پوشاک

فروشگاه لباس زیر زنانه پارمیدا شیراز

فروشگاه لباس زیر زنانه پارمیدا شیراز، استان فارس

فروشگاه لباس زیر زنانه پارمیدا شیراز

سلام میکنیم خدمت خانم های عزیزسایت شیرازیاب..حضورشما باعث افتخارو خوشحالی ماهست..مااینجاهستیم تااطلاعات دلخواه شمارا دررابطه با آدرس دقیق و شماره تماس فروشگاه لباس زیر زنانه پارمیدا شیراز را دراختیارشما قرار دهیم..تشکرویژه ازهمه شما..

آدرس :

طالقانی ، روبرو کوچه 2

[mappress mapid=”10″]

شماره تماس:

07132223377


Image result for فروشگاه لباس زیر زنانه پارمیدا شیراز

تاريخچه کلي لباس زیر و پيدايش آن :

مردم شناسان به اين معتقدند که انسان هاي اوليه نه از روي شرم ، بلکه از روي عقل و حفاظت از آلت تناسلي خود

از برگ درختان براي اولين بار به عنوان لباس زیر استفاده کردند ؛ تا آن را از گزند نور آفتاب و سرما گرما بپوشانند.

بعد از پيدايش پارچه ، تحقيقات نشان مي دهد زنان مصري لباس ساده و بدون نقش و

نگاري را زير لباس اصلي خود مي پوشيدند ، که به آن زير جامه گفته مي شد .

پس از زنان مصري ، زنان ايراني سينه هاي خود را با پاچه اي مي بستند و از پشت کمر آن را گره مي زدند

تا سينه هاي خود را برجسته تر از حالت عادي نشان دهد و آن ها را به کمال هاي زيبايي دوران خود نزديک تر کنند

. زنان يوناني همانند ايراني ها از سينه بند هاي پارچه اي ولي با بند هاي چرمي استفاده مي کردند

که گره آن زير سينه بسته مي شد و سينه را برجسته تر مي کرد .


در آخر هم زنان رومي به تقليد از زنان ايراني و يوناني سينه هاي خود را مي پوشاندن ولي به البسه زير

خود پارچه اي را اضافه کردن که از بين پاهاي خود رد مي کردند تا عورت و باسن خود را بپوشانند

، آن را به بالا کشيده و از کنار با ليفه به کمر خود مي بستند.

رفته رفته با پيشرفت هايي که در پارچه به وجود آمد ، لباس زیر شکل امروزي خود را در بر گرفت.

لباس‌زیر ضرورتی بیشتر از پوشش

انقلاب صنعتی در قرن هجدهم، انقلابی در صنعت پارچه‌بافی بود. با راه افتادن چرخ کارخانه‌ها و نیاز

جمعیتی که روزبه‌روز بیشتر می‌شد تولید انبوه کالا صورت گرفت. این تولید انبوه شامل صنعت پوشاک

هم شد و خب لباس‌زیر از این قاعده مستثنا نبود. مردم توانستند لباس‌های زیر خود را از فروشگاه‌ها ت

هیه کنند و دیگر نیازی به استفاده از لباس‌های دست‌دوز و خانگی و در بیشتر مواقع بی‌کیفیت نداشتند.

با پیشرفته‌تر شدن صنعت، افزایش جمعیت و همچنین ورود بشر به دوران مدرن تولیدات لباس‌زیر نیز وارد فاز جدیدی شد.

حالا کمپانی‌ها و طراحان مختلف برای تولید لباس‌زیر در رنگ‌ها و مدل‌های متنوع وارد رقابت با یکدیگر شدند

و رسانه به‌عنوان ابزاری برای تبلیغات باعث گرم‌تر شدن این بازار شد. این روند تا جایی ادامه پیدا کرد که برای

بسیاری از مردم انتخاب بهترین برند لباس ‌زیر یا بهترین مارک لباس‌زیر زنانه تبدیل به یک دغدغه شد. از طرفی

دیگر در دنیای طب؛ پزشکان به‌ویژه متخصص زنان تأکید زیادی بر انتخاب دقیق لباس‌زیر کردند زیرا استفاده از لباس‌زیر

نامرغوب زمینه‌ساز ابتلا به انواع عفونت، قارچ‌ها و حساسیت‌ها و عرق سوز شدن می‌شود. همچنین استفاده از

سوتین‌های غیراستاندارد در خانم‌ها موجب افتادگی سینه می‌شود که بر زیبایی‌اندام و سلامت آن‌ها تأثیرگذار است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: فروشگاه لباس زیر زنانه پارمیدا شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



بهترین برندهای لباس‌زیر

از جمله اولین برندهایی که در نیمه دوم قرن بیست به تولید لباس‌های زیر زنانه و مردانه روی آوردند می‌توان

به کریستین دیور و کالوین کلین اشاره کرد و به‌طورکلی برندهایی چون ویکتوریا سیکرت، فرانکلی دارلینگ، هوپ

لس لاینجری، بوینز لانجری، داماریس و … از بهترین و معروف‌ترین برندهای لباس‌زیرند که افراد ثروتمند و مشهور از

مشتریان پروپاقرص آن‌ها می‌باشند. یکی از ویژگی‌های خوب این برندها علاوه بر کیفیت عالی آن سایزبندی دقیق

و همچنین خلاقیت در طراحی و رنگ است. به این صورت که در هر زمانی طرحی نو برای ارائه وجود دارد و با این

روش همیشه راهی برای غافلگیر کردن مشتریان خود دارند.


صفحات پیشنهادی..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *