آموزشی

لیست آموزشگاه های زبان

لیست آموزشگاه های زبان

۱-آموزشگاه زبان گات

 

مرکز زبان گات، بهترین و معتبر ترین موسسه زبان در تهران و شهرستان ها می باشد که علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، برگزاری دوره های آیلتس، کلاس های T.T.C ، زبان فرانسه، زبان آلمانی، زبان ترکی استانبولی و … زبان های نادر مانند چینی، نروژی، سوئدی، روسی، هلندی، ارمنی، اوکراینی، پرتغالی و … در آن تدریس می شود.

لیست آموزشگاه های زبان

آموزشگاه زبان گات از سال ۸۸ فعالیت خود را در زمینه ی آموزش زبان های خارجی و برگزاری کلاس های آمادگی آزمون آغاز کرده است که امروزه با موفقیت های روز افزون دارای چندین شعبه در سطح تهران و شهرستان ها می باشد.

 

از افتخارات آموزشگاه زبان گات می توان به حضور آقای نم سوک رئیس شرکت هانول در کره جنوبی و بازدید معاون سفیر سوئد و رئیس بخش فرهنگی سفارت سوئد اشاره کرد.

 

 

۲-موسسه گاما یا آموزشگاه زبان گاما ( مورد تایید همیارزبان)

 

بنابراین می توان گفت که تمرکز عمده این موسسه بر برگزاری دوره ها و آزمون های مرتبط با آزمون آیلتس می باشد که فعالیت های گسترده دیگری نیز در زمینه آموزش زبان انگلیسی  و تدریس زبان های معتبر جهان دارد. این موسسه آزمون آیلتس را با بهره گیری از توان اساتید داخلی که در این زمینه از تجارب بالایی برخوردار هستند انجام می دهد.

 

شعبات این موسسه در شهرهای تهران و شیراز واقع شده اند. موسسه گاما در خصوص برگزاری کلاس های کنکور و  پذیرش دانشجویان در خارج از کشور نیز فعالیت هایی دارد. موسسه گاما سابقه ای حدود ده سال در این زمینه دارد.

 

 

۳-آکادمی زبان اکسیر  ( مورد تایید همیارزبان )

 

آکادمی زبان اکسیر، با شعارِ “یک سبکِ زندگی”، عمیقا بر کیفیت آموزشی و برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف تمرکز کرده و باور دارد موفقیت، به جز با ایجاد یک سبک زندگی اصولی امکان پذیر نمی باشد. موفقیت شما، در گرو انجام یک برنامه منسجم و اصولی تحت نظارت کارشناسان ارشد آموزش است.

 

قطعا اکسیر، تنها مرکز آموزشی می باشد که با ترکیب چندین عنصر، کیفیت آموزش را پس از دهه ها در ایران بالا برده است؛ اکسیر یعنی ترکیب عشق، هنر و آموزش.

لیست آموزشگاه های زبان

اکسیر شروع فعالیتش با تمرکز بر آموزش و برگزاری دوره IELTS بود و با برند “اکسیر آیلتس” شناخته شد. اکسیر آیلتس IELTS Elixir، چکیده ی ده ها کتاب، جزوه و مجموعه آموزشی به علاوه سال ها تفکر، تجربه و تحقیق آموزشی است که به سادگی نوشیدن، کمک می کند متقاضیان آیلتس بر این آزمون چیره شوند.

 

از آنجا که مردم خواهان این کیفیت آموزشی بودند، تصمیم گرفته شد تا حیطه فعالیت گسترده تر شود و دوره های زبان عمومی، مکالمه انگلیسی، کلاس زبان، دوره گرامر انگلیسی (iGram) و آزمون های دیگر مثل اکسیر تافل و اکسیر PTE به برنامه دوره های آموزشی اضافه شد. این دامنه، به لطف خداوند، و با حمایت شما عزیزان، با حفظ کیفیت و استانداردها به افزایش خود ادامه خواهد داد.

 

امروز، تیم آموزشگاه زبان اکسیر درحال ایجاد فرهنگی درست برای حضور، زندگی و تحصیل در فضایی آکادمی با قدم اول، یعنی موفقیت در آزمون های آکادمیک مثل آیلتس می باشد. آموزش در آکادمی اکسیر فرد محور نبوده و اساتید آیلتس، سیستم جامع و یکپارچه ی “اکسیر آیلتس” را اجرا می کنند.

 

شما هم می توانید آیلتس را چون اکسیری سر بکشید و بر آزمون آیلتس چیره شوید.

 

 

۴-آموزشگاه زبان اسپیکان

اسپیکان برای آنهایی که در تهران زندگی می کنند، آموزشگاه شناخته شده ای است. این موسسه با ۱۰ سال سابقه درخشان با داشتن دپارتمان های تخصصی زبانهای انگلیسی، (IELTS,TOEFL,PTE)، آلمانی، فرانسه و ترکی استانبولی متشکللیست آموزشگاه های زبان

از اعضای هیئت علمی دانشگاه و برجسته ترین اساتید تهران و رضایت ۹۸/۵ درصدی زبان آموزان در مقاطع سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان با ۲ شعبه در تهران (یوسف آباد و تهرانپارس) به عنوان یکی از بهترین و معتبرترین مراکز آموزش زبانهای خارجی در کشور به شمار می آید

.لیست آموزشگاه های زبان

 

بهره گیری از سیستم آموزش بین المللی ESA، اساتید Native و تحصیلکرده دارای مدرک معتبر بین المللی، برنامه ریزی فردی همراه با آزمونهای سنجش پیشرفت، استفاده از بروزترین کتابها و نرم افزارهای کمک آموزشی روز دنیا، کلاسهای رایگان رفع اشکال، ارائه کارنامه پایان ترم .

اینترنتی و سامانه آزمون تعیین سطح آنلاین از جمله خدمات آموزشی نوین و بی رقیب این آموزشگاه و دلیل استقبال فراوان علاقمندان یادگیری زبان انگلیسی به این آموزشگاه می باشد.

سایر ویژگیهای برتر آموزشگاه زبان اسپیکان

 

سایت ما :شیراز یاب

منبع :ویکی پدیا

 

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *