آدرس و شماره تماس, خدمات

لیست آدرس جلسات na شیراز

لیست آدرس جلسات na شیراز

لیست آدرس جلسات na شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست آدرس جلسات na شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

آدرس جلسات na شیراز

معتادان گمنام بی مرز ، (NA, Narcotics Anonymous) یک انجمن بین‌المللی غیرانتفاعی از زنان و مردانی است که اعتیاد به مواد مخدر٬ مشکل اصلی زندگی‌شان بوده‌است. این انجمن متشکل از معتادان در حال بهبودی است که به‌طور مرتب گرد هم می‌آیند تا به کمک هم پاکی خود (از مواد مخدر) را حفظ کنند.

نامواره انجمن معتادان گمنام



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست آدرس جلسات na شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آدرس جلسات na شیراز

1 شیراز :  بلواررحمت ،  چهارراه زندان ، ده پیاله ، قره باغ ۰۹۱۷۵۱۴۳۴۱۹  
2 شیراز : جاده پایگاه ، بلوارنصر ، کوار ، سروستان ۰۹۱۷۴۱۴۹۸۸۲
3 شیراز : آستانه، سعدی ، خرامه ، داریون ، دروازه قرآن ، کربال ۰۹۱۷۵۰۰۳۸۰۴

ادرس جلسات معتادان گمنام شیراز

4 شیراز :  قصردشت ، بلوارمیرزای شیرازی ، صدرا ، جاده سپیدان ۰۹۱۷۹۶۸۱۰۰۶
5 شیراز :  فلکه گاز ، شاهچراغ ، ابیوردی ، بلواربعثت ، دشت ارژن ۰۹۱۷۶۹۵۹۴۴۶
6 شیراز :  بلوارامیرکبیر، عادل آباد ، میانرود ۰۹۳۸۵۶۴۱۷۱۴

 

آدرس جلسات مختلط na شیراز

معتادان گمنام. پس از گذشت ۲۰ سال از زمان تأسیس انجمن الکلی‌های گمنام که مشکل خودرا اعتیاد به مصرف الکل می‌دانستند معتادان گمنام تشکیل شد تا معتادان به مواد مخدر در جلسات با بقیه اعضاء احساس هم دلی بیشتری پیدا کنند که به علت معضل مهم اجتماعی اعتیاد به موادمخدر نوعی اپیدمی اعتیاد به موادمخدر به وجود آمده بودو در پی آن انجمن معتادان گمنام یا NA تأسیس شد. اساس و زیربنای همه برنامه‌های ۱۲ قدمی در اصل همان برنامه ۱۲ قدم الکلی‌های گمنام است. تنها تفاوت مهم بین این انجمن‌ها در قدم اول و دوازدهم قرار دارد.

ادرس جلسات معتادان گمنام در شیراز

در این دو قدم از اعضای انجمن خواسته می‌شود تا مشکل اصلی خود را مشخص و اعلام کنند و انجمن این دو قدم را به گونه‌ای تنظیم و تدوین کرده‌است که با مادهٔ مخدر یا رفتار ویرانگری که فرد معتاد از آن در عذاب است مطابقت داشته باشد. قدم اول NA به مادهٔ مصرفی خاصی اشاره نکرده و درعوض از واژه اعتیاد استفاده می‌کند تا عجز ما را در مقابل اعتیاد و نه یک مادهٔ مصرفی خاص تأکید کند. اما اعمال و اصولی که لازم است تا ما برای بهبودی انجام دهیم در کلیهٔ برنامه‌های ۱۲ قدمی یکسان هستند. علاوه بر این، همهٔ برنامه‌های ۱۲ قدمی از رهنمودهای کلی، به نام سنت‌های دوازده‌گانه، جلسات انجمن و ساختار خدماتی انجمن الکلی‌های گمنام اقتباس گرفته‌اند.

مطالب بیشتر:

 

نوشته های مرتبط

1 فکر در مورد “ لیست آدرس جلسات na شیراز

  1. عبدالوهاب شهنوازی گفت:

    سلام ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *