بازی و سرگرمی

فروش لگو قدوسی غربی

فروش لگو قدوسی غربی

فروش لگو قدوسی غربی

در این مقاله از سایت شیرازیاب ابتدا مختصری از تاریخچه پیدایش لوگو را برای شما خواهیم گفت سپس به معرفی فروشگاه های فروش لگو شیراز قدوسی غربی خواهیم پرداخت.با ما همراه شوید.

 

تاریخچه لگو

شهر کوچک بیلوند که در مرکز دانمارک واقع شده است، محل تولد لگو محسوب می‌شود. داستان از زمانی آغاز می‌شود که در سال ۱۹۱۶، اوله کرک کریستیانسن که نجار بود، کارگاهی را در این شهر برای خود خریداری می‌کند. او به همراه کارمندان خود در این کارگاه مشغول به ساخت مبلمان، نردبان، چهارپایه و ادوات دیگر بود.

اما همه چیز به خوبی پیش نرفت. در سال ۱۹۲۴ و هنگامی که پسران اون در کارگاه مشغول بازی بودند، طی حادثه‌ای کل کارگاه را به آتش کشیدند. این آتش‌سوزی، باعث شد که کارگاه کریستیانسن و خانه آنها، در شعله‌های آتش بسوزد و با خاک یکسان شود. این اتفاق دقیقا زمانی رخ داد که وی قصد داشت تجارت خود را گسترش دهد.

با اینکه بسیاری از افراد پس از چنین اتفاقی، دل‌سرد می‌شوند، اما اوله، این آتش‌سوزی را به عنوان فرصتی برای بزرگ‌تر کردن کارگاه خود دید. او، در کارگاه جدید خود به همراه کارمندانش مشغول به کار شد اما باز هم شانس با اوله و خانواده‌اش یار نبود. زیرا، سال ۱۹۲۹ با «رکود بزرگ» مصادف شد و قدرت اقتصادی افراد در سرتاسر دنیا به شدت پایین آمد.

با اینکه اوله، نجار خوبی بود، اما در آن زمان که آنها مشغول به ساخت اسباب‌بازی بودند، مشخص شد که او در ساخت اسباب‌بازی، خبره است. یکی از نکاتی که باعث شده بود اسم اسباب‌بازی‌های اوله بر سر زبان‌ها بیفتد، دقت به جزییات بود. اوله از هیچ کاری برای بهتر شدن کیفیت اسباب‌بازی‌های خود دریغ نمی‌کرد و حاضر نبود که برای سود بیشتر، کیفیت اسباب‌بازی‌های خود را کاهش دهد.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: فروشگاه های لگو شیراز قدوسی غربی در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

فروش لگو شیراز قدوسی غربی

اولین فروشگاه لگو

تابستان سال ۱۹۶۸، اولین شهربازی لگو در شهر بیلوند دانمارک افتتاح شد. شهربازی‌ای که با استقبال فوق‌العاده طرفداران مواجه شد. مدیران لگو تخمین می‌زدند که در سال اول،‌ چیزی در حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار بازدیدکننده از این شهربازی دیدن کنند. اما چیزی که آنها نمی‌دانستند، این بود که تنها در سال اول، تعداد بازدید کننده‌ها از این شهربازی به ۶۲۵ هزار نفر رسید.

شهربازی لگو، طی بیست سال آینده تا هشت برابر بزرگ‌تر شد و تعداد بازدیدکنندگان آن به سالانه یک میلیون نفر نیز رسید. در همان سال، لگو موفق شد ۱۸ میلیون واحد از ست‌های خود را به فروش برساند. در سه دهه پایانی قرن بیستم، لگو قصد گسترش برند خود را داشت. تولید ست‌هایی که برای دختر بچه‌ها طراحی شده بود تا کشتی‌ها و قایق‌هایی که روی آب شناور می‌شدند، در راستای وسیع‌تر شدن این برند به بازار عرضه شدند.

یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین آیتم‌های لگو، یعنی آدمک‌های کوچک معروف این شرکت که دیگر تبدیل به نماد لگو شده است، برای اولین بار در سال ۱۹۷۴ در ست‌های خانوادگی لگو قرار گرفت. سال بعد، این آدمک‌ها کامل‌تر شدند و اکنون به یکی از جذاب‌ترین آیتم‌های لگو تبدیل شده‌اند. سال ۱۹۷۸، لگو نام مینی‌فیگور را برای این آدمک‌ها برگزید و برای آنها دست و پاهای قابل حرکت قرار داد.

تا سال ۱۹۸۹، مینی‌فیگورها دارای پوست زرد و یک حالت صورت بودند. در آن سال، لگو مینی‌فیگورها را با رنگ پوست‌ و حالات صورت مختلف به بازار عرضه کرد.  اواسط دهه هفتاد میلادی، لگو دست به تولید ست‌های حرفه‌ای با نام «سری حرفه‌ای» زد. سری‌ای که با در نظر داشتن افراد بزرگسال‌تر و حرفه‌ای‌تر ساخته شدند.

این ست‌ها، دارای قطعات مختلف و جدیدی مانند چرخ دنده، دیفرانسیل، مفاصل مختلف و دیگر قطعات بودند. این قطعات به کاربر اجازه می‌داد که ست‌های پیچیده‌تری را بسازد. ست‌هایی مانند ماشین‌ها و موتورهایی که دارای قطعاتی بودند که حرکت می‌کردند. پیستون‌هایی که به حرکت در می‌آمدند یا فرمانی که توانایی چرخاندن چرخ‌های ماشین را داشت. این ست‌ها در سال ۱۹۸۲ به لگو تکنیک تغییر نام دادند.

فروش لگو شیراز

فروش لگو شیراز

فروش لگو شیراز

 

آدرس: شیراز – ملاصدرا، نبش خیابان معدل، فروشگاه کلکسیون

شماره تلفن: 07132317110
شبکه های اجتماعی

لگو شیراز قدوسی غربی

 آدرس دقیق: استان فارس، شیراز، قدوسی غربی، بعد از 12 قدوسی

 تلفن تماس: 07136308707

اینستگرام:

lego_shiraz

در شیرازیاب بیشتر بخوانید:

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *