آدرس و شماره تماس, غذا و خوراکی

لیست تولید کنندگان نبات در مشهد

لیست تولید کنندگان نبات در مشهد

لیست تولید کنندگان نبات در مشهد

سلام بر شما همراهان گرامی سایت سیتی بین. قصد داریم اطلاعات مفیدی در خصوص  لیست تولید کنندگان نبات در مشهد را در اختیار شما قرار دهیم.

تولید کنندگان نبات در مشهد

نبات نوعی قند است که از نیشکر به‌دست می‌آید. [۱] برای تهیه آن ابتدا شکر را در آب جوش حل می‌کنند تا محلول فوق‌اشباع درست شود. سپس نخی در آب آویزان کرده و می‌گذراند تا خنک شود و بلور تشکیل شود. نبات، نسل قدیم آبنبات‌های امروزی است. یکی از پرمصرف‌ترین انواع نبات، نبات چوبی و نبات شاخه است. اغلب از شاخه نبات برای تزیین سفره‌های عقد و هفت سین و از نبات چوب دار برای شیرین کردن چای و نوشیدنی‌های گیاهی استفاده می‌شود. (نبات زعفرانی باعث شادابی می شود البته نوع و مقدار زعفران آن تاثیر بسزایی در کیفیت آن دارد .)



https://citybin.ir/shiz/wp-content/uploads/2020/03/1.gifاگر دوست دارید شما یا کسب و کارتان، مثل: لیست تولید کنندگان نبات در مشهد در گوگل و اینترنت دیده شود.

اینجا کلیک کنید.گل



تولید کنندگان نبات در مشهد

اطلاعات تماس

Rezabondar

 

خراسان رضوی > مشهدریزه

 

 

کارخانه نبات مهگل اولین واحد تخصصی نبات با هدف صادراتی می باشد. این مجموعه با تولید انواع نبات زعفرانی و گیاهی موفق به صادرات به کشورهای عربی و آسیایی شده است. این مجموعه با نشان مهگل دارنده سیب سلامت از وزارت بهداشت و درمان و علوم پزشکی می باشد. تنوع در محصول و افزایش کیفیت در محصول سرلوحه ی کار ماست.

آدرس کارخانه ما: ایران – مشهد – شهرک صنعتی ثامن

مدیر فروش: خانم ابراهیمی

تلفن: 09152612804

 

شِکَر (در فارسی افغانستانشَکَر یا بوره ) ماده‌ای است خوراکی با فرمول شیمیایی C12-H22-O11 و به صورت عام به تمامی مواد شیرین گفته می‌شود. شکر شامل گلوکز، فروکتوز، گالاکتوز است که در بسیاری از گیاهان، میوه‌ها و لبنیات و … وجود دارد.

نزدیک به ۸۰٪ از شکر تولیدی در جهان از نیشکر و مابقی از چغندر قند به‌دست می‌آید. برزیل به‌تنهایی حدود نیمی از شکر دنیا را تولید می‌کند.[۱]

شکر یک ماده جامد و شیرین است.

مطالب بیشتر:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *