش لیزری و CNC با کسب مجوز از انرژی اتمی اقدام به واردات دستگاههایی دارای استاندارد و کیفیت بالا نموده است. همکاری مجموعه ای از مهندسین توانمند کشور در ارائه ی مشاوره، فروش و خدمات پس از فروش ،شرکت را به هدف بزرگ خود که رضایتمندی و اعتماد مشتریان بوده، گام به گام نزدیک تر نموده است.

و اکنون با کوله باری از تجربه، این شرکت نمایشگاهی از شاخص ترین ماشین آلات خود برپا نموده که علاوه بر بعد نمایشگاهی از آن میتوان به عنوان بزرگترین مجموعه خدماتی در زمینه فلزات و چوب در جنوب کشور نام برد. گروه صنعتی داجکو با سرمایه گذاری در زمینه ماشین آلات صنعتی مجموعه ای به وجود آورده که نظیر ان در کشور انگشت شمار میباشد.

آدرس شرکت دید افزار جنوب شیراز

آدرس: شیراز- ابتدای فرهنگ شهر – بین کوچه 3 و 5 – ساختمان آپسای طبقه دوم – واحد

شماره تلفن: 07136319980

پست الکترونیک: info@dajco.ir2

ساعات کاری: از ساعت 08:00 تا ساعت 16:00

سایت رسمی : https://dajco.ir

تلفن:
09392360019
07132360019
09193652443
09157132875
09380217868
07132602997

شرکت فنی مهندسی دیدافزار جنوب

شرکت دیدافزار جنوب ، لیزر و Cnc شیراز

آدرس:خیابان ملاصدرا-هدایت – ساختمان پرنس – طبقه سوم–361-10

شماره تماس: 07132360219

شماره نمابر: 07132360019

وب سایت: www.dajco.ir

ایمیل رسمی: didafzarejonoob.dajco@yahoo.com

 

موقعیت شرکت دید افزار جنوب شیراز روی نقشه

برش لیزری

برش لیزری فناوری است که در آن از اشعه لیزر برای برش اجسام استفاده می‌شود؛ و نوعاً از این فناوری در زمینه صنعت استفاده می‌شود. برش لیزری توسط استعمال اشعه لیزر از یک خروجی قوی لیزر روی اجسامی که می‌خواهند بریده شوند انجام می‌شود.

قسمتی از جسم مورد نظر که بریده می‌شود یا آب می‌شود یا می‌سوزد یا تصعید می‌شود و توسط فشار گاز از روی جسم پاک می‌شود؛ و سر انجام سطح بریده شده با کیفیت خیلی عالی ایجاد می‌شود. لیزر صنعتی در صنایع مختلفی مانند صنایع نظامی، ساختمانی، هوافضا، پزشکی، آزمایشگاهی و پژوهشی، ارتباطاتی، فیزیک، شیمی و … کاربرد دارد.
منبع: ویکیپدیا

 

در صورت علاقه مندی از مطالب زیر دیدن فرمایید:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *