آرایشگاه, هاشور ابرو

قیمت فیبروز ابرو در شیراز

قیمت فیبروز ابرو در شیراز

قیمت فیبروز ابرو در شیراز

با سلام خدمت بازديدکنندگان سايت شيرازياب هاي عزيز، در اين پست قصد داريم به بررسي قیمت فیبروز ابرو در شیراز به همراه آدرس و شماره تماس ادامه مطلب در اختيار شما کاربران عزيز قرار دهيم از همراهي شما سپاسگزاريم.

فیبروز ابرو چیست؟

امروزه واژه ی فیبروز ابرو به گوش همه ما آشنا است. در همه جوامع غربی و شرقی بسیار جا افتاده و شناخته شده است و روز به روز نیز در حال تغییر است. ولی قبل از توضیحات کامل درباره این روش باید بدانید هدف اصلی فیبروز برطرف کردن نواقص اجزای صورت با استفاده از تکنیک  آرایش دائمی است;طبیعی بودن و استفاده از رنگهایی که تمرکز بر طبیعی تر نشان دادن این تکنیک را دارد.

فیبروز ابرو یکی از جدیدترین متد آرایش نیمه دائمی هاشور ابرو است که امروزه بسیار معروف و پرکاربرد شده است. برای انجام این روش از هیچ گونه دستگاهی استفاده نمیشود و عمل هاشور زدن ابروها توسط قلم و سوزن های یکبار مصرف به صورت دستی انجام می شود.

خوب است بدانید تکنیک فیبروز ابرو اولین بار توسط شخصی به نام برانکو ابداع شد و در سطح جهان مورد استقبال و توجه قرار گرفت.در چند سال اخیر برانکو فقط به تکنیک فیبروز ابرو بسنده نکرد و در کنارش تکنیک های فیبروز را روی لب و خط چشم و مژه نیز اجرا کرد که هر کدام از آنها شاخه های متفاوتی دارد و باز هم مورد استقبال در سطح جهان قرار گرفت. در کنارش نیز کمپانی محصولات خود به نام فیبروز را راه اندازی کرد که شامل رنگ،دستگاه، بی حسی، پرایمرها و … می شود که نامش برای ما آشناست.

فیبروز ابرو شاخه ای از هاشور به روش بلید است که امروزه به تکنیک فیبروز معروف است. در حال حاضر شاخه های متفاوتی دارد.

مراحل فیبروز ابرو

فیبروز ابرو امروزه روشی بسیار پرکاربرد و مورد پسند می باشد به خصوص خانم هایی که علاقه بسیاری به شیک پوشی و زیبایی خود دارند خواهان این روش بوده و گزینه بسیار مناسبی برای آنها به شمار می آید. با ابداع و ارائه این متد آرایش ابرو به سرعت مورد استقبال و مورد توجه در سراسر جهان قرار گرفت به طوری که پس از گذشت مدتی کوتاه برانکو تنها به متد فیبروز ابرو قانع و بسنده نشد و اقدام به ابداع روش هایی برای فیبروز لب، خط چشم و مژه ها پرداخت. مراحل فیبروز ابرو به صورت زیر اجرا می شود:

ابتدا خطوط ابرو بایست در بخش تاج ابرو اجرا شود، هر خط اجرا شده 2 باز تمدید گردد، سپس نوبت شوک دادن ره رنگ می رسد، پس از 3 الی 4 دقیقه ابروها رنگ گرفته و نوبت بی حس کردن می باشد، توجه داشته باشید 10 روز قبل از اجرای فیبروز نبایست ابروها را رنگ کرد، رنگ انتخاب شده نبایستی زیاد روشن باشد، در مرحله بعدی آرک ابرو و دم ابرو ترسیم می شود، برای کم رنگ نبودن تاتو بایست ضخامت استروک ها دو برابر کرد، با توجه به نوع پوست افراد اجرای فیبروز ابرو در چند مرحله انجام می شود و برای اجرای بهتر این روش پوست خشک و نرمال مناسب می باشد.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: قیمت فیبروز ابرو در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



قیمت هاشور ابرو (میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ) به کیفیت کار، شهرت و مهارت آرایشگر و میزان کاری که ابرو شما دارد نیز بستگی دارد. همانطور که میدانید هاشور ابرو در چند سال گزشته با دو روش میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن انجام می‌شود و جای خود را به روش های قدیمی هاشور ابرو داده است. برای دریافت آخرین قیمت با مراکز زیر تماس بگیرید:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *