طب کار

طب کار ولیعصر

طب کار ولیعصر

طب کار ولیعصر

مرکز تخصصیطب کار آسا ولیعصر یک سایت جامع در مورد مباحث طب کار (سلامت شغلی)، که شیرازیاب سعی دارد در این پست به معرفی آن بپردازد.

طب کار میدان ولیعصر

شرکت طب کار و کارگر از سال 1379 به عنوان يکي از اولين شرکت‌هاي ارائه دهنده خدمات طب کار و بهداشت حرفه‌اي است. این شرکت با استفاده از افراد متخصص و حرفه ای و همچنين امکانات و تجهيزات پيشرفته، به صورت کاملاً شاخص و با بالاترين کيفيت، به ارائه خدمات مذکور مشغول است. اين شركت در سال 1392 با تاسيس “مركز تخصصي طب كار آسا” (دارای مجوز سازمان تامین اجتماعی)شد. با بهره گيري از متخصص طب کار و سایر متخصصین سلامت شغلی آماده ارائه خدمات سلامت شغلی(معاینات شغلی، اندازه گیری،آزمایش های طب کار، مشاوره و آموزش) می باشد.

طب کار ولیعصر

طب کار ولیعصر

خدمات طب کار میدان ولیعصر

  • معاينات بدو استخدام موضوع ماده 90 قانون تامین اجتماعی
  • چارت بینایی سنجی اسنلن یک نمودار بینایی است که با حروف الفبا یا E لاتین می‌تواند برای اندازه‌گیری قدرت بینایی مورد استفاده قرار گیرد. در اینجا یک روش ساده خانگی بینایی سنجی را اشاره می کنیم که بوسیله آن می توانید قدرت بینایی خود را بسنجید
  • هزینه معاینات بدو استخدام طب کار در سال 99 طبق ابلاغ انجمن صنفی مراکز تخصصی طب کار استان تهران با توجه به افزایش تعرفه های پزشکی، مبلغ دویست و ده هزار تومان میباشد.
  • انواع معاینات سلامت شغلی (طب کار)
  • آخرین دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاینات پزشکی و ضوابط صدور کارت سلامت رانندگان ویرایش 1398

طب کار آسا (شرکت طب کار و کارگر) تهران، خيابان وليعصر، بالاتر از ميدان وليعصر، نرسيده به سينما آفريقا، روبروی بانک کشاورزی، ساختمان اطبا(1802)، طبقه پنجم

تلفن : 02157734

تلگرام و واتساپ:۰۹۳۵۷۶۵۴۷۶۳

طب کار( به انگلیسی:Occupational Medicine)شاخه‌ای از پزشکی است که در زمینهٔ خدمات سلامت شغلی فعالیت می‌نماید. طب کار یک رشته تخصصی پزشکی جدید، که نه تنها در ایران، بلکه در بسیاری از کشورهای جهان می‌باشد. در این رشته اقدامات بالینی واجرای برنامه‌های پیشگیری با توجه به شرایط محیط کار شاغل انجام می‌شود و از این طریق به سلامت شاغلین می‌پردازد.

در حال حاضر این رشته تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی تهران، ایران، شهیدصدوقی یزد، مشهد و بندر عباس به فارغ التحصیلان پزشکی که در آزمون پذیرش دستیار تخصصی پذیرفته شده باشند، آموزش داده میشود.

منبع:https://fa.wikipedia.org

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *