فروش و بازاریابی

فروشگاه حیوانات خانگی در قزوین

فروشگاه حیوانات خانگی در قزوین

فروشگاه حیوانات خانگی در قزوین

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين، با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “فروشگاه حیوانات خانگی در قزوین” به همراه آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

نگهداری از حیوانات خانگی

طبیعتاً بخش بزرگی از زندگی با حیوانات خانگی به نحوه نگهداری از آن‌ها باز می‌گردد. معمولاً مواردی کلی اعم از داشتن محیطی نامناسب، نگهداری از پرندگان در قفس‌های کوچک، نگهداری از ماهی در ظرف‌های کوچک و تَنگ، نگهداری از سگ‌هایی از نژاد‌های بزرگ در آپارتمان‌های کوچک، نگهداری از حیواناتی که برای بازه‌های زمانی طولانی زنجیر می‌شوند، رفتار نامناسب با حیوانات، جلوگیری از تحرک حیوان خانگی، عدم مراقبت دامپزشکی، عدم وجود غذای کافی و مناسب، عدم صرف وقت کافی با حیوان خانگی، اقدامات پزشکی غیرمعمول مثل کوتاه کردم دم، خشونت علیه حیوانات و… می‌توانند خط قرمز‌های نگهداری از حیوانات خانگی به شمار آیند. این یعنی اگر هر کدام از این موارد برای شما کاملاً عادی و معمولی هستند بهتر است که به طور کلی به سمت پذیرش مسئولیت نگهداری از حیوانات خانگی نروید! چراکه این کار شما تنها باعث آزار و اذیت آن زبان بستگان خواهد شد.

لیست کلینیک های دامپزشکی و پت شاپ های قزوین

ردیف نام کلینیک نشانی کلینیک های دامپزشکی و پت شاپ های قزوین شماره تماس
1 کلینیک دامپزشکی ایرانیان قزوین، بلوار ميرعماد، نرسيده به چهار راه عمران 028-33655766

 

محبت به حیوانات خانگی

فروشگاه حیوانات خانگی در قزوین

فروشگاه حیوانات خانگی در قزوین

برای آن‌که بتوانید به بهترین شکل و البته مسئولانه‌ترین حالت ممکن به نگهداری از حیوانات خانگی خود بپردازید باید موارد بسیاری را مورد توجه قرار دهید. طبیعتاً توجه به حیوان خانگی رکن مهمی در نگهداری از او به شمار می‌آید. اینکه بتوانید برای سگ و گربه خود زمان کافی بگذارید، با او بازی نموده و نوازشش کنید و هم‌چنین علاقه‌تان را به خوبی به او نشان دهید مهم‌ترین مسئله‌ای است که می‌تواند به او احساس خوشبختی و آرامش بسیاری را القا کند.

غذای حیوان خانگی

طبیعی است که شرایط عمومی‌تر از قبیل غذای حیوان خانگی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اولین اصلی که در این زمینه باید در نظر داشته باشید آن است که از غذای خودتان به حیوان خانگی ندهید. معمولاً در زمانی که شما مشغول خوردن غذا هستید، سگ و یا گربه‌تان سراغتان می‌آید و با مظلوم‌نمایی از شما می‌خواهد که به او هم غذا دهید، ولی مسئله مهم آن است که غذای مناسب برای حیوانات خانگی با محدودیتی اعم از عدم وجود نمک و ادویه و یا سایر موارد مواجه است؛ بنابراین شما باید غذا‌هایی جداگانه بدون وجود ادویه، پیاز، استخوان مرغ و… برای حیوان خانگی‌تان بپزید و یا از کنسرو‌ها و غذا‌های خشک آماده‌ای که مخصوص حیوانات خانگی هستند استفاده کنید؛ بنابراین یادتان باشد که تمامی این کارها، صرفاً برای حفظ سلامت حیوان خانگی‌تان است.

بیشتر بخوانید:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *