قیمت ها

قیمت عینک اپتیک اصفهان

قیمت عینک اپتیک اصفهان

قیمت عینک اپتیک اصفهان

در این مقاله از سایت شیرازیاب ابتدا مشخصات کلی عینک های اپتیک و خلبانی را بررسی کرده سپس به بیان قیمت عینک اپتیک اصفهان و قرار دادن درگاه های فروش این محصول در شهر اصفهان خواهیم پرداخت.با ما همراه باشید.

قیمت عینک اپتیک اصفهان صاایران

عینک آفتابی «AF» برند مشهور «صاایران» یک عینک آفتابی باکیفیت و استاندارد است. این عینک از عدسی خاکستری رنگ با خاصیت UV  صددرصد بهره می‌برد که می‌تواند به‌خوبی از چشم‌های شما دربرابر تشعشعات ماوراء بنفش خورشید محافظت کند. شرکت صاایران برای این عینک آفتابی، از فریم فلزی طلایی‌‎رنگ بسیار باکیفیتی استفاده کرده است. این فریم از مقاومت خوبی دربرابر ضربات احتمالی برخوردار است. عینک آفتابی خلبانی صاایران هم برای استفاده‌ی خانم‌ها و هم برای آقایان مناسب است. این محصول در یک بسته‌بندی کامل و کاربردی عرضه می‌شود که شامل دو دسته‌ی یدک، پیچ‌گوشتی، جعبه، دستمال، هارد کاور و مایع شست‌وشوست. این عینک خلبانی را شرکت صنایع اپتیک اصفهان طراحی کرده و ساخته است. صنایع اپتیک اصفهان یکی از زیرمجموعه‌های برند صاایران به‌شمار می‌آید. اگر به‌دنبال یک عینک آفتابی استاندارد و باکیفیت هستید، این محصول انتخاب بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

  • فرم: فریمخلبانی
  • فرم صورت :مربع , گرد , بیضی , قلب , مستطیل , مثلث , لوزی
  • مناسب برای

آفتابی , رانندگی , دوچرخه سواری , ماهیگیری , گلف , تنیس , اسکی , ورزش های فضای باز

  • جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش (UV)

UV 100

  • مناسب برای آب و هوای ابری , آب و هوای مه آلود , آب و هوای برفی , آب و هوای آفتابی

برای مشاهده قیمت و خرید از طریق اینجا میتوانید اقدام کنید.

قیمت عینک خلبانی اپتیک اصفهان

برای داشتن آفتاب باید صبور بود و باایمان، آفتاب که هر روز بتابد زندگی معنا پیدا می کند و تبلور آن در حرکت است. برای حرکت باید آفتاب بر تن آدمی بتابد تا گرمی وجود آن گردونه تلاش را به حرکت دربیاورد. آفتاب که از پنجره به درون خانه بتابد گرمای صدایش روح را نوازش می دهد و طنین آوای دلنشین آن به پهنای وسعت روح به جاودانگی می رسد اما همین آفتاب وقتی بدون مانع بر عرصه زمین و زمان بتابد آتش به بار می آورد و ویرانی.

وقتی که به پشت پنجره چشمان ما می رسد اگر سد پایداری در برابرش نایستد روشنی و فروغ دیدگان را می رباید و آرام آرام تاریکی جایگزین روشنی میشود. ما باید بدانیم چگونه پنجره روح یعنی چشمان را در برابر آفتاب محافظت کنیم. داشتن یک عینک آفتابی میتواند محافظ خوبی برای روزهای آفتابی باشد.

قبل از اینکه تصمیم بگیرید چگونه درآمد خود را برای داشتن یک عینک آفتابی مناسب تخصیص دهید کمی بیشتر تحقیق کنید و در مورد آنچه برای محافظت از چشمان لازم است و به شما کمک می کند تا در طول روز عالی به نظر برسید اطلاعات کسب کنید. شاید شما در این فکر هستید که هر چه قدر پول بیشتری بدهید عینک آفتابی ارزشمندتری به دست می آورید و حاضرید برای اینکه زیباتر به نظر برسید بیشتر هزینه کنید اما باید بدانید برای داشتن یک عینک آفتابی ارزشمند شما هم باید اطلاعات ارزشمندی به دست بیاورید تا با صرف بهینه ترین هزینه بهینه ترین انتخاب را داشته باشید.

اصفهان، خیابان کاوه، جنب صنعت اپتیک اصفهان، خیابان فلاطوری، مجتمع پاسارگاد، طبقه دوم، واحد 14

تلفن : 09133768731

فکس: 03134597094

 

قیمت عینک خلبانی اپتیک اصفهان

قیمت عینک خلبانی اپتیک اصفهان

قیمت عینک افتابی اپتیک اصفهان

عینک یک نوع وسیله برای کمک به بینایی افرادی است که دید خوبی ندارند و توسط چشم پزشک تشخیص داده می‌شود. در دوره‌ی رنسانس تحصیلات یک ویژگی ارزشمند محسوب می‌شد، به همین علت عینک نیز کم کم به نماد هوش و موفقیت تبدیل شد.
در قرن 17 میلادی طراحی عینک عوض شد به گونه‌ای که از طریق ابزارهایی در پشت گوش قرار می‌گرفت.
با گذشت زمان فریم‌هایی با شکل‌ها، جنس‌ها و رنگ‌های مختلف برای چهره‌ها با رنگ پوست متفاوت و موهای مختلف طراحی و تولید شد. امروزه بیش از ۲۵۰ مارک و طراحی در عینک‌های طبی وجود دارد که می‌توانید با انتخاب هر کدام از آن‌ها به آنچه مایل هستید دست پیدا کنید.
آیا تاکنون به این مسئله پی برده‌اید که عینک‌ها می‌تواند تا چه اندازه بر روی استایل و زیبایی چهره شما موثر باشد؟ در واقع عینک‌ها یکی از مهم‌ترین و همچنین موثر‌ترین پوشش‌ها هستند. برای اینکه بتوانید بهترین عینک را انتخاب کنید، بهتر است علاوه بر عرض، طول صورت را در نظر بگیرید به این معنی که اگر صورت کشیده‌ای دارید از عینک‌هایی با قالب پهن استفاده کنید و اگر صورت شما گرد است، به نظر می‌رسد عینک‌های بدون فریم و نیم فریم می‌تواند مناسب باشد. اگر صورت شما زاویه دارد، بهتر است سراغ عینک‌هایی بروید که با خطوط راست و تیز ساخته شده‌اند و اگر چهره‌ای منحنی دارید بهتر است از فریم‌های نرم و منحنی استفاده کنید.
برای اینکه فاصله چشم‌ها بیشتر شود نیاز است از عینک‌هایی که دارای قاب باریک، سبک و شیشه‌های بزرگ هستند، استفاده کنید. در افرادی که چشمانی ریز دارند، بهتر است از عینک‌هایی که چشم در وسط آن‌ها قرار می‌گیرد، استفاده شود. جنس فرم، مارک، نوع عینک و کیفیت آن بر روی قیمت عینک اپتیک اصفهان تاثیر می‌گذارد. با این حال خرید از مراکز پخش عمده عینک مقرون به صرفه‌تر است.

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: قیمت عینک اپتیک اصفهان در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



 

 

قیمت عینک دودی اپتیک اصفهان

قیمت عینک دودی اپتیک اصفهان

قیمت عینک دودی اپتیک اصفهان

مدرن اپتیک

استان اصفهان، اصفهان،، خیابان۱۷ شهریور شمالی

تلفن:  0913 210 6788

قیمت عینک های اپتیک اصفهان

ایران اپتیک

مدیر فروش : مهندس محمدی  tel:09138692560

 

 

در شیراز یاب بیشتر بخوانید بیشتر دیده شوید:

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *