آرایشگاه, پوشاک

لباس فرم سالن زیبایی زنانه

لباس فرم سالن زیبایی زنانه

لباس فرم سالن زیبایی زنانه

سلامی گرم خدمت بازدیدکنندگان عزیز شیرازیاب . با سپاس از همراهی شما. دراین پست می خواهم لباس فرم سالن زیبایی زنانه  را معرفی کنم و شماره تماس و آدرس و … آن را با شما عزیزان به اشتراک بگذارم. امیدوارم مطالب پست مفید واقع شده باشد. ممنون که شیرازیاب را انتخاب کردید.

 

 



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل:لباس فرم سالن زیبایی زنانه در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



لباس فرم سالن زیبایی زنانه :

لباس فرم در محل کار باید چه خصوصیاتی داشته باشد ؟ 

  1. راحت بودن : لباس فرم لباسی است که بخش زیادی از ساعت روز را باید با آن لباس سرکنید پس یک لباس که از نظر جنس ، طرح و سایز نارحت و معذب باشد شما را در طول روز کلافه و ناراحت خواهد کرد پس بهتر است لباس فرم از جنس های خنک راحت که کمتر چروک میشود و انعطاف بالاتری دارد انتخاب شود .
  2. شیک بودن : از آنجایی که این لباس به عنوان بخشی از هویت و استایل شرکت یا محل کار انتخاب میشود و ممکن است تا سال ها یا برای همیشه مدل و رنگ و طرح آن ثابت بماند بهتر است از یک مدل شیک با رنگ بندی زیبا و استایلی جذاب انتخاب شود چرا که انتخاب یک لباس ناجور و نازیبا روی روحیه پرسنل و روحیه ارباب رجوع اثر نامطلوبی خواهد داشت . 
  3. رسمی بودن : لباس کار یا اصولا لباس های محیط های رسمی ، اداری و علمی مثل دانشگاه باید لااقل با لباس مهمانی و مجالس و تفریح متفاوت باشد این لباس باید کاملا شکلی متناسب با محیط کار داشته و از انتخاب رنگ ها طرح های اجق وجق پرهیز شود چرا که یک محیط حرفه ای که قرار است کار های جدی در آن انجام شود تیپ و ظاهری رسمی و جدی میطلبد . این لباس به کارکنان حس خوب بودن در محیطی حرفه ای و کار درست خواهد داد. 
  4. ایمن و مناسب محیط کار بودن : این مورد در محیط های کاری کارخانه ای یا شرکت های تولیدی و خدماتی مثل خدمات نظافتی منزل صدق میکند که باید ایمنی و بهداشت مربوط به آن رعایب شود .
  5. سازگاری با عرف و هنجار های اجتماعی داشتن : اگر چه ممکن است شما بخواهید برای پرسنل خود در یک شرکت کاملا خصوصی که معیار های پوشش در آن سخت گیرانه نیست لباس فرم تهیه کنید اما بهتر است هم در مورد نوع پوشش و هم آرایش و برخورد این سر و شکل با عرف و هنجار های اجتماعی زاویه پیدا نکند چرا که حس خوبی به مراجعین منتقل نخواهد کرد . 

 

 

فروش انواع لباس فرم آرایشگری

سیده سمیه رضاِئی

شماره موبایل : 09141882561

شماره تلفن ثابت : 04435633343

شماره فکس : 04435633343

آدرس کانال : @iran_lebasekar

آدرس سایت : www.uniforms.ir

پست الکترونیکی : somayeh_alp@yahoo.com

 

 

 

منبع : گوگل

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *