اماکن

شرکت زاپوس

شرکت زاپوس

سلام و خسته نباشید به همه شما دوستان و کاربران سایت شیراز یاب در این پست قصد داریم شرکت زاپوس را معرفی کنیم امیدواریم از این پست حداکثر استفاده را ببرید و در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد آن را با ما در میان بگذارید تا در بهبود سایت مورد استفاده قرار گیرد. گروه شیراز یاب مفتخر است که از این طریق به شما عزیزان خدمت می کند. با تشکر از همراهی شما عزیزان

شركت زاپوس

تاریخچه شرکت زاپوس

زاپوس در سال ۱۹۹۹ توسط تونی زیه در سانفرانسیسکو و در آپارتمانی شخصی شروع به کار کرد

و در مدت ۱۰ سال توانست از فروش هیچ به فروش خالص سالانه یک میلیارد دلار دست پیدا کند.

آمازون در سال ۲۰۰۹ زاپوس را به قیمت ۱٫۲ میلیارد دلار خریداری کرد.

زاپوس را بعنوان فروشگاه بزرگ کفش می شناسند و براساس آمارهای منتشر شده

از بلومبرگ این فروشگاه محبوب ترین و بزرگترین وب سایت فروشگاهی کفش است.

از جهتی دیگر، زاپوس را بهترین مکان برای کارکردن می دانند و به همان میزان به

عنوان یک قهرمان ارائه خدمات مشتری در سطحی استثنایی می شناسند.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: شرکت زاپوس در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



زاپوس چیست؟

نام به زاپوس تغییر داده شد که از یک کلمه ایتالیایی به معنی کفش گرفته شده بود ،

آن ها دریافتند که در بلند مدت شرکت تنها نباید بر روی کفش اصرار ورزد.

در واقع آنها سرانجام به سمت عینک ، کیف های دستی ، پوشاک ، ساعت ،

وسایل الکترونیکی و حتی ایده های صنایع خدماتی مانند بانکداری ، هتل ها و خطوط هوایی رفتند .

نام ، تنها تغییر نبود. به علت مشکل بودن جمع کردن تولید کنندگان گوناگون کفش ،

تصمیم گرفته شد که ماهیت برند از داشتن انتخاب های وسیع به فقط برندهای متمایز تغییر کند.

در نهایت شعار ” قدرتمند در خدمات ” انتخاب شد. با این حال ، دامنه تولید کنندگان افزایش یافت.

پس از یک سال و نیم پنجاه تولید کننده در هیئت مدیره بودند و یک سال بعد به یکصد تولید کننده رسیدند.

با این حال ، هفت سال طول کشید تا نایک نیز به جمع آنها اضافه شود. مأموریت این بود

که بهترین خدمات را در صنعت داشته باشند. سیاست های حمل و نقل رایگان بود

( مشتریان انتظار پنج یا شش روز را داشتند و در صورت ارسال هوایی شگفت زده می شدند ) ،

ارسال ۳۶۵ روزه و رایگان و یک مرکز تماس ۲۴ ساعته در تمام روزهای هفته و مستقر

در ایالات متحده آمریکا با نمایندگانی درگیر ، آگاه و مشتری گرا وجود داشتند. زاپوس ،

برخلاف سایر شرکت های الکترونیکی ، در واقع مشتریان را تشویق به تماس می کند ،

با داشتن ۸۰۰ شماره باور دارد که تماس شخصی رابطه با برند را افزایش خواهد داد.

همچنین زاپوس بر روی قیمت با شرکت های الکترونیکی دیگر رقابت نمی کرد ،

رقابت در مورد خدمات و انتخاب بود. در سال ۲۰۰۳ ، به منظور ارائه خدمات مورد انتظار ،

زاپوس انباری در کنتاکی افتتاح کرد و با کنترل لجستیک ، آسیب های خارج از انبار را کاهش داد.

اطلاعات بیشتر

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *