دسته‌بندی نشده

شماره تماس مرکز ژنتیک جنوب کشور

شماره تماس مرکز ژنتیک جنوب کشور

سلام و درود به شیراز یابی های عزیز و دوست داشتنی در این پست قصد داریم شماره تماس مرکز ژنتیک جنوب کشور را برای شما عزیزان قرار دهیم امیدواریم از این پست حداکثر استفاده را ببرید و در صورت داشتن انتقاد یا پیشنهاد آن را با ما در میان بگذارید تا در بهبود سایت مورد استفاده قرار گیرد با تشکر فراوان از همراهی شما دوستان



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: شماره تماس ژنتیک جنوب شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

شماره تلفن مرکز ژنتیک جنوب کشور شیراز

آدرس:  شیراز خیابان قصردشت بالا تر از قم آباد نبش کوچه ۹۳ جنب پایگاه منطقه ای اورژانس فارس

تلفن : ۰۷۱۳۶۳۰۳۴۲۱ و ۰۷۱۳۶۳۰۳۴۲۲

ژنتیک (به فرانسوی: Génétique، ژنتیک) (به انگلیسی: Genetics، جِنِتیکس) (از ریشهٔ یونانی: γενετική؛ به معنای آفریدن) یا آفرینش‌شناسی[۱] بخشی از دانش زیست‌شناسی است که به وراثت و تفاوت‌های جانداران می‌پردازد. با استفاده از قوانین و مفاهیم موجود در این دانش می‌توانیم به همانندی یا ناهمانندی دو جاندار نسبت به یکدیگر پی ببریم و بدانیم که چگونه و چرا چنین همانندی یا ناهمانندی در داخل یک جامعه گیاهی یا جانوری، به وجود آمده‌است. دانش ژن‌شناسی، انتقال داده‌های زیستی از یک یاخته به یاخته‌ای دیگر یا از پدر و مادر به نوزاد و نسل‌های آینده تعریف می‌شود. ژن‌شناسی با چگونگی این جابجایی‌ها که باعث نشانگان‌ها، دگرگونی‌ها و همانندی‌ها در جانداران است، سروکار دارد. دانش ژن‌شناسی به سرشت فیزیکی و شیمیایی این داده‌ها نیز می‌پردازد.

دانش زیست‌شناسی، هرچند از کهن‌ترین دانش‌هایی بوده‌است که بشر به آن توجه داشته،

اما از حدود یک سدهٔ پیش از این دانش زیرشاخهٔ تازه‌ای پدید آمد که آن را ژنتیک نامیدند و انقلابی در دانش زیست‌شناسی به‌وجود آورد. در سدهٔ هجدهم، گروهی از پژوهشگران بر آن شدند که چگونگی جابجایی برخی صفت‌ها و ویژگی‌ها را از نسلی به نسل دیگر بررسی کنند. از این ویژگی‌ها به عنوان ویژگی‌های ارثی یاد می‌شود. به دو دلیل مهم که یکی گزینش ویژگی‌های نامناسب و دیگری نداشتن آگاهی کافی در زمینه ریاضیات بود، به نتیجه‌ای نرسیدند.

منبع:ویکیپدیا

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *