کالای خواب

فروشگاه مرکزی کالای خواب انواع حوله های مسافر

فروشگاه مرکزی کالای خواب انواع حوله های مسافر

فروشگاه مرکزی کالای خواب انواع حوله های مسافر

با سلام خدمت دوستان عزیز ، به سایت شیرازیاب خوش آمدید. آیا به دنبال فروشگاه مرکزی کالای خواب انواع حوله های مسافر لایکو می باشید. در این سایت ما به شما کمک خواهیم کرد تا به این مطلب دست پیدا کنید. ممنون که ما را حمایت و با نظراتتان در بهتر شدن ما کمک میکنید.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: فروشگاه مرکزی کالای خواب انواع حوله های مسافر در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



درباره لایکو :

از مراغه آمده بودم مثل خیلی های دیگر که درحین و پس از اصلاحات ارضی و انقلاب سفید شاه به سمت شهرهای بزرگ آمدند. آمدم که ادامه تحصیل بدهم و برای خوم کسی بشوم, به دانشگاه رفتم و اقتصاد خواندم, آن روزها در ابتدای دهه ی چهل شمسی اقتصاد خواندن شبیه این بود که امروز بگویی درناسا درس میخوانم و در رشته فضانوردی!

اقتصاد رشته ای بود مدرن و تازه و هنوز کسی آن را جدی نمی گرفت, آخر در آن تاریخ مورد نظر فقط 35% مردم سواد داشتند و باقی در حد مکتب خانه و به قول قدیمی ترها اکابر.
بگذریم؛
خلاصه ی کلام آنکه در حین تحصیل کارهای مختلفی کردم از تدریس و حساب کتاب شرکتها تا استخدام در برق تهران در آن سالها…
البته دیری نپائید متوجه شدم من کارمند نیستم و بهترست برای خودم کاری کنم.از آنجا بود که تصمیم جدی گرفتم تا این صنعت را وارد ایران کنم.
سفرهای بسیار رفتم، تحقیقات فراوان نمودم، به تعداد بی نهایت جلسه گذاشتم تا سرانجام دراوایل دهه ی پنجاه شمسی توانستم بنیان کار را برزمین گذاشته و آرام آرام تولد این کودک آن سالها و انسان میانسال امروز را پایه گذاری کنم.
امروز که در آستانه هشتاد سالگی به گذشته نگاه می کنم می بینم ارزشش را داشته، مردم صلح طلب و ارزشمند من در بحبوبه های سخت تاریخ معاصر ما که کم هم نبودند همواره یاور و پشتیبان لایکو بوده اند، من همیشه اعتقاد داشتم و دارم که مردم همه چیز را می فهمند پس باید درست بود ودرست کار کرد آنگاه نتیجه خودش درست خواهد بود.

تماس با ما

دفتر مرکزی:
تلفن :  ۰۲۱ ۲۲۸۴ ۹۴ ۹۴
فکس: ۰۲۱ ۲۲۸۴ ۱۵ ۵۳
آدرس: تهران، خیابان پاسداران، کوچه نگارستان پنجم (حاج هادی)، پلاک ۳
کدپستی: ۱۶۶۴۷۱۵۴۱۱
وب سایت: www.laicogroup.com
پست الکترونیک: website@laicogroup.com

خرید سرویس حوله پالتویی و تن پوش عروس و داماد ارزان | تاپترین

کارخانه (چاپرنگ):
تلفن : ۰۴۱ ۳۶۳۰۰۱۵۶
۰۴۱ ۳۶۳۰۰۱۵۷
۰۴۱ ۳۶۳۰۰۱۵۸
۰۴۱ ۳۶۳۰۰۱۵۹
فکس: ۰۴۱ ۳۶۳۰۰۱۶۰
آدرس: تبریز، کیلومتر ۲۰ جاده تهران، ۵۰۰ متر بالاتر از پلیس راه، کارخانه لایکو/چاپرنگ
کدپستی: ۵۴۹۵۱۵۱۸۳۷
وب سایت: www.chaprangco.com

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *