صرافی

صرافی یزدان پرست

صرافی یزدان پرست

صرافی یزدان پرست

در این مقاله از سایت شیرازیاب به سراغ صرافی یزدان پرست رفته ایم.شعبات این صرافی در تهران و کانادا را بررسی خواهیم کرد.با ما همراه شوید.

انواع صرافی

در گذشته صرافان به ۲ نوع زیر تقسیم می شدند:

  • صرافی نوع اول: این نوع صرافی، صرفا به خرید و فروش نقدی ارز و طلا و نقره می پردازد و انجام سایر معاملات ارزی برای این نوع صرافی ها، ممنون و غیر قانونی بود.
  • صرافی نوع دوم: صرافی هایی که علاوه بر کار های فوق، به نقل و انتقال ارز نیز می پردازند، جز صرافی های نوع دوم محسوب می شوند. این نوع عملیات مربوط به حواله های ارزی می باشد که از طریق بانک و موسسات اعتباری که مجوز فعالیت از بانک مرکزی دارند، به انجام فعالیت می پردازند.

این نوع صرافی ها همچنین خدمات برون مرزی را از طریق کارگزاران مجاز خارج از کشور، ارائه می دهند.

بر اساس دستور العمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر نحوه کار صرافی ها، تقسیم بندی صرافی ها به دو نوع اول و دوم وجود ندارد و همه صرافی ها بر حسب توان و ظرفیت خود، می توانند عملیات مربوط به حواله های ارزی و خرید و فروش ارز را انجام دهند.

این دستور العمل با ۴۸ ماده و ۱۳ تبصره در جلسه شورای پول و اعتبار در تاریخ ۲۸/۵/۱۳۹۳ به تصویب رسید.

نحوه کار صرافی ها

صرافی ها نیز مانند فروشنده های کالا و خدمات، ملزم می باشند که بهای تمام شده کالای خود را تعیین نموده و با کسب درصدی که به آن سود می گویند، اقدام به فروش نماید.

این موضوع باعث می شود که صراف ها نیاز داشته باشند که از نرخ برابری ارز ها در مقابل پول رایج کشور خودشان، اطلاعات کامل و به روز را کسب نمایند.

این صنف، کار خرید و فروش سکه طلا را نیز در لابه لای فعالیت های خود در مورد ارز، انجام می دهد هر چند حساسیت اصلی کار آنها مربوط به حواله ها و پول های کاغذی می باشد.

می دانید که در شرایط عادی، نرخ ارز را بازار های مالی بین المللی مانند بازار فارکس تعیین می کنند اما مبنای محاسبه نرخ ارز های خارجی، به عهده بانک مرکزی کشور ها می باشد.

به معنای واقعی تر می توان گفت، نظام بانکی هر کشور مسئول می باشد که روزانه نرخ ارز صراف ها را در اختیار آنها قرار دهد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: صرافی یزدان پرست در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



صرافی یزدان پرست کانادا

صرافی یزدان پرست با توجه به داشتن شعبه ی صرافی یزدان پرست در کانادا همچنین شعبه ی صرافی یزدان پرست به عنوان تنها صرافی معتبر و دارای مجوز از بانک مرکزی ارائه دهنده خدمات صرافی در شرق تهران مفتخر است که در اسرع وقت و با بهترین کیفیت و با دارا بودن کادری مجرب ، پیشرو در ارائه ی خدمات خرید و فروش کلیه ارز های رایج ، ارسال حواله به اقصی نقاط جهان ، ارسال حواله به کانادا ، ارسال حواله به انگلستان ارسال حواله به امریکا ، ارسال حواله به چین ، ارسال حواله به استرالیا ، ارسال حواله به ترکیه و همچنین ،نمایش نرخ لحظه ایی ارز و سکه در خدمت مشتریان می باشد.

با مدیریت: شرمین تقی زاده

آدرس و تلفن شعبه ی کانادا : 6091Yonge St. North York- Ontario M2M 3W2 – Canada

تلفن : 1070-300-416 فکس : 26320229-021

صرافی یزدان پرست تورنتو

صرافی یزدان پرست تورنتو

صرافی یزدان پرست تورنتو

 

صرافی یزدان پرست اولین صرافی در شرق تهران اماده ارائه ی خدمات به همشهریان عزیز تهرانی در منطقه ی شرق تهران و محله ی مجیدیه می باشد .

– ارسال حواله به کانادا

– -ارسال حواله به انگلستان

– ارسال حواله به چین

– ارسال حواله به امریکا

– ارسال حواله به استرالیا

– ارسال حواله به ترکیه

خرید و فروش ارزهای رایج

– خرید و فروش سکه طلا

صرافی یزدان پرست مجیدیه

تلفن :

آدرس :مجیدیه شمالی، پایین تر از میدان سرباز، پلاک ۵۷۳

 

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *