دسته‌بندی نشده

لیست آموزش نجاری شیراز

لیست آموزش نجاری شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست آموزش نجاری شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

آموزش نجاری شیراز

درودگری یا نجّاری، پیشه‌ای در صنعت و زیرگروه نخستین صنایع چوب است. درودگر فردی است که به ساختِ انواع محصولات چوبی می‌پردازد. صنعتگرانِ درودگر معمولاً سازندگان در و پنجره و مبلمان، کابینت‌سازان، قایق‌سازان و غیره هستند.
همچنین، هنرمندان کنده‌کاری چوب و سازتراشان از اعضای گروه درودگران هستند. درودگری فنّی کهن است و آن‌گونه که شواهدِ تاریخی نشان می‌دهد، انسان از ابتدای شهرنشینی به درودگری و نجاری می‌پرداخته‌است.اگر نیاز به یک تغییر اساسی در حال و هوای خانه یا محل کارتان دارید، نجاری جز بهترین گزینه‌هاست. چرا که علاوه بر زیبایی، حس خوب طبیعت را به خانه‌ی شما می‌آورد. کار کردن روی چوب مثل طراحی، مونتاژ و نصب، برشکاری، ساخت وسایل چوبی و… همگی تشکیل‌دهنده‌ی هنر نجاری هستند. این هنر یکی از زیباترین و کاربردی‌ترین هنرها از سالیان دور تا به امروز بوده و هست. هنری که با برش و کار کردن روی چوب، وصل کردن تخته‌های چوبی به‌هم و ساختن یک دست‌سازه‌ی زیبا معنا پیدا می‌کند. امروزه استفاده از چوب در خانه‌ها رواج زیادی پیدا کرده و بنابراین نیاز به نجار و نجاری هم بیشتر شده است.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست آموزش نجاری شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آموزش نجاری شیراز

آموزش نجاری شیراز چیست؟ تا حالا دنبال آموزش نجاری شیراز بوده اید؟ برای آموزش نجاری در شیراز راه های متفاوت و مختلفی وجود دارد. در این بخش سعی می کنیم چهارراه متداول آموزش نجاری رامرور کنیم و به بررسی ویژگی هرکدام بپردازیم.

نجاری یا درودگری حرفه ای است که در گروه صنایع چوب قرار میگیرد. فردی که شغل نجاری را انتخاب مینماید به ساخت انواع محصولات چوبی میپردازد؛ محصولاتی که ممکن است در صنایع مختلف کاربرد داشته باشند. سازندگان در و پنجره چوبی، مبلمان، کابینت و اشیائ تزئینی چوبی همگی را میتوان به عنوان نجار شناخت. همچنین کسانی که به کنده کاری روی چوب می پردازند و تولید کنندگان ساز نیز در گروه نجاران و درودگران قرار میگیرند.

اموزش نجاری در شیراز

1- کارآموزی بدون دستمزد، در کارگاه های خصوصی

2 -کلاس های کوتاه مدت دولتی و سازمانی

3- هنرستان های فنی و حرفه ای و دانشگاه های دولتی و آزاد

4 -کلاس های کوتاه مدت و بلند مدت خصوصی

آموزش نجاری فنی حرفه ای شیراز

در این روش صاحب کارگاه عموما شاگرد یا کارآموز علاقمند به یادگیری نجاری را به انجام یک کار روتین و تکراری می گمارد تا با انجام همان کار به صورت سری کاری سرعت تولید افزایش یابد. به طور مثال، ممکن است یک شابلون خاص به دستگاه بسته شده باشد ویک مرحله ازبرشکاری بصورت مداوم وطولانی انجام شود؛ یا هر کار دیگری مثل رنده کردن و مونتاژ کاری به همین روش در زمان طولانی و بدون داشتن نکته های آموزشی خاصی انجام گردد که این روش با حداقل بازدهی همراه خواهد بود. در این شرایط هنرجوی علاقمند به آموزش نجاری عملا فرصت زیادی برای کار با ابزارها و ماشین آلات مختلف صنایع چوب نخواهد داشت و نمی تواند به خوبی از کار با دستگاه های مختلف کسب تجربه کند. بدین ترتیب برای اینکه یک کارآموز به سطح نسبتا قابل قبولی در نجاری برسد باید مقدار زیادی از وقت و هزینه خود را صرف این کار کند که این مورد برای فردی که به دنبال یادگیری نجاری و شروع کسب و کار در این حوزه هست چندان معقول و منطقی به نظر نمی رسد.

مطالب بیشتر:

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *