آدرس, اماکن, دسته‌بندی نشده, غذا و خوراکی

شیرینی نگاه قم

شیرینی نگاه قم

مجموعه قنادی نگاه(شیرینی نگاه قم) فعالیت خود را از سال 1375 با تولید نان و شیرینی با شعار کیفیت برتر ،قیمت مناسب تر شروع کرد این مجموعه در طی بیش از 2 دهه فعالیت در استان قم همواره توانسته است جایگاه ویژه ای را در صنف قنادی پیدا کند .نگاه با پشتوانه 2 دهه تجربه و ثلاش و استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت و مرغوب و قیمت مناسب توانسته است نظر عده ی کثیری از همشهریان را به خود جلب کند .

چرا شیرینی نگاه؟

نگاه با پشتوانه 2 دهه تجربه و تلاش و استفاده از مواد اولیه ی با کیفیت و مرغوب و قیمت مناسب توانسته است نظر عده ی کثیری از همشهریان را به خود جلب کند.

لازم به ذکر است که قنادی نگاه همواره در جهت کسب رضایت مشتری که والا ترین هدف برای هر واحد صنفی می باشد پیش رفته است و این راستا در کنار بهره گیری از نیروهای با تجربه و آشنا با اصول صنایع غذایی از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده می کند .

مواد اولیه تمام شیرینی ها…

کلیه ی شیرینی ها و کیک ها یک فرمول پایه دارند که مواد اولیه آن ها شامل آرد، شکر، روغن، تخم مرغ و… هست که متناسب با نوع شیرینی افزایش یا کاهش مواد اولیه داریم که نحوه ی پخت و عمل آوری خمیر ها و خامه و قسمت پخت توسط استاد کار ماهر تاثیر بسزایی در کیفیت و طعم شیرینی دارند.

آدرس ما

فلکه پلیس ، 20 متری مهدیه ، بلوار شهید کلهری ، مقابل دبیرستان هدایتی ، شیرینی نگاه

تماس با ما

37224440 – 025

با ما در شبکه های اجتماعی

اینستاگرام

سایت رسمی قنادی نگاه نو   اینجا  کلیک کنید

 

با تشکر از همراهی همیشگی شما عزیزان با سایت شیرازیاب .

 

 

 

1 فکر در مورد “ شیرینی نگاه قم

  1. فاطمه گفت:

    عالی بینزیر کیک عالی عالی عالی❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *