ارایشی و زیبایی و بهداشتی, اطلاعات عمومی

لاغری موضعی با دستگاه rf

لاغری موضعی با دستگاه rf

لاغری موضعی با دستگاه rf

لاغری و تناسب اندام علاوه بر حفظ سلامت جسمی، موجب ارتقا سلامت روح و روان و افزایش اعتماد به نفس در افراد می‎شود. به همان میزان که رسیدن به تناسب وزن برای افراد حائز اهمیت است، از چاقی های موضعی و مفرط نیز تنفر دارند. به همین علت این روزها شاهد ورود انواع و اقسام تجهیزات و دستگاه های لاغری هستیم. دستگاه هایی که با ورزش مرتبط هستند و در خانه ها استفاده می‎شوند. در این میان دستگاه های تخصصی نیز وجود دارند که به منظور کاهش وزن موضعی توسط پزشکان مورد استفاده قرار می‎گیرند.شیرازیاب قصد دارد روش سریع لاغری را به شما معرفی کند.لاغری موضعی با دستگاه rf

چگونگی عملکرد دستگاه آر اِف (RF)

استفاده از دستگاه RF برای لاغری به عنوان یکی از روش های غیرتهاجمی محسوب می‎شود که هیچگونه ضرر و عارضه ای را برای بیمار به دنبال ندارد. دستگاه آر اف نیز همچون سایر دستگاه های لاغری موضعی به واسطه جریان الکتریسیته عمل می‎کند که در برخورد امواج الکتریکی که از این دستگاه ساطع می‎شود، با مولکولهای باردار و یونها برخورد و در نتیجه آنها را به انرژی گرمایی مبدل می‎کند. انرژی حرارتی که توسط دستگاه RF تولید می‎شود به کروموفور یا نوع پوست و فوتوترمولیز سلکتیو ارتباطی ندارد.

انتقال امواج از طریق این دستگاه می‎تواند با استفاده از تجهیزات منو پولار (تک قطبی)، بای پولار (دو قطبی) و یونی پولار انجام شود. تحریک گرمایشی RF نیز موجب ایجاد فرآیند میکرو التهاب و در نهایت افزایش کلاژن جدید است

عوارض لاغری موضعی با دستگاه rf

کرم بی‌حسی موضعی با توجه به میزان تحمل درد بیمار اندکی قبل از شروع درمان روی پوست زده می‌شود تا پوست به طور جزئی بی‌حس شود. کرم بی‌حسی قبل از شروع درمان با الکل از روی پوست پاک می‌شود. لاغری موضعی با رادیوفرکانسی معمولاً با استفاده از ترکیبی از امواج رادیویی دوقطبی و تک قطبی روی ناحیه مورد نظر انجام می‌شود تا حرارت مورد نظر در بازه ایمن درمان به دست آید. بسته به این که از چه دستگاهی استفاده می‌شود، متخصص دستگاه را روی ناحیه مورد نظر می‌کشد تا دستگاه دقیق‌تر روی بدن هدایت شود و انرژی آر اف را به نقاط مورد نظر تحویل دهد. به این ترتیب انرژی به طور یکنواخت به تمام نقاط می‌رسد.

بیمار در طول درمان هر بار که انرژی RF به پوست و بافت زیر آن می‌رسد، حرارتی را حس می‌کند. عوارض جانبی لاغری با آر اف که چندان شایع نمی باشد می‌توان به ورم، قرمزی یا کبودی محل درمان و اطراف آن اشاره کرد که معمولاً ظرف چند ساعت تا چند روز برطرف می‌شود. برخی بیماران نیز تا چند روز پس از آر اف با خشکی پوست ناحیه درمان مواجه می‌شوند، مرطوب کردن پوست با آلوئه‌ورا به رفع خشکی پوست کمک می‌کند.

برخی بیماران، به ویژه بیمارانی که با دستگاه Velasmooth درمان شده‌اند، متوجه زیاد شدن ادرار می‌شوند. ادرار به این علت زیاد می‌شود که سیستم لنفاوی مایعات اضافی را که در طول درمان آزاد شده و بین سلول‌های ناحیه درمان جمع شده از طریق ادرار دفع می‌کند.

لاغری موضعی با دستگاه rf

لاغری موضعی با دستگاه rf

هزینه لاغری موضعی با دستگاه rf

هزینه دوره درمان لاغری با دستگاه RF بستگی به عوامل مختلفی دارد. از جمله این عوامل تاثیر گذار، ناحیه ی مورد نظر برای لاغری،وسعت ناحیه درمان و میزان چربی انباشته شده می باشد.

همانطور که گفته شده تعداد جلسات برای طول درمان متغیر می باشد بنابراین تعداد جلسات نیز تاثیر زیادی برای محاسبه هزینه دارد. همینطور شما می توانید هم بصورت جلسه ای هزینه را پرداخت کنید و هم بصورت پکیج کامل طول دوره درمان که شامل تخفیف هم می شود هزینه را پرداخت کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی‌‌هایی که این دستگاه دارا می‌باشد این است که از آن جایی‌ که این دستگاه به بافت‌های زیر پوست حمله می‌کند می‌تواند خیلی راحت سلولیت را نیز درمان کند و در نتیجه باعث بهبود روند ترمیم سلولی در بدن شما شود. این دستگاه برای این که بتواند به بافت‌‌ها حمله کند از روش‌های مستقیم حمله به بافت‌های چربی استفاده نمی کند و به جای آن از روش گرم کردن بافت‌‌ها و تغییر شکل در آن‌‌ها از طریق امواج رادیوفرکانسی استفاده می‌کند، به این صورت که این امواج بر روی لایه‌های زیرین پوست تاثیر می‌گذارد و باعث تغییر شکل آن‌‌ها می‌شود.

منبع: https://loncegoiran.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *