آدرس و شماره تماس, آموزشی

لیست آموزش چرتکه شیراز

لیست آموزش چرتکه شیراز

لیست آموزش چرتکه شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست آموزش چرتکه شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

آموزش چرتکه شیراز

چرتکه ابزاری برای انجام محاسباتی مانند چهار عمل اصلی و ریشه دوم در خاور نزدیک باستان، اروپا و دودمان سونگ کار می‌رفت.[۱][۲] علی‌رغم قدیمی بودن، هنوز در سراسر جهان از آن بیشتر در محاسبات ذهنی استفاده می‌شود.

این وسیله آموزشی برای افرادی که مشکل بینایی دارند و همچنین برای هر کسی که می‌خواهد اصول محاسبات را بیاموزد مفید است. امروزه با پی بردن به نقش چرتکه در آموزش محاسبات به کودکان و حتی نوجوانان، و محاسبه ذهنی آنان، آموزش چرتکه گسترش چشمگیر یافته است. هر چندین سال مسابقات جهانی برای کودکان برای مسابقات محاسبه با چرتکه برگزار می‌شود.



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست آموزش چرتکه شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



آموزش چرتکه در شیراز

آدرس آموزش چرتکه در شیراز

دفتر مرکزی آی کیو مس (IQmas ) – نمایندگی شیراز

07138391477 – 09174777013

 

مراکز آموزش چرتکه در شیراز

چرتکه وام‌واژه‌ای از زبان روسی در زبان فارسی ‌است. گونه‌ی روسی چرتکه، چوتی یا شوتی نام دارد.[۳] چرتکه در زبان روسی به معنای «تسبیح» می‌باشد. بازاریان قدیمی در تهران از این وسیله برای محاسبات استفاده می‌کردند که امروزه از این وسیله با تغییرات به شکل ژاپنی یا «سوروبان» (Soroban) برای آموزش کودکان و پرورش ذهن استفاده می‌شود.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *