خدمات

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين،با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “پاساژ ملاصدرا شيراز” و آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

وظایف طراح سایت چیست؟

خیلی از افراد علاقه زیادی به دنیای فناوری اطلاعات و تکنولوژی دارند. عشق به برنامه نویسی، عشق به طراحی و در حالت کلی علاقه به سیستم عامل های متعدد که آن ها را در نهایت به سمت طراحی سایت سوق می دهد.

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

برای آنکه شما هم بتوانید مانند بسیاری از متخصصان، طراحی سایت انجام دهید ابتدا باید یک طراح موفق و ماهر باشید و در کنار علاقه و استعداد به تخصص و مهارت دست پیدا کنید. هر طراح دارای یک سری وظایف است که عمده وظایف و تخصص طراح وب سایت زیبا کردن بخش ها یا لایه های یک سایت به صورت ظاهری است.
یک طراح ابتدا آنچه که قصد طراحی آن را دارد در ذهن خود مجسم می کند و خود را به جای یک کاربر قرار می دهد و وب سایت خلاقیتی خود را ارزیابی می کند. با توجه به نوع طراحی سایت که می تواند آموزشی، تبلیغاتی، شرکتی، دولتی، هنری و … باشد طراح وب سایت وظیفه دارد طرح های نو و جذاب را از ذهن خود در صفحه وب بارگذاری کند.

به طور کلی وظایف طراح سایت به شرح زیر است:

  • ارج نهادن به نظر مشتری و استفاده از ایده های او
  • برآورده کردن تمام انتظارات مشتریان در زمینه جلوه های ظاهری سایت
  • برنامه ریزی دقیق در مورد نوع طراحی، انتخاب افکت، رنگ، فونت، پس زمینه و …
  • ایجاد صفحات با نظم و به صورت شفاف به منظور افزایش بازدید کاربران
  • افزودن فیلم، فایل های صوتی، عکس های با کیفیت
  • تست و آزمایش سایت بعد از طراحی
  • تحویل به موقع سایت به کارفرما و بارگذاری آن بر سرور
  • در نظر گرفتن قیمت مناسب برای مشتری

طراح سایت کیست

طراح سایت یا Site designerبه فردی گفته می شود که از طریق عناصر زیبایی شناختی و تصاویر زیبا و تاثیرگذار موجب ارتقاء یک وب سایت می شود. ما روزانه شاید به ده ها سایت برای اهداف خود به ویژه سایت های فروش آنلاین سر بزنیم و بعد از چند ثانیه با بی میلی آن صفحه را ترک کنیم!

دلیل این ترک سریع می تواند نداشتن جلوه های زیبا یا طراحی نامناسب سایت باشد که ما را به هدفی که دنبال آن هستیم نرساند. یک طراح سایت سعی می کند با هدف مشخص و دریافت نیاز کاربران، از ایده های نو و مدرن استفاده کند و وب سایت را به طور بصری بالا ببرد.

گاهی یک طراح از کد نویسی استفاده می کند و برخی اوقات نیز نیاز به این کار نیست، زیرا مهمترین کار یا هدف یک طراح وب سایت استفاده از ایده های بدیع و خلاقانه است که موجب بازدید زیاد یک صفحه وب شود.

برخی افراد که به طور حرفه ای طراحی سایت انجام نمی دهند، بیشتر تمرکز خود یا در واقع وظیفه خود را کد نویسی وب سایت می دانند اما می توان گفت طراح سایتی موفق است و می تواند رضایت مدیر یک سایت و یا کاربران را جلب نماید که جدا از کد نویسی به زیبایی و قالب های جذاب وب سایت توجه نماید.

طراحی سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز

می توان برای شفاف سازی موضوع اینگونه توضیح داد که کار اصلی کد نویسی مربوط به توسعه دهنده وب است. مهارت و تخصص طراح وب سایت تأمل و تمرکز بر ساحت زیبایی بصری کاربران است. چیزی که موجب جذب مخاطبین و در نهایت بهینه سازی یک سایت شود.

بهترین شرکت طراحی سایت درشیراز

برای یک شرکت یا مجموعه تجاری برخورداری از یک سایت قدرتمند و کارآمد بدیهی بنظر میرسد ولی اولین قدم برای شروع، انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت خواهد بود. به منظور موفقیت در بازار رقابتی، شما نیاز دارید بهترین تجربه را برای مشتریان خود رقم بزنید.

با تغییرات وسیع بازاریابی در طول سالها، سایت های اینترنتی و نرم افزارهای موبایل به قدری در میان مردم و بخصوص جوانان جا باز کرده اند که هرکسی در فکر راه اندازی یک سایت یا تجارت در فضای اینترنت می باشد. معیارهای انتخاب شرکت طراحی سایت وابسته به کاربرد سایت مورد نظر شما و همچنی بودجه ای که در نظر دارید متفاوت خواهد بود در نتیجه همواره نمیتوان یک گزینه را به همه پیشنهاد کرد.

هزینه ی طراحی سایت در شیراز

مثل هرچیز دیگری که می خرید، عبارت “هرچقدر پول دهی همان قدر آش می خوری” در دنیای طراحی سایت هم صادق است. اگر قیمت پایین یک شرکت طراحی سایت شما را برای سپردن کار خود به آنها وسوسه کند ممکن است زمان و هزینه زیادی را برای این اشتباه از دست بدهید.

چگونه می توانید هزینه پروژه را تخمین بزنید؟ این واقعا یک معادله ی ساده است. به عنوان صاحب یک تجارت، اینجا همان جایی است که می بایست مکث کنید و کمی تحقیق کنید. سال گذشته چه مقدار هزینه صرف تبلیغات و بازاریابی کرده اید؟ پنج سال گذشته چطور؟ چگونه این تلاش ها باعث برگشت سرمایه تان شد؟

کاری که در مرحله دوم باید انجام دهید: از شرکت طراحی سایت درخواست کنید تا دلایلی روشن از ارزشی که در نتیجه ی کار ایجاد می شود و قیمت طراحی سایت به شما بدهد. به خاطر داشته باشید که در مورد ارزش و پیچیدگی کار صحبت میکنیم و نه زمان.

 

بیشتر بخوانید:

 

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *