فروش و بازاریابی

فروش سگ هاسکی در شیراز

فروش سگ هاسکی در شیراز

فروش سگ هاسکی در شیراز

سلام و درود به دوستان عزيز شيرازبين،با تشکر از همراهي شما. در اين پست مطالبي در رابطه با “فروش سگ هاسکی در شیراز” و آدرس و شماره تماس آن ها گردآوري شده است. ضمن سپاس گزاري از شما اميدوارم که نهايت استفاده را از اين مطالب ببريد.

سگ هاسکی سیبری

هاسکی سیبری (Siberian Husky) نژادی بسیار زیباست که نسبت به جد خود، گرگ خاکستری، کمی تغییرشکل یافته است. نژاد هاسکی اصالتا برای کشیدن سورتمه پرورش یافته و توانایی دویدن فاصله‌های بسیار طولانی را دارا می‌باشند. زادگاه هاسکی شرق سیبری بود و در ابتدا توسط ساکنان این مناطق مورد استفاده قرار می‌گرفتند. ساکنین مناطق سردسیر دوردست به سگ سورتمه قابل اطمینانی نیاز داشتند تا برای تغییر مکان و جابجایی وسایل خود از آن‌ها استفاده کنند.

فروش سگ هاسکی در شیراز

فروش سگ هاسکی در شیراز

سگی که این افراد در جستجوی آن بودند نه تنها باید در مقابل سرمای شدید (سرمای بسیار سخت زمستان‌ها در مقابل تابستان‌های گرم) دوام می‌آورد بلکه باید با مردم و دیگر سگ ها نیز سازگار می‌بود. هاسکی نه تنها با خواسته آنان هماهنگی کامل داشت بلکه خلق و خوی بسیار مهربان او از دیگر ویژگی‌های این سگ بود. به طوریکه معمولا در شب های بسیار سرد کنار کودکان خوابیده و آن‌ها را گرم نگه می‌داشت. با گذشت زمان هاسکی‌ها تکامل پیدا کرده و تعداد آنان نیز رو به افزایش گذاشت.

نژاد سگ هاسکی

نباید تهاجمی یا بیش از حد خجالتی و ترسو باشد. هاسکی ها هنرمندان افسانه ای فرار هستند و بنابراین همیشه در مورد محل نگهداری آنها از لحاظ امنیت حفاظ و در ورودی اطمینان حاصل کنید و هیچگاه آنها را در محیط های باز تنها نگذارید.

خصوصیات هاسکی

هاسکی سگی است که همه، حتی دزدها را، دوست دارد. بنابراین اگر به دنبال سگی برای محافظت از خانه خود هستید هاسکی گزینه مناسبی نیست. همین ویژگی باعث شده است تا این نژاد با همه اعضای خانواده حتی کودکان رفتار بسیار مناسب و خوبی داشته باشد.

از کجا میتوانم سگ هاسکی تهیه کنم؟

با توجه به زیبایی منحصر به فرد سگ های هاسکی بسیاری از علاقه مندان و پرورش دهندگان سگ، سال‌های زیادی است که به پرورش هاسکی روی آورده‌اند. همچنین تعداد زیادی از این نژاد در پناهگاه‌ها وجود دارند (در ایران این میزان کمتر است). مشکل در اینجاست که بسیاری از مردم زمان و تمرین مورد نیاز برای این نژاد را دست کم می‌گیرند و در نتیجه سرنوشت بسیاری از آنان به پناهگاه‌ها ختم می‌شود.

فروش سگ هاسکی در شیراز

فروش سگ هاسکی در شیراز

اگر حجم کارهای مورد نیاز برای هاسکی شما را ناامید نمی‌کند و فکر می‌کنید که سبک زندگی شما امکان وقت گذاشتن برای حیوان خانگی را ایجاد می‌کند، هاسکی یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود. با کمی تمرین و ممارست هاسکی می‌تواند برای صاحب خود حیوان خانگی بسیار ارزشمندی باشد.

اگر میخواهید یک توله سگ خریداری کنید،سعی کنید برای پیدا کردن یک پرورش دهنده باتجربه وقت بگذارید. یک پرورش دهنده خوب قبل از اینکه شما یکی از توله هایش را انتخاب کنید از شما سوالاتی می‌پرسد و تحقیق میکند. نگران نباشید، این فقط نشانه این است که آن‌ها برای سرنوشت حیوان اهمیت زیادی قائل هستند.

قیمت هاسکی در شیراز چقدر است؟

قیمت هاسکی ثبت شده و دارای شناسنامه معمولا از یک میلیون تومان شروع می‌شود. هنگام خرید به خصوصیات توله سگ ها و سالم بودن آنان توجه داشته باشید. توله هاسکی شما در صورت رسیدن به سن مناسب باید واکسینه شود.

 

 

بیشتر بخوانید:

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *