آدرس و شماره تماس, خدمات

لیست تاتو کار حرفه ای بدن در شیراز

لیست تاتو کار حرفه ای بدن در شیراز

لیست تاتو کار حرفه ای بدن در شیراز

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست تاتو کار حرفه ای بدن در شیراز را در اختیار شما قرار دهیم.

تاتو کار حرفه ای بدن در شیراز

خالْ‌کوبی یا تتو به عمل ایجاد طرح دائمی یا با ماندگاری طولانی بر روی پوست گفته می‌شود. این عمل پدیده‌ای جهانگیر است. حتی در بین نقوشی که در جای‌های گوناگون جهان انجام می‌شود، مانندگی نیز مشاهده شده‌است.

زنان معمولاً برای زیباتر شدن اقدام به خال‌کوبی می‌کرده‌اند.[نیازمند منبع] گاه نیز به دلایل خرافی همچون افزون شدن مهر شوهر، سپید بختی یا دورکردن چشم بد این عمل را انجام می‌داده‌اند. محل خال‌کوبی بستگی به دلیل خال‌کوبی داشته‌است. طرح بوته گل یا گنجشک در زیر گردن برای زیبایی به کار می‌رفته‌است. نقش سرو یا بوته گل بر سینه و خال تکی بر چانه یا میان دو ابرو، همگی از خال‌های زیباکننده بوده‌اند. خال محبت بر زبان نقش می‌شده‌است و خال چشم بد و افزونی مهر شوهر در زیر ناف بکار می‌رفته‌است.[۱] گاه نیز از خال‌کوبی به عنوان یک روش درمانی برای گلودرد (خال‌کوبی بر گلو) یا ترس (خال‌کوبی بر آلت تناسلی) یا باد فتق (خال‌کوبی زیر ناف) استفاده می‌شده‌است. پهلوانان و شبه پهلوانان، معمولاً خال را بر بازو یا سینه و به نقش شیر و اژدها می‌کشیدند.[۱]



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست تاتو کار حرفه ای بدن در شیراز در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



خدمات تاتو و خالکوبی در شیراز Zhiraz – Tattoo

تاتو بدن

هر نوع تاتو زیبایی (سایه ابرو، سایه مخملی، خط لب ، پروتز لب، رژ لب، حجیم سازی لب)

۰۹۱۶۴۱۴۰۱۶۰

شیراز، پاسارگاد

خدمات تاتو و خالکوبی در شیراز Zhiraz – Tattoo

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *