دسته‌بندی نشده

شماره بانک پاسارگاد شعبه جمهوری

شماره بانک پاسارگاد شعبه جمهوری

شماره بانک پاسارگاد شعبه جمهوری

با عرض سلام و درود بی کران خدمت بازدید کنندگان محترم شیرازیاب در این پست قصد داریم درباره شماره بانک پاسارگاد شعبه جمهوری بنویسیم.

با ما همراه باشید.

شماره تماس بانک پاسارگاد شعبه جمهوری

شعبه جمهوری (کد ۲۷۰)

آدرس:تهران، خیابان جمهوری، بین فلسطن و کشور دوست جنب اورژانس ۱۱۵تلفن: ۰۲۱ ۶۶۹۵ ۵۳۰۲
۰۲۱ ۶۶۹۵ ۵۳۰۳
۰۲۱ ۶۶۹۵ ۵۲۹۹
۰۲۱ ۶۶۴۰ ۰۴۵۶
کد پستی:۱۳۱۶۷۹۳۷۳۹

 

بانک پاسارگاد

بانکی با مالکیت خصوصی است که از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در ایران آغاز کرده‌است.بانک پاسارگاد در سال ۱۳۹۴ توانست در بین ۱۰۰ شرکت برتر ایران رتبه ۱۲ را کسب نماید. به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، بانک پاسارگاد در سال مالی ۱۳۹۷ در میان بانک های خصوصی ایران توانست بهترین عملکرد درآمدی و سود آوری را از خود نشان دهد و ۶,۸۸۹ میلیارد تومان درآمد کسب نماید.

 

تاریخچه بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد به موجب مجوز ۲۸۴۹/ه بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در تاریخ ۲۲ شهریور ۱۳۸۴با سرمایه ۳٬۵۰۰ میلیارد ریال که تماماً پرداخت شده‌است فعالیت خود را آغاز کرد که از این رقم ۲٬۰۰۰ میلیارد ریال به وسیله مؤسسان پرداخت شده و ۱٬۵۰۰ میلیارد ریال با پذیره‌نویسی همگانی به وسیله ۳۴٬۰۰۰ نفر خریداری شده‌است. اولین شعبه بانک در تاریخ ۲۳ آذر ۱۳۸۴ در منطقه احمدآباد مشهد افتتاح شد.

 

ساختمان مرکزی بانک پاسارگاد

در هشتمین کنفرانس ملی سازه و فولاد ساختمان مرکزی بانک‌پاسارگاد، به‌عنوان طرح برتر تقدیرشده فولادی در حوزه ساختمانی کشور معرفی شد. ساختمان هزاره سوم بانک پاسارگاد با زیربنایی در حدود ۴۸۰۰۰ مترمربع واقع در خیابان میرداماد تهران است که در ۲۶ طبقه به‌علاوه یک طبقه تأسیسات در پشت‌بام و یک سازه هلی‌پد در حال احداث است. از زیربنای کل این ساختمان هفت طبقه دارای کاربری پارکینگ، دو طبقه شعبه مرکزی، یک طبقه همکف، یک طبقه خدماتی و سایر طبقات به کاربری اداری اختصاص می‌یابد

منبع : ویکی فارسی

باتشکر از همراهی شما دوستان و بزرگواران عزیز . مطالب زیر نیز می تواند برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *