دسته‌بندی نشده

فروشگاه جواهرات باران

فروشگاه جواهرات باران

فروشگاه جواهرات باران

فروشگاه جواهرات باران

فروشگاه جواهرات باران

با سلام خدمت دوستان و همراهان گرامی، شیرازیاب براین آمد تا فروشگاه جواهرات باران که جواهرات بسیار زیبا و متنوعی را دارد.به شما دوستان گرامی معرفی کند. شاد و موفق و پیروز باشید.

 

در فروشگاه جواهرات باران به راحتی می‌توانید محصولات مورد علاقه خود را خریداری نموده بهترین و مناسب‌ترین فروشگاه با قیمت‌هایی مناسب برای پیدا کردن جواهرات مورد علاقه شما و همچنین انتخابی مناسب برای گرفتن هدایا مناسب برای عزیزانتان .

فروشگاه جواهرات باران در ۲۰ متری افسریه منطقه ۱۵ تهران می‌باشد . برای دسترسی به اینجا به راحتی می‌توانید از مترو , تاکسی و بی آر تی و همچنین توسط وسیله شخصی خودتان همانطور که در ادامه متن در نقشه نمایش داده شده است استفاده نمایید .

مورادی را بخوانیم درباره جواهرات

  • در حالی که الماس سخت ترین مواد موجود در طبیعت می باشد به تازگی الماسی با فناوری نانو ساخته شده است که از الماس هم سخت تر است.
  • در برخی از فرهنگ ها و کشورهای مختلف از مروارید به عنوان مصرف دارویی استفاده می شود.آنها بر این باور هستند که خوردن مروارید بعضی از امراض را تسکین و درمان می کند که دور از واقعیت نیست.
  • اگرچه الماس سختی بالایی دارد اما استحکام بالایی ندارد و با یک ضربه محکم چکش میشکند و خورد می شود.
  • اوپال که یکی از انواع سنگ های قیمتی گران قیمت محسوب می شود نکته قابل توجهی که دارد این است که ۳۰ درصد از ساختار آن را آب تشکیل می دهد که واقعیتی شگفت انگیز است.
  • زمرد و الماس از جواهرات محبوب به شمار می آید. در حال حاظر بر اساس برخی تحقیقات زمرد با کیفیت بسیار بالا با ارزش تر از الماس می باشد.
  • ۱۰ میلیارد تن طلا در تمام اقیانوس ها وجود دارد که که مقدار بسیار بالا و دور از ذهنی است اما واقعیت دارد.

آدرس فروشگاه :

تهران – افسریه – ۲۰ متری افسریه – پاساژ مروارید – پلاک ۱۸ – فروشگاه باران

شماره تلفن :

۰۲۱۳۳۸۰۶۸۷۰

۰۹۱۹۵۳۳۳۴۳۷

 

شاید برای شما جالب باشد:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *