اماکن, رستوران, رستوران, غذا و خوراکی, فست فود, کافه

شماره رستوران باكويه شيراز

شماره رستوران باكويه شيراز

شماره رستوران باكويه شيراز

سلام و درود خدمت شما بزرگواران، امروز در شیرازیاب میخواهیم تا اطلاعاتی از شماره رستوران باكويه شيراز ، اعم از منو، تلفن، آدرس را در اختیار شما قرار دهیم.

سپاس گزار همراهیتان هستیم.

شماره رستوران باكويه شيراز :

رستوران باكويه شيراز

مجموعه رستوران باکویه شیراز  رستورانی است بر فراز کوه های شمال شرق شیراز و جزو منحصر به فردترین مجموعه های غذایی شیراز است که گردشگران داخلی و خارجی زیادی را مجذوب خود می کند. این رستوران تلفیق زیبایی از فرهنگ و هنر بر روی بوم طبیعت شیراز است که بافت تاریخی شهر زیبای شیراز و حرم مطهر شاهچراغ مشرف شده و با هدف توسعه صنعت توریسم آغاز به کار کرده است.

باکویه مقصد جذابی برای گردشگرانی است که قصد سفر به خاورمیانه و ایران و درنهایت فارس و شیراز را دارند.این مجموعه با در نظر گرفتن اهداف فرهنگی در کنار هدف اصلی خود، گالری تحت عنوان نگارخانه خاک طراحی کرده است تا هنرمندان جوان گرد هم آیند و هنر خود را به نمایش بگذارند.این مجموعه گردشگری دارای چهار رستوران است که گردشگران با عبور از طریق پل هوایی معروف به نظر که مرتفع ترین پل عابر پیاده شیراز است و طراحی بسیار زیبایی دارد می توانند به این رستوران ها بروند.

  رستوران باکویه شیراز با تفکیک عبارتند از:

که تمامی این رستوران ها همه روزه با کادری آموزش دیده و غذاهایی با کیفیت میزبان شما عزیزان می باشد. مسافرانی که با وسیله نقلیه شخصی به این شهر سفر می کنند به راحتی و با سرعت می توانند این رستوران را پیدا کنند زیرا این رستوران در نزدیکی یکی از ورودی های شیراز (دروازه قرآن) واقع شده است.پس اگر مسافر شهر زیبای شیراز هستید و به دنبال مکانی کاملا متفاوت و بی نظیر برای صرف غذا هستید شیراز روم به شدت رستوران باکویهرا به شما پیشنهاد می کند. شما همچنین می توانید برای آشنایی بیشتر با مکان های تاریخی، تفریحی، رستوران و کافه های شیراز سایت شیراز روم را بررسی کنید تا ضمن تامین اقامتگاه دلخواه شما،راهنمای شما در شهر شیراز باشد.

 

آدرس و شماره تلفن رستوران باکویه

 

07132291000

فارس ، شیراز ، منطقه3 ، میدان ابوالکلام ، بلوار ایت الله ربانی ( دروازه قران ) ، رستوران توریستی باکویه

منو رستوران باكويه شيراز :

جوجه کباب مخصوص

۴۲,۰۰۰ تومان

فیله کباب گوسفندی

۱۱۸,۰۰۰ تومان

کباب شیشلیک

۱۳۸,۰۰۰ تومان

کباب لاری گوشت گوسفندی

۱۱۸,۰۰۰ تومان

کباب لاری مرغ

۴۲,۰۰۰ تومان

کباب بختیاری مخصوص

۷۹,۰۰۰ تومان

کباب ماهی شیر

۷۶,۵۰۰ تومان

چیکن آرت کباب

جوجه کباب با سس خامه و ریحان
۵۹,۰۰۰ تومان

اسپیسی چیکن کباب

سینه مرغ با زیره ، روغن زیتون،جفری ، فلفل
۴۲,۰۰۰ تومان
[mappress mapid=”280″]

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *