بانک

شعبه پارسیان بلوار کشاورز

شعبه پارسیان بلوار کشاورز

شعبه پارسیان بلوار کشاورز

اگر می‌خواهید با بانک‌ها و خدماتشان آشنا شوید به شما شیرازیاب را پیشنهاد می‌کنیم.در اینجا سعی داریم هرچه درباره بانک بانک پارسیان شعبه بلوار کشاورز نیاز دارید برا شما بیاریم.برای آگاهی از شعب بانک پارسیان در شیراز به سایت https://www.parsian-bank.ir مراجعه کنید تا نزدیک‌ترین شعبه به شما مطلع شوید. این بانک با بهترین تسهیلات بانکی و دسترسی سریع در خدمت مشتریان عزیز است.

کد شعبه بانک پارسیان بلوار کشاورز

بانک پارسیان ارائه دهنده کلیه خدمات بانکی و مالی منطبق با نیاز های روز با استفاده از ابزارهای پیشرفته و نوین و اتکاء به سرمایه انسانی متخصص با بهترین شرایط می باشد. ما به موفقیت خود ایمان داریم زیرا تلاش می کنیم، برترین در تکریم مشتری، سریع ترین در شناسایی و پاسخگویی به نیازها، متمایز در ارائه کلیه خدمات بانکی و مالی، سودآورترین در سرمایه گذاری، وظیفه شناس ترین در قبال جامعه و پایبند به بانکداری اسلامی باشیم.

بانک پارسیانشعبه بلوارکشاورز – کد 1001

شعبه پارسیان بلوار کشاورز

شعبه پارسیان بلوار کشاورز

آدرس بانک پارسیان شعبه بلوار کشاورز

آدرس: تهران، بلوار کشاورز، بین بیمارستان پارس و ساسان، نبش خیابان شوریده، پلاک 51

021-88991416

  88975119-24 – 021

بانک پارسیان، دومین بانک خصوصی ایرانی، شرکت خدمات مالی و بانکداری ایرانی است، که با در اختیار داشتن شبکه‌ای از ۳۴۸ شعبه بانکداری، به عنوان یکی از بانک‌های خصوصی ایران شناخته می‌شود. بانک پارسیان در سال ۱۳۸۰ به‌عنوان دومین بانک خصوصی ایرانی، فعالیت خود را آغاز نمود.

منبع: https://fa.wikipedia.org/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *