آدرس, آدرس و شماره تماس, لوازم دکوری

فروشگاه لوازم دکوری

فروشگاه لوازم دکوری

فروشگاه لوازم دکوری

با سلام و سپاس از حسن انتخابتون…
ما در سایت شیراز یاب قصد داریم اطلاعاتی درباره “فروشگاه لوازم دکوری” را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.با ما همراه باشید.

 

بهترین فروشگاه های لوازم دکوری لوکس در شیراز :

ردیف نام فروشگاه آدرس فروشگاه های لوازم دکوری لوکس و لوازم کادویی در شیراز شماره تماس
1
هوم سنتر شیراز، خیابان ستارخان، نبش کوچه 9 07136491601
07136491608
2
فدر هوم شیراز، چهارراه ملاصدرا، ابتدای بعثت، روبروی بانک آینده 07136290005
09175032257
3
گروه معماری و دکوراسیون الف شیراز، ستارخان، نبش تقاطع عفیف آباد، جنب بانک رفاه 07136261720
4
گالری لوستر و لوازم دکوری ترنم شیراز، خیابان قصردشت، رحمت آباد، نبش کوچه 45، جنب بانک آینده 07136257353
07136266504
5
فروشگاه آنلاین انوش شاپ شیراز، معالی آباد، کوچه 1، ساختمان یگانه، طبقه 3، واحد 1 09011100011
07136258775
6
گالری لوستر شجاعی شیراز، فرهنگ شهر، روبروی دادگاه 09174496881
09380730244
07136329250
07136329251

سایر فروشگاه های لوازم دکوری لوکس در شیراز :

 

ردیف نام فروشگاه آدرس فروشگاه های لوازم دکوری لوکس در شیراز شماره تماس
1 لوازم هنری آبتین شیراز- زرهی، حدفاصل چهارراه هوابرد و خیابان شبان، نبش کوچه 39 09396164722
2 لوازم کادویی-فانتزی لوتوس شیراز- معالی آباد، مجتمع تجاری ثنا، تجاری (1-)، پلاک B1 07136343474
09377939154
09353526670
3 لوازم کادویی لوکس و تزینی بعد سوم شیراز- ولیعصر قصردشت، بین کوچه 22 و 24 07136285511
09122460656
09172330003

لوازم دکوری منزل

لوازم دکوری منزل از دیرباز برای اکثریت افراد جذاب بوده و معمولا استفاده از محصولات تزیینی و دکوری برای زیبا کردن محیط به نوعی بیانگر فرهنگ یک جامعه شناخته میشود.چیدمان فضای اطراف به صورت کلاسیک و یا مدرن هرکدام به نوعی در شرایط روحی و رفتار ما تاثیرگذار خواهد بود پس بهتر است حتی برای خرید یک مجسمه کوچک هم به تاثیر بصری آن در محیط اطراف آن خوب تامل کنیم!

انواع لوازم تزیینی

به طور کلی تمام وسایل تزیینی بخش مهمی از زیبایی دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار ما را شامل میشود،انتخاب یک لوستر و یا آباژور مدرن و زیبا با قیمت مناسب قطعا میتواند فضای بصری جذابی به محیط اطراف خود ببخشد.وب سایت خانه شما با گردآوری محصولات متنوعی از انواع وسایل دکوری و تزیینی با قیمت های مناسب سعی بر براورده کردن نیاز شما همراهان عزیز دارد تا به راحتی و طبق سلیقه خود محیط زنگی خود را زیباتر کنید و این افتخار بزرگی است برای ما اگر بتوانیم در این امر نقش هرچند کوچکی ایفا کنیم.

مجسمه های دکوری و تندیس

به فضای داخلی و فضای بیرون خود نگاهی بیندازید. آیا نقاطی وجود دارد که به نظر ناقص است؟ ممکن است مجسمه های تزئینی قطعه گمشده شما باشند.خرید مجسمه کوچک مدرن وسایل تزئینی و دکوری با قیمت عالی و ارزان در وب سایت خانه شما.برای طراحی داخلی خانه شما همیشه باید در هنگام تزئین یک اتاق یا ایجاد یک منظره به دنبال لوازم جانبی منحصر به فرد باشید.استفاده از مجسمه های بزرگ و کوچک ، انتزاعی و واقعی ، یک زیبایی هنری را در دکوراسیون خانه شما به ارمغان می آورد و روش های بسیاری برای ترکیب آنها در دکوراسیون اتاق وجود دارد، که ممکن است کلید اصلی مورد نظر شما باشد. مجسمه تزئینی را برای اضافه کردن سبک خود درخانه قرار دهید و تندیس های تزئینی یک روش عالی برای اضافه کردن یک حس هنری به دکور خانه شما را فراهم می کند.

انواع ساعت دیواری

ساعتهای دیواری نقش مهمی در دکوراسیون هر خانه و خانواده را ایفا می کنند.انواع مختلفی از دکوراسیون ساعت دیواری بزرگ با سبک های مختلف از سنتی گرفته تا مدرن و شیک و کاربردی دکوراسیون های دیوار را با مدل های ساعت دیواری آینه ای و  ساعت مدرن رافائل تکمیل می کند.ساعت های دیواری بزرگ چشم نواز و چشمگیر هستند. بزرگی آنها بدین معنی است که می توانید یکی از دیوارهای خانه خود را بدونه هزینه اضافی زیباتر کنید.ساعت آینه ای می تواند کاملاً خیره کننده و به عنوان محور دیوارهای اتاق ناهار خوری باشد ، به خصوص هنگامی که وسایل دکوری دیواری زیاد نیستند. شاید ایده هایی برای چگونگی تزئین دیوارهای اتاق ناهار خوری دشوار باشد ، اما اگر یک ساعت دیواری بزرگ مخصوصاً یک ساعت چوبی یا فانتزی  می توانند به راحتی  دکوراسیون شما را متحول کند.

آباژور و چراغ خواب

آباژور های معمولا به صورت مخروطی در کف زمین به صورت آباژور ایستاده و یا روی میز در مدل های آباژورهای رومیزی و کوتاه مورد استفاده قرار میگیرند.در مقایسه شاید قیمت آباژور کنار سالنی و آباژورهای ایستاده کمی بیشتر از آباژور ارزان قیمت رومیزی و کوتاه باشد ولی هر دو به میزان کافی در زیبایی فضای خانه نقش خود را ایفا میکنند. یکی دیگر از کاربردهای این وسیله در اتاق خواب به عنوان چراغ خواب در کنار تخت شما میباشد تا نور زیبایی به فضای اطراف خود بدهد و کاملا کاربردی و مدرن باشد.

مبل های شنی و هپی چیر:

مبل هپی چیر با تنوع رنگی بالای موجود از مبل های راحتی شنی میتوان آن را مناسب با دکوراسیون منزل و تزیینات داخلی خانه مانند میز ناهارخوری انتخاب و به راحتی تطبیق داد و از هارمونی به وجود آمده در فضای نشیمن و یا تی وی روم لذت برد، روی آن لم داد و با یک لیوان چای از تماشای فیلم مورد علاقه خود روی مبل شنی مقابل میز تلویزیون خود لذت برد.

آینه دیواری

استفاده از انواع آینه ها از دیرباز در خانه ها مرسوم بوده، شاید به راحتی چندین مقاله در مورد فواید استفاده از اینه های دکوری در فضای منزل بتوان نوشت.استفاده از آینه های دیواری مدرن و تراش خورده و آینه کاری باید مناسب با فضای اطراف صورت گیرد،به عنوان مثال به هیج عنوان در فضای آشپزخانه توصیه نمیشود زیرا اعتقاد بر این است که این محل قرارگیری از انرژی منفی برخوردار است. از طرفی شاید دیدن یکسری ظروف پخت و پز و ماهی تابه و قابلمه در فضای آشپزخانه چندان خوشایند نباشد!!!. اگر مبلمان و یا میز ناهار خوری زیبایی برای منزل خود دارید شاید قرار دادن یک آینه بزرک قدی در فضای پذیرایی جلوه ی بسیار زیبایی همانند یک تابلو ی مدرن دیواری به فضای خانه شما ببخشد.

تابلو دیواری تزیینی

یک تابلو مدرن یا کلاسیک میتواند یک منظره یا چهره یک فرد باشد همچنین میتواند یک بیت از یک شاعر معروف باشد که با هنرمندی حروف درهم آمیخته شده باشند که به این نوع اثر کالیگرافی نیز میگویند. از دیگر انواع تابلو ها که امروزه در خانه ها ومخصوصا در بین نسل جوان بسیار پر طرفدار می باشد تابلوهای هنری مدرن و یا دیجیتال آرت می باشد که به صورت که گاها به شکل تابلو دیواری سه تیکه اثری هنری در سبک تلفیقی و یا رئال طراحی میشوند.جدیدترین مدل تابلو دیواری تابلو ارزان و مدرن هستند که به صورت تابلو فانتزی طراحی و تولید میشوند.تابلو شعر حافظ یا سعدی و یا مولانا میتواند روح جدیدی در فضای خانه شما جاری کند.محل نصب تابلو بسیار پر اهمیت بوده و باید با دقت زیادی آن را انتخاب نمود. معمولا تابلو در محلی نصب میگردد که نور کافی جهت روئیت آن وجود داشته باشد،همچنین ابعاد و اندازه تابلو نیز اهمیت بسیاری دارد به طور معمول از تابلو های بزرگ تر بر روی دیوار های اصلی و تابلو های کوچک را بر روی دیوارهای راهروها و دیوارهای فرعی نصب میشوند در انتخاب تابلو دیواری باید بسیار دقت کرد تا همزمان با حفظ رنگ بندی و اصول اولیه دکوراسیون منزل و همخوانی با سایر وسایل اتاق، سلیقه اعضای خانه را نیز در بر گیرد.

لوستر مدرن،کلاسیک یا فانتزی ؟

برای انتخاب یک لوستر برای فضای پذیرایی یا یک لوستر اتاق خواب یا آشپزخانه جدا از بحث زیبایی آن باید به نکات فنی آن نیز توجه شود،میزان روشنایی و یا میزان مصرف برق آن از جمله نکات مهم برای انتخاب یک لوستر شیک و مناسب است.لوستر اتاق کودک قطعا باید دارای رنگ های شاد و مناسب با سلیقه فرزند دلبند شما باشد،از طرفی انتخاب یک لوستر جدید برای فضای پذیرایی باید با در نظر گرفتن چیدمان منزل و همچنین نوع مبلمان و میز تلویزیون و تمام جزییات تزیینی بکار رفته در این فضا اجام گیرد،لوستر آشپزخانه باید با توجه به نوع کابینت و اپن منزل شما به صورت لوستر خطی یا آویز دایره ای به رنگ سفید یا مشکی با توجه به رنگ بندی کابینت شما انجام گیرد.لوستر برنجی با مبلمان استیل ترکیب زیبا و سلطنتی ایجاد میکند، از طرفی ترکیب یک لوستر مدرن اس ام دی ماد به همراه مبلمان مدرن ترکیبی به روز و خیرهکننده به فضای شما میبخشد.لوستر دیواری نیز از این قاعده مستثنی نیستند.اگر اتاق شما تاریک یا کسل کننده است فروشگاه اینترنتی خانه شما با گردآوری تنوع بی نظیر از انواع لوستر مدرن و لوستر فلزی و کلاسیک،انواع لوستر آشپزخانه و یا لوستر اتاق کودک میتواند فضای شما را برای همیشه تغییر دهد.

 

از این مطالب دیدن فرمایید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *