آدرس و شماره تماس, کارواش

شماره کارواش سیار در شیراز

شماره کارواش سیار در شیراز

شماره کارواش سیار در شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت شیرازیاب. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  شماره کارواش سیار در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم

کارواش سیار در شیراز

خودروشویی[۱] یا کارواش (به انگلیسیcar wash) مکانی برای شست‌وشوی بیرون و گاهی داخل وسایل موتوری است.[۲] کارواش‌ها می‌توانند دستی یا خودکار باشند.

کارواش سیار در محل شیراز

کارواش نانو سیار باران

شیراز ، صدرا، بلوارحافظ ،جنب مصالح فروشی سید

09179143983
09308097449
09917473515



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: شماره کارواش سیار در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



كارواش سيار شيراز

کارواش سیار استارواش

شیراز

071-36909

کارواش بخار سیار در شیراز

به طور کل کارواش ها در دو نوع دستی و اتوماتیک قرار می گیرند.

قیمت کارواش سیار در شیراز

در این روش شستشوی اتومبیل ها با استفاده از دستگاه واترجت صنعتی صورت می پذیرد. این دستگاه ها قادر هستند دبی و فشار گسترده ای را تولید نمایند اما دستگاه استفاده شده به منظور شست و شوی اتومبیل ها باید فشار در حدود (160 الی 200 بار) را تأمین نماید. در این صورت بدون آسیب به بدنه خودو شست وشو به صورت دقیق و آسان انجام می شود. دستگاه واترجت صنعتی با افزایش فشار آب به وسیله یک پمپ فشار قوی آب را به فشاری چندین برابر می رساند و به این ترتیب آب به ماده ای قوی برای از میان برداشتن آلودگی ها تبدیل می گردد.

کارواش سیار شیراز قیمت

از جمله انواع کارواش های اتوماتیک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کارواش دروازه ای[ویرایش]

نوعی از کارواش های اتوماتیک است که ماشین ثابت مانده و ربات بر روی خودرو حرکت می کند. در این سری از کارواش های اتوماتیک، سیستم فوم پاش، برس ها، سیستم آبکشی و خشک کن ها تماما بر روی یک ربات نصب شده اند. امروزه با توجه فضای کم مورد نیاز دروازه ای ها(حدود 50 متر مربع) و همچنین صرفه جویی در وقت و مصرف آب، دروازه ای ها از پرطرفدارترین کارواش های خودکار می باشند.

کارواش تونلی[ویرایش]

که با استفاده از تسمه نقاله خودرو را از میان تعدادی دستگاه‌های شست‌وشوی ثابت عبور می‌دهد.

کارواش سیار ایلیا شیراز

در این دسته کارواش ها شست وشوی اتومبیل ها به صورت کاملا مکانیزه صورت می پذیرد. برای شست وشوی ماشین های سواری، ماشین های سنگین و ون می توان از این نوع کارواش استفاده نمود، تنوع کارواش های اتوماتیک زیاد بوده و این امکان را فراهم می آورد تا متناسب با محیط و شرایط نسبت به احداث کارواش مناسب عمل شود.

 

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *